Permalänk

50 svåra frågor #7

50 svåra frågor #7 är nu publicerad:
https://quiz.lasseedsvik.se/qsm_quiz/50-svara-fragor-7/

För tidigare quiz gå till:
https://quiz.lasseedsvik.se

Permalänk
Medlem

28 rätt denna gången. Kändes svårare än #6 tycker jag.

Permalänk
Skrivet av joakim99:

28 rätt denna gången. Kändes svårare än #6 tycker jag.

Jepp. Resultaten pekar på det

Permalänk
Hedersmedlem

27 blev det för mig. Gick igenom efteråt och skulle säga att jag var säker på 13, och någorlunda säker (säg 75%) på några till.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
NAS: 6700K/16GB/Debian+ZFS | Backup (offsite): 9600K/16GB/Debian+ZFS

Permalänk

Hittills har 86st deltagit.

Högsta score är 28.

I princip alla ligger runt 22.

Permalänk
Medlem

Väldigt kul inititaiv tycker jag! Jag är glad i denna typen av frågesport.

Permalänk
Medlem

blev visst 35/50. Hade kanske varit kul att veta någonstans vilken fråga i ordning man är på.

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Skrivet av kode:

blev visst 35/50. Hade kanske varit kul att veta någonstans vilken fråga i ordning man är på.

Imponerande! Det blir svårslaget!

Bra idé! Jag har slagit på progress för quizen nu!

Permalänk
Skrivet av joakim99:

Väldigt kul inititaiv tycker jag! Jag är glad i denna typen av frågesport.

Kul att du tycker det är kul Ska påbörja #8. Får se hur länge det tar. Börjar bli lite ebb i hjärnan efter 350 frågor. Men lite fredagsöl senare påskyndar nog kreativiteten

Permalänk
Skrivet av kode:

Slog på progress, men den räknar med arslet. Efter fråga 1 är det 4%, sen efter några frågor är det ojämna tal, vilket är typ omöjligt när det är 50 frågor. Men i alla fall..... det är på ett ungefär... Som gammal systemutvecklare blir man lite mörkrädd. Och jag tänker inte uppdatera pluginet och riskera att allt slutar funka

Permalänk