Youtube kommentarer borta?

Permalänk
Medlem

Youtube kommentarer borta?

Jag kan inte längre se några kommentarer på videos, är det någon annan som upplevt samma sak?

Använder Edge och adblock.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 5 2600 Mobo: Asus Prime X470 PRO Ram: Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 3000MHz PSU: Cooler Master 700 W GPU: XFX Radeon RX 5700 XT 8 GB SSD: Samsung EVO 850 500 GB SATA 2.5" HDD: Massa diskar Chassi: Fractal Design Define R3

Permalänk
Moderator
Moderator

Ingen ändring här, Firefox utan block.

Använder annars aldrig Edge, men testade, fungerade där med.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

kör du typ youtube enhanced eller något?

har för mig den efter senaste layout ändringen när komentarer flyttades till höger sida om videon så fuckar den upp layouten och hela kommentarsfältet är helt borta.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Skrivet av sesam2k:

Jag kan inte längre se några kommentarer på videos, är det någon annan som upplevt samma sak?

Använder Edge och adblock.

Ingen ändring hos mig. Jag ser kommentarer som vanligt. Använder Firefox och uBlock Origin

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Kör du med något som heter "adblock" så ta bort det och installera uBlock Origin istället.
https://microsoftedge.microsoft.com/addons/detail/ublock-orig...