Fanatical rear storspel i ”bygg ditt eget knippe”-kampanj

Permalänk
Melding Plague

Fanatical rear storspel i ”bygg ditt eget knippe”-kampanj

Samtidigt som de stora spelbutikerna Steam och Epic Games Store håller sina vinterreor har Fanatical släppt ett spelpaket där du själv väljer vad som ingår.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Hur jämför sig Fanatical med andra bättre och sämre greymarkets för Steam-nycklar såsom Greenmangaming och G2A?

Vissa har väldigt bra rykte medans andra är kända för att mer eller mindre scamma developers på sina spelnycklar.

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Medlem

Har redan allt 😂

Visa signatur

| ASUS ROG Crosshari VIII Dark Hero | AMD Ryzen 5950X | Noctua D15 Chromax | G.Skill TridentZ Royal Gold 32GB DDR4 @ 3600Mhz CL14 | Palit GeForce RTX 2080 Ti 11GB GamingPro OC | 2x WD SN850 1TB @RAID 0 + 2x Samsung 860 EVO 1TB @RAID 0 | Corsair HX 1000W | Corsair Obsidian 1000D | LG 34'' 34GN850 |

Monitor Audio Platinum PL100 II + Advance Paris X-P500 + Advance Paris X-A160
Klipsch R-115SW
Sennheiser HD650

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av Sam:

Hur jämför sig Fanatical med andra bättre och sämre greymarkets för Steam-nycklar såsom Greenmangaming och G2A?

Vissa har väldigt bra rykte medans andra är kända för att mer eller mindre scamma developers på sina spelnycklar.

Fanatical ska vara en officiell reseller, dvs inga grånycklar.
Listas även av isthereanydeal.com som bara listar officiella affärer

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sam:

Hur jämför sig Fanatical med andra bättre och sämre greymarkets för Steam-nycklar såsom Greenmangaming och G2A?

Vissa har väldigt bra rykte medans andra är kända för att mer eller mindre scamma developers på sina spelnycklar.

En av de officiella butikerna, har funnits riktigt väldigt länge, och innan de bytte namn till Fantatical för massa år sedan hette de Bundle star.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Sam:

Hur jämför sig Fanatical med andra bättre och sämre greymarkets för Steam-nycklar såsom Greenmangaming och G2A?

Vissa har väldigt bra rykte medans andra är kända för att mer eller mindre scamma developers på sina spelnycklar.

Greenmangaming är mig veterligen reko. Listas också på isthereanydeal.com, om det här NordhNet säger stämmer!
Kanske Kinguin du tänkte på?

Skrivet av NordhNet:

Fanatical ska vara en officiell reseller, dvs inga grånycklar.
Listas även av isthereanydeal.com som bara listar officiella affärer

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NordhNet:

Fanatical ska vara en officiell reseller, dvs inga grånycklar.
Listas även av isthereanydeal.com som bara listar officiella affärer

Ah men dåså, toppen! isthereanydeal.com hade jag inte koll på heller, bra med en sån sida som sållar bort alla sketchy greymarkets till förmån för legitima ställen

Skrivet av Daemon:

Greenmangaming är mig veterligen reko. Listas också på isthereanydeal.com, om det här NordhNet säger stämmer!
Kanske Kinguin du tänkte på?

Skrev nog lite slarvigt, men menade greenmangaming som en mer legitim återförsäljare jämfört med G2A som är välkänd som väldigt tveksam. Kinguin tänker jag också är ungefär likvärdig G2A, men det var många år sen jag köpte steamnycklar från någon annanstans än Steam nu så har inte riktigt koll längre!

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av Daemon:

om det här NordhNet säger stämmer!

Om? OM??!
Allt jag säger stämmer….eller nja

Men det stämmer att greenmangaming är legit, dock var man i blåsväder en gång för några år sedan då någon gjort fel internt och köpt in nycklar som inte kom från utvecklarna direkt

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

My god.
Fick sex spel för 250kr!!!

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem

Lite tveksam till bundles, blir så lätt att man bara fyller på steamkontot med spel man aldrig lirar. Bygga egen bundle är dock helt klart mycket bättre än dom färdigpaketerade.