Köpes: Datorhörlurar, mek tangentbord, arm till skärmar, ev mus

Permalänk

Köpes: Datorhörlurar, mek tangentbord, arm till skärmar, ev mus

Hej, börjar närma sig bygg men inser att jag saknar en massa bra tillbehör, som förmodligen är smart att köpa begagnat, jag behöver:

2 Armar till gaming skärmar att fästa i skrivbordet
Mekaniskt tangentbord
Gaming hörlurar
Gaming mus
Ev en gamingskärm (alt byta av min 27" 165hz 1080 mot 1440)

Jag köper gärna ett paket, men åldern får inte vara för gammal, och det som erbjuds måste vara fräscht och helst med kvitto.

Jag skall till växjö i veckan om något erbjuds i den regionen, och karlstad veckan efter det!

Jag är inte sugen på att få saker skickade,.men vid galna referenser kan det gå också.

Mvh Victor

Läs hela annonsen här

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem

Gaming hörlurar har jag. Razer Kraken V2 som funkar fint.

Permalänk
Skrivet av whitenuke:

Gaming hörlurar har jag. Razer Kraken V2 som funkar fint.

Skickar pm

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem

Jag har ett urval med mekaniska tangentbord som jag tänkt lägga ut på marknaden men inte gjort slag i ännu:
Corsair Gaming K70 Rapidfire
Corsair Gaming K66 - RGP0038
Corsair K65 - RGP0123
Cooler Master Quickfire TK CM Storm - SGK-4020-GKCR1-ND
Deltaco DK440R - GAM-100

Jag har även ett VESA-fäste för 3 skärmar att fästa i skrivbordet om det skulle vara intressant.

Visa signatur

L-ARV: Ryzen R9 5950X, 64Gb@3600, 500Gb + 1Tb nvme, RX 6800XT, MO-RA 420 OS: Nobara
LAN-Burken: Ryzen R7 5600G, 16Gb@3200, RX 6600XT, OS: Garuda
Kotten: PineBook Pro, OS: Manjaro_ARM
Macbook PRO 13 (2015) OS: Manjaro SWAY

Permalänk
Medlem

Har en Glorious Model D PRO med 1.5 års garanti kvar från webhallen.

Permalänk
Medlem

Har lite liggande, bland annat:

Logitech G910 Orion Spectrum

Logitech G613 trådlöst

Acer Cestus 350 trådlös mus

Permalänk
Skrivet av Nozze666:

Jag har ett urval med mekaniska tangentbord som jag tänkt lägga ut på marknaden men inte gjort slag i ännu:
Corsair Gaming K70 Rapidfire
Corsair Gaming K66 - RGP0038
Corsair K65 - RGP0123
Cooler Master Quickfire TK CM Storm - SGK-4020-GKCR1-ND
Deltaco DK440R - GAM-100

Jag har även ett VESA-fäste för 3 skärmar att fästa i skrivbordet om det skulle vara intressant.

Skrivet av yexra:

Har en Glorious Model D PRO med 1.5 års garanti kvar från webhallen.

Skrivet av DozeN:

Har lite liggande, bland annat:

Logitech G910 Orion Spectrum

Logitech G613 trådlöst

Acer Cestus 350 trådlös mus

Skickar pm, samtliga intressanta

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem

Hejsan, har lite tangentbord och grejer som jag behöver bli av med.

Tangentbord:

Logitech G413 carbon romer g

Logitech G512 Carbon GX Red switch

Corsair K55 RGB Pro

Steelseries 6GV2 svarta switchar

Möss:

Corsair ironclaw rgb

Corsair harpoon RGB Pro

Razer deathadder elite

Hörlurar

Razer Kraken,

Corsair HS 35

Så det är bara att välja nått ifall det är av intresse:)

Dom flesta grejerna är i ypperligt skick förutom dammiga då dom inte använts på länge, kvitton finns tyvärr inte då det kommer från konkurs auktion

Men det hade varit grymt och bli av med grejerna så man blir av med en låda 😄

Permalänk
Medlem

Hyperx Alloy origins 60% med röda nordiska brytare, gott skick, ser i princip nytt ut.

Hyperx Pulsefire Haste Wireless, gott skick

Ett par steelseries artics pro wireless med laddstation. Tror det saknas ett kardborre på remmen för att spänna lurarna, men har inte stört mig.

Logitech TKL Pro tangentbord. Funkar fint, en knapp (den till vänster om 1:an) är lite lös, vet inte vad den heter. Funkar dock som den ska, bara gött att ha något att pilla lite på med lillfingret.

Logitech G19, citerar Inet "Ett av världens mest avancerade speltangentbord!". Gäller förmodligen inte numera. Men det är knappt använt pga köpte det precis när mekaniska brytare började slå igenom. Mycket gott skick med andra ord.

SteelSeries Siberia 800 Trådlöst Headset. Fusklädret har börjat släppa. Funkar förmodligen ljudmässigt som de ska fortfarande, men man lär vilja byta kuddar runt öron och huvud.

Kvitto finns på HyperX grejerna (bägge grejerna på samma kvitto)

Allt finns i Göteborg.

Permalänk
Skrivet av Lunkan90:

Hyperx Alloy origins 60% med röda nordiska brytare, gott skick, ser i princip nytt ut.

Hyperx Pulsefire Haste Wireless, gott skick

Ett par steelseries artics pro wireless med laddstation. Tror det saknas ett kardborre på remmen för att spänna lurarna, men har inte stört mig.

Logitech TKL Pro tangentbord. Funkar fint, en knapp (den till vänster om 1:an) är lite lös, vet inte vad den heter. Funkar dock som den ska, bara gött att ha något att pilla lite på med lillfingret.

Logitech G19, citerar Inet "Ett av världens mest avancerade speltangentbord!". Gäller förmodligen inte numera. Men det är knappt använt pga köpte det precis när mekaniska brytare började slå igenom. Mycket gott skick med andra ord.

SteelSeries Siberia 800 Trådlöst Headset. Fusklädret har börjat släppa. Funkar förmodligen ljudmässigt som de ska fortfarande, men man lär vilja byta kuddar runt öron och huvud.

Kvitto finns på HyperX grejerna (bägge grejerna på samma kvitto)

Allt finns i Göteborg.

Skickar pm

Visa signatur

/ Victor