Var bettar du, nu när Betway upphör i Sverige?

Permalänk
Medlem

Var bettar du, nu när Betway upphör i Sverige?

Betway upphör sin verksamhet i Sverige, stod det i meddelandet som trillade ner i mailkorgen för en kort stund sedan.
Inget om varför, utan bara följande information:
" Vi skriver för att informera att Betway har tagit beslutet att upphöra sin verksamhet i Sverige. Datum för upphörandet är den 30 september 2024 och från och med den 23 september kan du inte längre lägga spel. Av samma anledning så accepterar vi endast insättningar fram till den 16 september. "

Så, min fråga till de som också underhåller sig av betting, vilka sajter hänger ni på?
Vilka är mest användarvänliga och framförallt legit?
Själv är jag främst intresserad av sajter som täcker in både stora och mindre matcher i Counter-Strike 2.

Obs, det är lätt att råka spela bort mycket pengar om man lägger stora bets. Gör som jag och spela för en tia per gång istället för en tusenlapp, så kan ha roligare under längre tid!

Permalänk
Medlem

Kolla Svenska Spel. Bra med deras nya plattform för Oddset. Konkurrenskraftiga odds tycker jag också.

Just nu går det att betta på:
ESL Proleague
CCT European 11
ESEA Advanced EU
Yalla Compass
United 21
Elisa Invitational

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shadee:

Kolla Svenska Spel. Bra med deras nya plattform för Oddset. Konkurrenskraftiga odds tycker jag också.

Just nu går det att betta på:
ESL Proleague
CCT European 11
ESEA Advanced EU
Yalla Compass
United 21
Elisa Invitational

Svenska Spel/ATG (båda har Kambi som oddsleverantör) erbjuder ALDRIG livespel på t.ex hcp på rundor när en karta har startat.
När en karta startat erbjuder SS/ATT bara odds på vem som vinner den och enstaka rundor (som måste vara det absolut sämst man kan spela)

Precis som TS letar jag efter bookie med liknande utbud som Betway har i dagsläget UTAN att behöva vända mig till crypto-sidor.