Permalänk
Medlem

Garderobsrensning

Rensar lite i gömmorna och tänkte göra mig av med lite saker som tyvärr inte får någon kärlek hos mig.

Alla grejerna finns i Göteborg och säljs helst som ett paket (hittar jag en köpare till detta spridda paket bjuder jag på en glass), i andra hand till folk i Göteborg och i tredje hand kan jag skicka grejerna då köparen betalar frakt.

Bjuder på två rätt stökiga bilder. Kan skicka mer detaljerade bilder på specifika varor om så önskas. Allt rengörs innan eventuell försäljning. Sakerna har dammat till sig lite.

Det vi ser på bilderna är följande

Random tangentbord från dell. Funkar fint

Två fläktar, Phantex, 140mm, gott skick

Hyperx Alloy origins 60% med röda nordiska brytare, gott skick, ser i princip nytt ut.

Hyperx Pulsefire Haste Wireless, gott skick

Ett par steelseries artics pro wireless med laddstation. Tror det saknas ett kardborre på remmen för att spänna lurarna, men har inte stört mig.

Logitech TKL Pro tangentbord. Funkar fint, en knapp (den till vänster om 1:an) är lite lös, vet inte vad den heter. Funkar dock som den ska, bara gött att ha något att pilla lite på med lillfingret.

Suunto traverse Graphite, mycket gott skick, enstaka repa från användning men klar display.

Logitech G19, citerar Inet "Ett av världens mest avancerade speltangentbord!". Gäller förmodligen inte numera. Men det är knappt använt pga köpte det precis när mekaniska brytare började slå igenom. Mycket gott skick med andra ord.

SteelSeries Siberia 800 Trådlöst Headset. Fusklädret har börjat släppa. Funkar förmodligen ljudmässigt som de ska fortfarande, men man lär vilja byta kuddar runt öron och huvud.

Kvitto finns på HyperX grejerna (bägge grejerna på samma kvitto)

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tar gärna hörlurarna

Permalänk
Medlem

Tja!

Vilka av lurarna är du intresserad av?

Permalänk
Medlem

Budar 250kr+frakt för Siberia 800 & båda Phanteks-fläktarna, om det inte är de lurarna som Maikk menar.

Permalänk
Medlem

200 för Logitech TKL Pro - hämtar

Permalänk
Medlem
Skrivet av UnknownBum:

Budar 250kr+frakt för Siberia 800 & båda Phanteks-fläktarna, om det inte är de lurarna som Maikk menar.

Noterat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lill3n:

200 för Logitech TKL Pro - hämtar

Noterat!

Tror dock jag kommer behålla det som backup om jag inte får mer än 200 för det i slutändan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lunkan90:

Noterat!

Tror dock jag kommer behålla det som backup om jag inte får mer än 200 för det i slutändan.

Vart ligger du i tankarna hur mycket du vill ha för det för att släppa det?
Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lunkan90:

Tja!

Vilka av lurarna är du intresserad av?

steelseries artics pro wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maikk:

steelseries artics pro wireless

Topp! Ingen har budat på dem än.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lill3n:

Vart ligger du i tankarna hur mycket du vill ha för det för att släppa det?
Mvh

Typ en femhundring skulle jag kunna tänka mig släppa för vid hämtning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lunkan90:

Typ en femhundring skulle jag kunna tänka mig släppa för vid hämtning.

Om du har dongel och all tilbehör så kör vi en röding och hämtat det i helgen👍

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lill3n:

Om du har dongel och all tilbehör så kör vi en röding och hämtat det i helgen👍

Du är medveten om att det inte är ett trådlöst tangentbord va?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lunkan90:

Du är medveten om att det inte är ett trådlöst tangentbord va?

Ahh jag e ju bränd och missade de helt😅 Då avstår jag, tack ändå🙏

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lunkan90:

Topp! Ingen har budat på dem än.

Funkar dom som de ska?
Vad kan du tänka dig släppa dom för?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maikk:

Funkar dom som de ska?
Vad kan du tänka dig släppa dom för?

De funkar toppen. Kan slänga med något extra batteri med. Runt en tusenlapp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lunkan90:

De funkar toppen. Kan slänga med något extra batteri med. Runt en tusenlapp.

Kom chatt

Permalänk
Medlem

200:- + frakt för Logitech G19

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B450-F GAMING - AMD Ryzen 5 3600 3.6 GHz 35MB - Cooler Master - Hyper 212 Black Edition - Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 Vengeance LPX - Kingston A2000 500GB M.2 NVMe - Fractal Design Define C Svart - 2 X Noctua NF-P14s redux-1200 140mm PWM - Corsair RM650X 650W v2 - ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC - Raijintek Morpheus II Heatpipe VGA Cooler - 2 X Noctua NF-P12 120mm PWM - OS Debian 10 Stable

Permalänk
Medlem

Ursäkta min frånvaro! Pga personliga skäl har jag varit rätt inaktiv sista dagarna. Men om någon av er som budat här fortsatt är intresserade skriv gärna en rad på nytt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lunkan90:

Ursäkta min frånvaro! Pga personliga skäl har jag varit rätt inaktiv sista dagarna. Men om någon av er som budat här fortsatt är intresserade skriv gärna en rad på nytt!

Jag är fortfarande intresserad av tangentbordet jag budade på.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B450-F GAMING - AMD Ryzen 5 3600 3.6 GHz 35MB - Cooler Master - Hyper 212 Black Edition - Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 Vengeance LPX - Kingston A2000 500GB M.2 NVMe - Fractal Design Define C Svart - 2 X Noctua NF-P14s redux-1200 140mm PWM - Corsair RM650X 650W v2 - ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC - Raijintek Morpheus II Heatpipe VGA Cooler - 2 X Noctua NF-P12 120mm PWM - OS Debian 10 Stable

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eazy:

Jag är fortfarande intresserad av tangentbordet jag budade på.

Då är det ditt!

Skicka gärna PM med adress så ska jag försöka få iväg paketet imorgon!

Permalänk
Medlem

Allt detta finns kvar för avhämtning i Göteborg. Inget skickas.