Honeycomb Alpha (Yoke & Switch)

Permalänk

Honeycomb Alpha (Yoke & Switch)

I princip oanvänd. Köptes för drygt ett år sedan och användes i drygt 4h innan mitt VR lade av. Därefter hamnade det i lådan, och i lådan har det nu blivit kvar.

Har inte riktigt suget för flygsim utan glajjorna, men förhoppningsvis finns det någon annan där ute med gediget flygintresse, samt glädje för kvalitet!

Kvitto finns, och jag säljer helst på plats (Gbg innerstad)

Bud börjar på 1 800SEK, alternativt om ni har något annat skoj att byta med.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Skrivet av Doedsmaskinen:

I princip oanvänd. Köptes för drygt ett år sedan och användes i drygt 4h innan mitt VR lade av. Därefter hamnade det i lådan, och i lådan har det nu blivit kvar.

Har inte riktigt suget för flygsim utan glajjorna, men förhoppningsvis finns det någon annan där ute med gediget flygintresse, samt glädje för kvalitet!

Kvitto finns, och jag säljer helst på plats (Gbg innerstad)

Bud börjar på 1 800SEK, alternativt om ni har något annat skoj att byta med.

Läs hela annonsen här

Köper den för 1800

Visa signatur

Ryzen 7800x3D | Corsair H100i V2 | 48 GB DDR5 Corsair VENGEANCE | Gigabyte RTX 3080 Xtreme | Predator 34" 180hz IPS | Corsair VOID wireless | Valve Index | Simlab P1 Cockpit | Fanatec set Simucube 2 pro | Triple 55" Oled surround Racing rig

Permalänk

Tjenare!

Kanon! Jag kan ordna med paket imorgon.

Jag säljer sällan grejer, och än mindre via post. Har du något bra förslag på leverans som känns tryggt för dig? Har sett att vissa rekommenderar exempelvis ’Blocketpaket’. Är det en bra lösning tror du?

Allt gott,
Alex

Permalänk
Skrivet av Doedsmaskinen:

Tjenare!

Kanon! Jag kan ordna med paket imorgon.

Jag säljer sällan grejer, och än mindre via post. Har du något bra förslag på leverans som känns tryggt för dig? Har sett att vissa rekommenderar exempelvis ’Blocketpaket’. Är det en bra lösning tror du?

Allt gott,
Alex

Jag ser att du är en gammal medlem "2010" jag har inge problem med att bara köra swish förbetalning och skicka det med postnord för att göra det enkelt för dig
Vi kan ta resten i pm

Visa signatur

Ryzen 7800x3D | Corsair H100i V2 | 48 GB DDR5 Corsair VENGEANCE | Gigabyte RTX 3080 Xtreme | Predator 34" 180hz IPS | Corsair VOID wireless | Valve Index | Simlab P1 Cockpit | Fanatec set Simucube 2 pro | Triple 55" Oled surround Racing rig

Permalänk

Annonsen är avslutad