Prova nyare Windows men kunna återgå till gamla

Permalänk

Prova nyare Windows men kunna återgå till gamla

Har en bärbar dator med w7 och två program installerade (program för att felsöka bilen) dessa program funkar bara med Windows 7.
Men nu har jag hittat en utgåva som ska funka med w10.

Kan man göra detta på något smidigt sätt. Typ en återställnings usb från w7. Formatera och prova w10 och i värsta fall lägga in 7an igen.? Utan att behöva installera om programmen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas_latt:

Har en bärbar dator med w7 och två program installerade (program för att felsöka bilen) dessa program funkar bara med Windows 7.
Men nu har jag hittat en utgåva som ska funka med w10.

Kan man göra detta på något smidigt sätt. Typ en återställnings usb från w7. Formatera och prova w10 och i värsta fall lägga in 7an igen.? Utan att behöva installera om programmen?

Det smidigaste är nog att byta hårddisk och installera Windows 10 på den. Så kan du byta tillbaka om den inte skulle fungera

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig