Permalänk
Medlem

Skärm

Hej!

Min gamle pappy har fått glaukom och är på väg att bli blind. Han har idag en laptop men ser inte tillräckligt bra för att kunna använda den. Söker därför en billig skärm till honom minst 24 tum men i övrigt inga speciella krav. Så billig som möjligt och i Malmö för snabb hämtning!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"Just think of me as one you never figured..."

Permalänk
Medlem

Jag tror jag har precis vad han behöver.

En 24" Philips dockningsskärm, specifikt tillverkad för att användas med laptops.

Man kopplar in skärmen till datorn med en USB-kabel och installerar mjukvaran DisplayLink. Skärmen kan även agera USB-hub till tangentbord m.m., så det enda man behöver koppla in till datorn är en USB-kabel.

https://www.philips.co.uk/c-p/231P4UPES_00/brilliance-lcd-mon...

Funkar klockrent.

350 kr. Intressant?

Visa signatur

Ryzen 7 5700X3D | MSI B550 Gaming X V2 | 32 GB HyperX 3600 MT/s | ASUS TUF RTX 3060 OC | 1 TB Kingston Fury Renegade | 2 TB Samsung 860 EVO | 2 st 27" MSI MAG274QRF-QD

Permalänk
Skrivet av PointMan:

Jag tror jag har precis vad han behöver.

En 24" Philips dockningsskärm, specifikt tillverkad för att användas med laptops.

Man kopplar in skärmen till datorn med en USB-kabel och installerar mjukvaran DisplayLink. Skärmen kan även agera USB-hub till tangentbord m.m., så det enda man behöver koppla in till datorn är en USB-kabel.

https://www.philips.co.uk/c-p/231P4UPES_00/brilliance-lcd-mon...

Funkar klockrent.

350 kr. Intressant?

Inte för att jag har något och erbjuda men jag tycker det är helt underbart när vi hjälper varandra såhär.

Visa signatur

CPU: AMD FX-9590 | CPU COOLER: Noctua NH-D15 | MB: Gigabyte 990FXA-UD3 | GPU: Gigabyte GV-RX580AORUS-8GB (Radeon RX580 8G) | RAM: 32 GB HyperX Savage 2400MHz DDR3 | SSD: OS/PROG/SPEL: 2x Kingston A400 480GB (Raid 0) | HDD (Lagring): 500 GB | Chassi: Cooler Master Storm Trooper (Windowed) | PSU: Coolermaster V1200 | Skärmar: 3x24" ACER - G246HLBbid 60hz + 1x24" ACER - GN246HLB 144hz

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

"Just think of me as one you never figured..."