Alla fyndtips från mellandagsrean
Permalänk

Samsung Odyssey G8 S32DG802 32"

Är denna skärm fortfarande värd att köpa 2025? Elgiganten och Power har den på kampanj för 9990:-

Är till 100% spelande på PC.

Permalänk

Jag är inne på samma sak.

Jag beställde förra året Dells variant, skickade då tillbaka den då jag fick den första versionen som saknade plastfilm. Så skärmen vart full med skav.

Av vad jag har läst så ska denna vara väldigt bra, det som skiljer är väl att ytan är matt istället för glansig.

Jag skulle säga att det är värt att köpa denna trots att det är förra årets generation, särskilt då det inte kommer några nya 32 tummare med ny teknik... (tror jag)

Visa signatur

RTX 3080, I5 13600KF

Permalänk
Skrivet av Gunziee95:

Jag är inne på samma sak.

Jag beställde förra året Dells variant, skickade då tillbaka den då jag fick den första versionen som saknade plastfilm. Så skärmen vart full med skav.

Av vad jag har läst så ska denna vara väldigt bra, det som skiljer är väl att ytan är matt istället för glansig.

Jag skulle säga att det är värt att köpa denna trots att det är förra årets generation, särskilt då det inte kommer några nya 32 tummare med ny teknik... (tror jag)

Vad jag läst mig till är att den matta finishen gör marginell skillnad? Har svårt att sitta i mörkt rum 24/7 också.

Ännu inte bestämt mig om det blir ett köp? Alternativet är Alienware 3225…