Alla fyndtips från mellandagsrean
Permalänk
Medlem

Nekade Recensioner?

Hejsan.
Undrar lite kort ifall godkännande av recensioner kan ta längre tid än vanligt ibland?
Är inte långt ifrån Guld-medlemskap så jag har börjat recenserat lite produkter jag köpt. Tycker det är rätt kul när man blir framröstad och får bra respons.

Men mina senaste två recensioner var det säkert 5 dagar sedan jag skrev. Vet inte om det är godkännandet som dragit ut på tiden eller om jag helt plötsligt blivit nekad, vilket jag har väldigt svårt att tro.
Man lägger ibland ändå en bra stund på att knåpa ihop en sjysst text som ska spegla hur bra produkten är, samtidigt som det ska vara lite personlig, så det vore ju tråkigt ifall det jag skrivit bara gått upp i rök. 🙄

Funderar som sagt över ifall publicering kan ta lite tid. #Inet

Permalänk
Medlem

Sannolikt är ju många lediga nu kring nyår, så det tar säkert längre tid innan de blir granskade. Och de granskar säkert alla recensioner, så att folk inte kan skriva vad som helst.

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av lord_dubbdäck:

Sannolikt är ju många lediga nu kring nyår, så det tar säkert längre tid innan de blir granskade. Och de granskar säkert alla recensioner, så att folk inte kan skriva vad som helst.

Tänkte också i dom banorna.
Men istället för att jag sitter å spekulrerar så kunde jag lika gärna fråga. 🙂