Permalänk

Asus TUF gaming

Inköpt december 2021.

Se mer i bilden.

Mer info kan skickas om du önskar.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av Tazok:

Tack! 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spel_mamman:

Inköpt december 2021.

Se mer i bilden.

Mer info kan skickas om du önskar.

Läs hela annonsen här

Hej,

Kan du lägga upp lite egna bilder så man får se skicket? Hur är skicket i allmänhet?

Permalänk

Hej!
Absolut!

Permalänk
Permalänk
Permalänk

Så jäkla teknisk så jag kan inte få alla bilder i ett meddelande 😅
Alltså jag har ingen större koll men den är ju från dec 2021 och min son säger att den inte har förändrats speciellt mycket. Den låter ju rätt bra när fläkten är igång så vi har använt kylplatta. Men tror den har låtit så mer eller mindre hela tiden. Min son säger att man typ alltpd måste ha laddsladden i, men det har han sagt från början. Och jag vet inte om det stämmer.

Permalänk

Jag använde den en stund häromdagen, utan laddsladd

Permalänk
Medlem

Om du har möjlighet att skicka, kan jag tänka mig att bjuda 3000 kr + frakt.

Permalänk
Medlem

Jag kör på samma upplägg, om du kan tänka dig skicka så bjuder jag 3200kr+frakt

/Einar

Permalänk

Jag väntar svar från en, återkommer…

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Spidey:

3300 kr + frakt.

Jag ångra mig. Hitta en annan dator.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spel_mamman:

Så jäkla teknisk så jag kan inte få alla bilder i ett meddelande 😅
Alltså jag har ingen större koll men den är ju från dec 2021 och min son säger att den inte har förändrats speciellt mycket. Den låter ju rätt bra när fläkten är igång så vi har använt kylplatta. Men tror den har låtit så mer eller mindre hela tiden. Min son säger att man typ alltpd måste ha laddsladden i, men det har han sagt från början. Och jag vet inte om det stämmer.

Tack för info! Den blir perfekt för damen att ge till sin snart 10-åriga grabb som vill testa på Fortnite.

Ingår kylplattan?

Om möjligt så skulle jag kunna hämta på Fredag under dagtid då jag är ledig klämdagen.

//Christoffer

Permalänk
Skrivet av PsyCor:

Tack för info! Den blir perfekt för damen att ge till sin snart 10-åriga grabb som vill testa på Fortnite.

Ingår kylplattan?

Om möjligt så skulle jag kunna hämta på Fredag under dagtid då jag är ledig klämdagen.

//Christoffer

Sorry den är såld!

Permalänk

Annonsen är avslutad

Permalänk

Ställer mig i kö om ovan inte hämtar på fredag. Bor visserligen i Stockholm och skulle behöva skickas isf men tror denna skulle passa bra till 12åringen som vill köra Sea of Thieves och annat på Steam.

Visa signatur

[ "The things you own end up owning you." -Tyler Durden, Fight Club ]
[ "This job would be great if it wasn't for the fucking customers." -Randal, Clerks. ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spel_mamman:

Sorry den är såld!

Inga konstigheter!

Skulle det bli nå strul så hojta till så tar jag den.