Jag presterar dåligt i spel, är jag hackad eller bara dålig?

Permalänk
Medlem

Jag presterar dåligt i spel, är jag hackad eller bara dålig?

när jag spelar wow eller swtor eller guildwars 2 så gör min karaktär ungifär 10%s skada av hela partyt, dvs dom andras skada är 90% totalt tillsammans, detta har börjat på senare år, jag har försökt blåsa datorn ominstallera allt etc etc men inget funkar och ingen tekniker har lyckades att lösa mitt problem, jag tror själv att det är någon som gör det här på något sätt emot mej för att jävlas, vet någon hur jag kan åtgärda problemet och sedan låsa dom personerna ute som gör detta emot mej?

§ 3.1 Trådrubriker ska tydligt visa vad tråden handlar om. - MOD
Permalänk
Skrivet av adem_koc:

när jag spelar wow eller swtor eller guildwars 2 så gör min karaktär ungifär 10%s skada av hela partyt, dvs dom andras skada är 90% totalt tillsammans, detta har börjat på senare år, jag har försökt blåsa datorn ominstallera allt etc etc men inget funkar och ingen tekniker har lyckades att lösa mitt problem, jag tror själv att det är någon som gör det här på något sätt emot mej för att jävlas, vet någon hur jag kan åtgärda problemet och sedan låsa dom personerna ute som gör detta emot mej?

Släpp flaskan och använd båda händerna på tangentbordet.

Permalänk
Medlem

Är det bara jag eller har det börjat komma mer och mer av den här typen av intellektuella trådar?

Permalänk
Medlem

Sannolikheten att nån hackat dina konton bara för att få dina spelkaraktärer att göra mindre skada ser jag som i princip noll. Men det finns ju en gemensam nämnare mellan de spelen ....

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Fractal Define 7, Aorus X570 Xtreme, Ryzen 5950X, Fractal Celsius+ S36, 64GB TridentZ Neo CL14/3600 RAM, MSI RTX 3090 Suprim X, 5TB NVMe SSD + 12TB SATA SSD + 64TB Seagate IronWolf Pro HD, Fractal Ion+ 860W Platinum, LG 32GP850 + LG 42C2 OLED

Permalänk
Medlem

Så är det att bli gammal!

Visa signatur

Phanteks P400A RGB : Asus Prime X570-P : Ryzen 9 5900X : Corsair H100X : 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600CL14 : Sapphire Nitro+ 6800 XT : Xiaomi 34" Curved 3440x1440 : Playseat Evolution Alcantara : Thrustmaster T300RS GT / Ferrari SF1000 Edition Add-on : HP Reverb G2

Permalänk
Medlem
Skrivet av ATRmayo:

Är det bara jag eller har det börjat komma mer och mer av den här typen av intellektuella trådar?

jag har funderat på det jag med, det känns som internet troll, mycket sånt på sistone.

Permalänk

Du har blivit sämre medans dina medspelare blivit bättre.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Registrerad September 2024, ta inte betet