CS minimeras när jag joinar

Permalänk
Medlem

CS minimeras när jag joinar

Så fort jag joinar en server med inställningarna på OpenGL så minimeras typ CS så man ser en del av skrivbordet och en liten del av spelet i en ruta.

Jag har ett Radeon 9700 PRO med senaste drivisarna och det har funkat förr med dessa inställningar jag har nu så det bör egentligen inte vara något speciellt.

Kög jag på Direct3D så kan jag joina EN server ordentligt men om jag sen ska byta server sjukar det till sig till samma sak igen. Det enda som funkar som det ska är om jag kör Software, vilket jag vägrar göra.

Det går inte att switcha till skrivbordet med Alt+Shift och sedan tillbaks, blir samma lilla ruta för det.

Är det någon som vet vad problemet är eller har några idéer om hur jag kan lösa det?

Tack på förhand...

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Medlem

Esc, resume.
Annars tror jag nog inte att det finns något speciellt att göra, eftersom Halflife är allmänt buggigt och gammalt....

Permalänk
Medlem

Funkar ej...
Så det är en bugg eller?

Edit: Det verkar fela sig när jag kör Objectbar i bakgrunden, stänger jag av det funkar det perfekt. Ska se om jag hittar några inställningar i Objectbar som gör att det funkar ändå. Kom gärna med förslag ni som också har Objectbar med vad jag bör testa att stänga av eller ställa in.

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"