Jag hade gärna sett att ni gjorde artiklar där ni gör årets eller vinterns och sommarens (eller liknande) bygge för oss soffpotatisar som föredrar att sitta insjunkna i en soffa med en handkontroll i händerna och datorn kopplad till TV'n istället för halvliggandes i en kontorstol framför en skärm på ett skrivbord .
Tycker personligen att ett sådant bygge skiljer sig ganska mycket från de sommarens/vinterns byggen ni gör för "vanlig" dator redan nu.
Dels då chassit behöver vara mycket mindre för att kunna gömmas/få plats i ett skåp/tv-bänk och om synligt vara estetiskt. Dels tycker jag nog också att det ställer lite högre krav på ljudnivå då jag personligen står ut med lite högre ljud vid skrivbordet än i soffan framför TV'n (av någon oförklarlig anledning). Dessutom gissar jag att det på grund av storlek (och ljudnivå) skiljer sig en del på vilka komponenter som kan/ska användas i ett sådant bygge gentemot era nuvaranda sommar/vinter byggen.
Finns säkert andra saker, som jag inte kommer på nu, som gör det relevant med en särskild artikel för dessa byggen för att få en lista på "best of" bygge inom kanske olika kategorier (budget, premium osv)
Spelnyheter från FZ
Copyright © 1999–2024 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.