Mission Serious gaming glassical cube white M-atx chassi

Permalänk

Mission Serious gaming glassical cube white M-atx chassi

Hej!

jag tänkte skänka detta chassi enl bilder med kartong och alla tillbehör som den kommer när ny med några fläktar osv till någon pappa där ute som har det tufft ekonomiskt i dessa tider och har någon grabb/tjej där hemma som vill kanske ha en egen gaming dator och bygga med egna delar som man kanske har ligger hemma eller tänker köpa.

det är nytt oanvänt men är uppackat för att kontrollera det / inför fotografering

tanken är väl upphämtning för smidigheten men kan tänkas skicka det om du står för fraktkostnaden på ca 200kr.

ge mig en motivering bara för varför just DU vill ha detta chassit till ditt barn. kör på!

obs, finns på södra sidan av sthlm för upphämtning

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Om du inte hittar någon annan så tar jag gärna emot chassit till Teknikhjälpen (finns tråd här i forumet) 😄

Kan hämta det hos dig! 🙂

Permalänk
Skrivet av OskarB98:

Om du inte hittar någon annan så tar jag gärna emot chassit till Teknikhjälpen (finns tråd här i forumet) 😄

Kan hämta det hos dig! 🙂

hej!

kan du förklara lite vad teknikhjälpen är för något och hur det funkar?

Permalänk
Medlem

Va själv intresserad av att hämta denna Hade varit perfekt till ena grabben i julklapp!

Men ärligt är teknikhjälpen intresserade av chassit så borde dom helt klart få den!

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adamztah88:

hej!

kan du förklara lite vad teknikhjälpen är för något och hur det funkar?

Det är en insamling som jag och några till datorintresserade styr för att samla in pengar till Musikhjälpen!
Vi sätter ihop lite enklare speldatorer som vi sedan säljer (här på forumet/Blocket/Marketplace) där alla pengar går direkt in i vår insamlingsbössa till Musikhjälpen!

Du kan hitta lite mer info i Johans inlägg (personen som skapade Teknikhjälpen)
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1728305-musikhjalpen-t...

Permalänk

Hej, finns chassit kvar? Har fixat en burk till grabben men startknappen på chassit är trasig så skulle behöva nytt.

Mvh

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, 32gb Corsair Vengeance PRO, Powercolor Radeon RX7800XT Red Devil Limited Edition.

Permalänk

Dottern har min gamla dator sedan 13år och har drömt om ett sådant chassi där man kan se alla delar. Hon lär sig bygga sin egna dator och har börjat spara för att bygga den perfekta datorn man kan titta på. Med massor av RGB såklart

Så jag tar den gärna om inte dom andra har något bättre.

Permalänk
Skrivet av OskarB98:

Det är en insamling som jag och några till datorintresserade styr för att samla in pengar till Musikhjälpen!
Vi sätter ihop lite enklare speldatorer som vi sedan säljer (här på forumet/Blocket/Marketplace) där alla pengar går direkt in i vår insamlingsbössa till Musikhjälpen!

Du kan hitta lite mer info i Johans inlägg (personen som skapade Teknikhjälpen)
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1728305-musikhjalpen-t...

du är välkommen till haninge för hämta det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adamztah88:

du är välkommen till haninge för hämta det

Nice! Skickar ett PM!

Permalänk
Skrivet av OskarB98:

Nice! Skickar ett PM!

Upphämtat av denna person för att bistå till teknik hjälpen fast det är avslutat nu