Problem med TV-Out med Catalys 3.6

Permalänk
Medlem

Problem med TV-Out med Catalys 3.6

Har precis uppdaterat drivrutinerna till mitt Radeon 9700 PRO till Catalys 3.6. Men nu helt plötsligt funkar inte min inkopplade TV längre. Allt jag ser på TV:n är min bakgrundsbild. Inne i skärminställningarna har Bildskärmsinställningar och andra flikar försvunnit. Är det någon som vet vart problemet ligger?

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Medlem

installera control panel

Visa signatur

"No. You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person, but every once in a while, you can be a real cunt." - Bill (Kill Bill Vol. 2)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sucker
installera control panel

Har tyvärr ingen aning om hur man gör detta...En lättare förklaring?

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Hedersmedlem

Catalyst-drivrutinen består av två delar: Drivrutinen och kontrollpanelen. Drivrutinen är det grundläggande för att grafikkortet ska fungera, kontrollpanelen lägger till flikar i avancerade egenskaper för grafikkortet där man kan ställa in D3D/OpenGL-kvalite, och mycket mycket mer. Bland annat TV-ut. Detta finns visserligen även i avancerade egenskaper för grafikkortet, men det finns även inställningar för detta i "kontrollpanelen". 3.6-kontrollpanel finns i vårat filarkiv.

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3060 Ti :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Deepcool Matrexx 55
NAS: SM X10-SLM-F :: Mellanox Connect2X SFP+ :: Intel XL710-QDA1 QSFP+