Garderobsrensning
Rensar lite i gömmorna och tänkte göra mig av med lite saker som tyvärr inte får någon kärlek hos mig.
Alla grejerna finns i Göteborg och säljs helst som ett paket (hittar jag en köpare till detta spridda paket bjuder jag på en glass), i andra hand till folk i Göteborg och i tredje hand kan jag skicka grejerna då köparen betalar frakt.
Bjuder på två rätt stökiga bilder. Kan skicka mer detaljerade bilder på specifika varor om så önskas. Allt rengörs innan eventuell försäljning. Sakerna har dammat till sig lite.
Det vi ser på bilderna är följande
Random tangentbord från dell. Funkar fint
Två fläktar, Phantex, 140mm, gott skick
Hyperx Alloy origins 60% med röda nordiska brytare, gott skick, ser i princip nytt ut.
Hyperx Pulsefire Haste Wireless, gott skick
Ett par steelseries artics pro wireless med laddstation. Tror det saknas ett kardborre på remmen för att spänna lurarna, men har inte stört mig.
Logitech TKL Pro tangentbord. Funkar fint, en knapp (den till vänster om 1:an) är lite lös, vet inte vad den heter. Funkar dock som den ska, bara gött att ha något att pilla lite på med lillfingret.
Suunto traverse Graphite, mycket gott skick, enstaka repa från användning men klar display.
Logitech G19, citerar Inet "Ett av världens mest avancerade speltangentbord!". Gäller förmodligen inte numera. Men det är knappt använt pga köpte det precis när mekaniska brytare började slå igenom. Mycket gott skick med andra ord.
SteelSeries Siberia 800 Trådlöst Headset. Fusklädret har börjat släppa. Funkar förmodligen ljudmässigt som de ska fortfarande, men man lär vilja byta kuddar runt öron och huvud.
Kvitto finns på HyperX grejerna (bägge grejerna på samma kvitto)