Permalänk
Medlem

AirPods Pro som julklapp

Letar efter ett par AirPods Pro som helst är i bra skick/nya då de ska bli julklapp. Både generation 1 och 2 är intressant. Hör av er om vad ni har och till vilket pris!

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tja,

Jag har ett par AirPods Pro gen 1 (2021) som jag har fått tillbaka bara förra veckan efter ett reklamationsärande med återförsäljaren. Hörlurar (höger och vänster) är utbytta till helt nya och caset är i mycket bra skick (har legat i fodral sedan dag 1). Jag har originalkartongen kvar dessutom med allt innehåll, dock utan laddkabel (usb-c till Lightning).
Det som finns kvar i kartongen är: uppsättning öronkuddar: 1x Small, 1x Medium 1x Large, infoblad/instruktioner, apple klistermärke.
Har endast testat dem och de funkar som nya.
Kan skicka bilder och kopia på reklamationsärandet/reparationsärendet i dm om du skulle önska det.

Pris: 1500kr + ev frakt.

Har du vägarna förbi Stockholm så hade jag föredragit om vi kan mötas upp. Annars kan jag skicka på det sättet du föredrar, förutsatt en förskottsbetalning.

Återkom om det är av intresse eller om du har några frågor.

Med vänlig hälsning,
Mike

Permalänk
Medlem

Hej. Jag har ett par oöppnade AirPods Pro 2 om du inte redan hittat. Finns i Bromma. Bara skicka PM om det är intressant