Permalänk
Medlem

Onödig knapp på MuVo

Är helnöjd me min Muvo förutom den lilla idiotiska skit knappen som repeterar ett visst stycke. Är det nån chans att Creative kan släppa någon fix som gör om den knappen te shuffle lr repeat lr nåt? shuffle skulle inte sitta fel.... lr e de omöjligt att ådstakomma med en uppdatering?

Permalänk
Medlem

Re: Onödig knapp på MuVo

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaxDark
Är helnöjd me min Muvo förutom den lilla idiotiska skit knappen som repeterar ett visst stycke. Är det nån chans att Creative kan släppa någon fix som gör om den knappen te shuffle lr repeat lr nåt? shuffle skulle inte sitta fel.... lr e de omöjligt att ådstakomma med en uppdatering?

funkar inte den knappen som repeat om man håller inne den lite längre? fast det är kanske repeat på alla låtar på muvon?

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.

Permalänk
Medlem

Den knappen är helmysko.
Men de har bytt ut den på nya MuVon tror jag.

Jag vill ha nya.
256MB-minne
Display
Samma storlek
Röstmemo upp till 8 timmar
+ lite annat gött

Visa signatur

» 01001100011011110110101101101001

» Bad wolf

Permalänk

den knappen är verklig skit kass... skulle mycket hällre ha den som shuffle knapp. Det borde gå att fixa med en uppdatering av firmwärschet, mn frågan är om creative kommer göra det. Man kanske ska ta skicka ett mail till dom.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loki
Den knappen är helmysko.
Men de har bytt ut den på nya MuVon tror jag.

Jag vill ha nya.
256MB-minne
Display
Samma storlek
Röstmemo upp till 8 timmar
+ lite annat gött

jag skulle vilja ha:

samma storlek
1TB hårddisk
evig batteritid
bluetooth
storbildsteve
ett bättre liv

hmm... trötthumor

Permalänk
Medlem

Vad använder ni för batterier till era MuVos?

Min MuVo käkar batterier till frukost, middag och kvällsmat. Köpte sunkiga noname laddningsbara batterier. Men MuVon funkar bara knappt en timme med dom.

Så nu kör jag med biltemas billiga batterier. Dom räcker iaf en 5-6 timmar.

Visa signatur

"I don't have time to waste. I'm busy cultivating useless good taste" - helmet
Bärbar: Amilo Si1520 | 1.83 Ghz core duo | 1024 MB DDR II (533) | 100 GB SATA | Intel GMA950 | 12" TFT | Ubuntu Edgy

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KaY
Vad använder ni för batterier till era MuVos?

Min MuVo käkar batterier till frukost, middag och kvällsmat. Köpte sunkiga noname laddningsbara batterier. Men MuVon funkar bara knappt en timme med dom.

Så nu kör jag med biltemas billiga batterier. Dom räcker iaf en 5-6 timmar.

köpte batts på teknikmagasinet för typ 50kr styck... vet inte exakt hur länge dom håller men typ 5 timmar iaf. brukar ladda dom innan dom tar slut.

Permalänk
Medlem

Har uppladdningsbara "märkes-batterier", det räcker nog 5-6 timmar...

Permalänk
Medlem

hmm inget skumt med den knappen alls... bara ni som inte har lärt er använda den... Trycker man en gång kort och sen väntar en stund och trycker en gång kort till så repeterar den det stycket. Håller man in den en stund istället så repeterar muvon den låt som spelas för tillfället! inte så svårt att fatta? jag skulle dock också hellre ha den som shuffle men man kan inte få allt
Kör flrresten med Clas-Ohlsons "Sunrise" 650 mAh, räcker väl en 6-8 timmar tror jag lite mer kanske

Visa signatur

Asus P4C800 - P4 2,4 C - 2x512 Twinmos - HIS Excalibur 9700pro - 2 x Seagate 120gb 8mb cache - LiteOn RW - Antec Sonata
http://service.futuremark.com/compare?2k1=6779665

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Micro
hmm inget skumt med den knappen alls... bara ni som inte har lärt er använda den... Trycker man en gång kort och sen väntar en stund och trycker en gång kort till så repeterar den det stycket. Håller man in den en stund istället så repeterar muvon den låt som spelas för tillfället! inte så svårt att fatta? jag skulle dock också hellre ha den som shuffle men man kan inte få allt
Kör flrresten med Clas-Ohlsons "Sunrise" 650 mAh, räcker väl en 6-8 timmar tror jag lite mer kanske

jag har läst sektionen om den knapoen massor av gånger i manualen... men din förklaring var mycket bättre... nu vet jag hur knappen funkar... men den suger fortfarande

Permalänk

Hej Max

Visa signatur

SkitBurk: MSI 6567V2 || Intel Pentium 4 2,4Ghz || 2*512mb DDR PC2100 || GF4 Ti4200 || Seagate 80 gb

Permalänk
Medlem

Ja hej folke Jag ska skicka ett brev till Creative nu vill vekrligen shuffla med den.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaxDark
Ja hej folke Jag ska skicka ett brev till Creative nu vill vekrligen shuffla med den.

posta brevet här

Permalänk
Medlem

Hej Max

När det gäller förslag för utveckling av produkter är det bäst att vända
sig direkt till våra utvecklare med ideér.

http://developer.creative.com/

Vid svar; vänligen inkludera all historik.

Med Vänliga hälsningar
Chris Axelsson
Teknisk Support Creative Labs, Europa

Original Message Follows:
------------------------
Customers Name: Max Andersson
-----------------------------
Creative Product Information
-----------------------------
Self Description: Allmän PC-kunskap
Problem Type: Jag berhöver hjälp med en av Creatives
mjukvara/applikation
Sound Card Internal: Not Specified
Sound Card External: Not Specified
Graphics/Video Card: Not Specified
CD/DVD/CD-RW Drive: Creative® MuVoT - 128MB
Modem/Telephony: Not Specified
Digital Audio Player: Not Specified
Web Cam: Not Specified
Accessories: Not Specified
Model Number: Behåller det hemligt, inte för att jag vet om ni kan göra nåt me de men men

Problem lies with:
------------------
Creative® MuVoT - 128MB

Customer's System Specification:
--------------------------------
CPU/RAM: AMD AthlonXP 2500+/512 DDR
Computer Brand/Model:
Operating System: WinXP
BIOS type/revision:
Motherboard/Chipset:
Detailed Hardware:

Detailed Problem Description:
----------------------------
Ursäkta för valet av ämne men det var det lämpligaste jag
hittade därför det gäller firmware. Jag är nöjd med min
Muvo men irriterar mig på repeat knappen. Jag surfa runt
på en del forum o upptäckte att det var många som mkt
hellre skulle vilja ha den som shuffle knapp. Går det
lösa med en firmware och kan ni isf tänka er att släppa
en sån? Eller iaf en fix så man har valet att göra den
till en shuffle knapp.

Tack på förhand.

Hela meddelandet så nu har jag skickat ett nytt nästan exakt översatt till engelska till dom där