Bilder på ditt senaste inköp (2024) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem
Skrivet av tBiorrith:

Var köpte du hjul till släpet?
Står själv med ett Fogelsta släp med torrspruckna däck. Försöker hittar 175R13C däck, men 13" finns typ inte längre, så det lutar åt att jag är tvungen att köpa nya fälgar också.

Kumho däck
https://www.gummihuset.se/vinterdack_friktion/175-70r13-kumho...

Permalänk
Medlem

IT Dusters CompuCleaner Xpert 550W från Inet

Blev så less när jag skulle rengöra datorn och så var det som vanligt bara en smygfis kvar i tryckluftsburken. Med tanke på att en burk numera kostar ca. en hundring (utan rabatt) borde man tjäna in det ganska fort förutsatt att den håller några år. Riktigt bra drag i den men den blir snabbt varm och låter väldigt illa, hörselskydd rekommenderas.

Visa signatur

Ryzen 7 3800X, Asus Prime X370 Pro, 32 GB LPX 3600, Gainward RTX 3060 Ti Ghost, 7 TB SSD + 4 TB HDD

Permalänk
Medlem

Köpte mig en Ford Mustang på Legos mellandagsrea!

Permalänk
Medlem

Senaste inköpen.

  1. Krokodilkablar till multimetern

  2. Två motor för att styra rullgardiner i vardagsrummet (har en sedan tidigare och syns in action här)

  3. Logitech MX Keys S Combo (MX Keys S och MX Master 3S

Permalänk
Medlem

Slog till på en ny fåtölj under Black Friday och idag så anlände den

Nu ska jag bara hitta något schysst bord, en läslampa och någon tavla att ha på väggen så ser det lite bättre ut

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asssor:

Slog till på en ny fåtölj under Black Friday och idag så anlände den

<Uppladdad bildlänk>

Nu ska jag bara hitta något schysst bord, en läslampa och någon tavla att ha på väggen så ser det lite bättre ut

Är inte fotpallen åt fel håll?

Permalänk
Medlem
Skrivet av oatp1b1:

Är inte fotpallen åt fel håll?

Stämmer bra det! Detta var precis efter den packades upp och vändes strax efter bilden togs

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem

65 kr fick jag betala för denna på elgiganten

Visa signatur

|Chassi Fractal Design North |CPU 7800X3D |Moderkort ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI
|RAM Kingston HyperX 32 GB |GPU Gigabyte RTX 3070 Eagle
|SSD Seagate FireCuda 510 2 TB NVMe |SSD Kingston Fury Renegade 2 TB NVMe
|PSU Corsair RM750e

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tachiyon:

65 kr fick jag betala för denna på elgiganten

<Uppladdad bildlänk>

Hur kommer det sig?

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asssor:

Slog till på en ny fåtölj under Black Friday och idag så anlände den

<Uppladdad bildlänk>

Nu ska jag bara hitta något schysst bord, en läslampa och någon tavla att ha på väggen så ser det lite bättre ut

Jag har ett exakt lika dant hörn hemma hos mig där jag försökt visualisera att en läcker stol skulle kunna husera och nu fick jag ju svar på det, tack!

Jag har kikat runt lite på olika typer och märken men det är ju lite av en investering så har inte vågat slå till än, vart köpte du din? Märke?

Permalänk
Medlem
Skrivet av cosmo_k:

Jag har ett exakt lika dant hörn hemma hos mig där jag försökt visualisera att en läcker stol skulle kunna husera och nu fick jag ju svar på det, tack!

Jag har kikat runt lite på olika typer och märken men det är ju lite av en investering så har inte vågat slå till än, vart köpte du din? Märke?

Kul!

Den är köpt på Mio där det fanns en hel del att välja på när det gäller att specialanpassa. Sen kostar det ju givetvis beroende på vad man väljer. Något jag dock kan rekommendera är att välja till högre rygg och sits, vilket kostar 1200 kr men kändes ändå värt.

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem

kom ett moderkort,cpu och minnen till server bygget idag, sedan ramlade ett paket med cbd olja in, jag har aldrig använt det och är minst sagt skeptisk men finns det en chans att det hjälper mig att sova så är det klart värt att testa.

Edit: vill bara tilläga att efter använt denna oljan sedan första inlägget kan jag rapportera att oljan fungerar helt sjukt bra, varför i helvete används inte detta inom sjukvården?
Jag kan somna på 30min!!,jag sover många timmar sammanhängde (inget av detta har hänt dom senaste 20åren)
huvudvärken är nästan helt borta, jag kan röra huvudet i sidled utan att det krampar!!!

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem

Ramlade in ett paket till innan läggdags, dammsugar tillbehör för typ ett år.

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Officiell jultomte
Skrivet av Svantesson666:

https://i.imgur.com/MrpY2hO.jpg

Senaste inköpen.

  1. Krokodilkablar till multimetern

  2. Två motor för att styra rullgardiner i vardagsrummet (har en sedan tidigare och syns in action här)

  3. Logitech MX Keys S Combo (MX Keys S och MX Master 3S

Nyfiken på vart du hittar motorerna till rullgardin för priset i ditt tidigare inlägg. Har du en länk?

