Permalänk
Medlem

Söker nytt webhotell

Har varit kund länge hos Binero som köptes upp av Loopia och heter nu Websupport rätt länge men har börjat tröttna på deras försämring av tjänster(utbud) i relation till flera prishöjningar.

Det jag behöver är typ
Wordpress
Linux hosting med ftp access för standard js/html sidor.
Gärna NodeJs i någon modern version.
Lets Encrypt gratis ssl.
MySqldbs
Mail!

och gärna ett lättanvänt gränssnitt för domänhantering och annat.
Förslag?

Har ca 8 domäner så några standardsidor men även någon subdomän är ju bra.

Visa signatur

Fractal Design Node 304 -> ASUS ROG STRIX Z370-I GAMING ->i5 8600K -> be quiet! Pure Rock -> MSI GeForce RTX 4070 VENTUS 2X E 12G OC -> Corsair Vengeance LPX 3200 32GB -> Seasonic FOCUS Plus 650W Gold -> Samsung 960 EVO 500GB -> 2 * Western Digital Black 2 TB -> Samsung 850 EVO Basic SSD 500GB

Permalänk
Medlem

Föredetta Binero-kund i 10+ år här. Ta en titt på Inleed och se om de har det du söker efter.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Airikr:

Föredetta Binero-kund i 10+ år här. Ta en titt på Inleed och se om de har det du söker efter.

Tack för tipset, ser bra ut.
Flyttade du till dom från Binero?

#SaknarBinero

Visa signatur

Fractal Design Node 304 -> ASUS ROG STRIX Z370-I GAMING ->i5 8600K -> be quiet! Pure Rock -> MSI GeForce RTX 4070 VENTUS 2X E 12G OC -> Corsair Vengeance LPX 3200 32GB -> Seasonic FOCUS Plus 650W Gold -> Samsung 960 EVO 500GB -> 2 * Western Digital Black 2 TB -> Samsung 850 EVO Basic SSD 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Verdurakh:

Tack för tipset, ser bra ut.
Flyttade du till dom från Binero?

#SaknarBinero

Varsågod

Yepp, flyttade från Binero till Inleed efter 10+ år. Och om jag ska vara ärlig, så är Inleed bättre. Deras telefonsupport är helt fantastisk! Trevliga är dom också Har sitt kontor uppe på en vind, vad det ser ut som (kolla deras Instagram-flöde), och är dessutom stationerade i Dalarna.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Blev också tvångsförflyttad till Websupport och gick från ett pris på 600 kr/år till 3000 kr/år(!) för några små bloggar jag har, snacka om prishöjning Kändes inte helt rätt. Har bytt till Inleed nu och kan verkligen rekommendera dem. De verkar ha full koll, snabba svar från supporten på mina dumma frågor och prestandan är sååå mycket bättre och ändå betalar jag mindre

Permalänk
Medlem

Kan också rekommendera Inleed. Har varit kund i flera år och är väldigt nöjd.

Edit: Måste lägga till att man absolut ska undvika Misshosting till varje pris. Finns tidigare trådar som varnar för skitföretaget.

Visa signatur

Intel i7 2700k | Asus P8Z77-V PRO | Noctua NH-D14 | Gigabyte GTX 670 | Corsair 8GB LP | Samsung 830 128GB | Define R3 | Corsair HX 650W
Thinkpad X41 | Thinkpad X200 - RIP | Thinkpad X220 | Thinkpad T480s | Fri frakt - Inet.se | Dagens fynd

Permalänk
Medlem

Tack för alla tips, blir att prova Inleed

Visa signatur