Visa signatur

PC1: i5-13600kf, 32gb DDR5@6000MHz, GTX 1080, Prime Z690-A, Windows 11
PC2: Ryzen 5 5600X, 16GB DDR4, GTX 1070Ti, ROG STRIX B550-F, Windows 10
SRV1: i5 10500T, 16GB DDR4, Debian
Home Assistant-tråden | Stryktipset

Permalänk
Medlem
Skrivet av Moseby:

Nyfiken på vart du hittar motorerna till rullgardin för priset i ditt tidigare inlägg. Har du en länk?

https://www.tomtop.com/p-e24359-1.html?currency=SEK&Warehouse...

Köpen genom TomTop går lika smidigt som Wish/eBay/AliExpress eller liknande, dvs ingen moms eller extra skatter vid ankommande till Sverige utan allt betalas på förhand.

Permalänk
Medlem

Nytt år, ny mugg

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Håller på att köpa in grejer till nytt datorbygge.

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Medlem

Vhs-spelaren gav upp med bilden efter att jag och en polare spelade upp några gamla inspelade rullar som han hade på vinden, så fick bli en rengöringskassett!

kna inte stava
Visa signatur

Intel i7 10700KF (Noctua NH-D15) | Asus RADEON RX 7900 XTX TUF | 32 GB DDR4 HyperX Fury | Corsair RM1000X | Fractal Design R3 | Arch Linux, Win11

Permalänk
Medlem

Det blev keycaps från maxgaming.se till mitt corsair k65 mini

Fel bilder.
Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ostbullen:

Vhs-spelaren gav upp med bilden efter att jag och en polare spelade upp några gamla inspelade rullar som han hade på vinden, så fick bli en rengöringskassett!

<Uppladdad bildlänk>

Uppdatering: innan hade jag åtminstone ljud, nu har jag varken bild eller ljud..

5/5 toasters

Edit: Har kört ett par ggr nu, och nu får jag faktiskt både bild och ljud ut igen så det verkar fungera. Lite skabbkvalitet än men det kommer nog efter några körningar till!

Edit 2: Körde den säkert 20ggr på raken, nuså!

Kan klart rekommendera om någon annan har problem med sin gamla spelare

Visa signatur

Intel i7 10700KF (Noctua NH-D15) | Asus RADEON RX 7900 XTX TUF | 32 GB DDR4 HyperX Fury | Corsair RM1000X | Fractal Design R3 | Arch Linux, Win11

Permalänk
Medlem

Mina Fidelio X1, fick nu på sitt 10-års jubileum nya öronkuddar från Dekoni, Choice Suede.

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Medlem

Batteri / Kraftverk på hela 1 Kw:

11 Kilo, 220v, 12v, 5v, usb-c, 100W snabbladdare, 2 x trådlösa laddare på toppen.
Kan leverera upp till 2Kw och har ett LifePo4 batteri på 1Kw.

Permalänk
Medlem

Blev lite trött på att köpa tryckluft på burk, och SNES spelen tänker jag inte svara på hur mycket dem kostade

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Saaben läcker så klart vid värmreglaget vid värmepaketet så det där borde lösa det hela, givetvis å ska jag ta bort hela paketet, bilen är ju 33 år gammal så det kan ju även läcka någon annanstans.
Blev en tempgivare till ECU'n och avlastningsventil till turbon, får vi hoppas mina tomgångs bekymmer kanske försvinner, den hämtar upp tomgången dåligt, rengjord och funkar bra och enligt vissa kan det vara avlastnings ventilen och/eller tempgivaren som strular.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Nytt år, ny mugg

Hur många är du uppe i nu? 😀

Visa signatur

Dator: 7800x3d | RTX 4090 | 32gb ram | 1tb ssd
Simrig: NLR Elite | Simucube 2 Pro | Ascher F64 V3 | Heusinkveld
Monitorer: Samsung Neo G9 | Alienware AW2723DF
Ljud: Røde NTH-100M | Roland Bridge Cast
Media: Zidoo Z2000 Pro | Apple TV | PS5

Permalänk
Medlem
Skrivet av eFoppa:

Hur många är du uppe i nu? 😀

Räkna faktiskt igår, 20 😅

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Nu är det en vecka sen jag handlade så förpackningarna på bilden är tomma. Men det är i alla fall det sista jag inhandlade i datorväg och det blev en fin uppgradering från min gamla i9 9900K

ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI
AMD Ryzen 7 7800X3D
G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident
Noctua NM-AM5/4-MP83 CPU Mounting Kit

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fick hämta nya bilen idag, satan vad skönt att bli av med den vita bilen.

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ohem:

https://i.imgur.com/8VjSXpKl.jpg
https://i.imgur.com/HUbarobl.jpg

Blev lite trött på att köpa tryckluft på burk, och SNES spelen tänker jag inte svara på hur mycket dem kostade

Vara retrosamlare är dyrt 💸 😂
Grymma spel dock.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X