en stark upplevelse

Permalänk
Medlem

en stark upplevelse

jag har precis avinstallerat allt vad halflife och counterstrike heter! och det känns fint! jag har varit CS-fri i nästan 5 minuter... men jag är övertygad om att jag kommer att må mycket bättre utan det spelet!

jag blev övertygad om att CS inte är något för mig längre när jag fick igång en fungerande version av steam 1 och CS 1.6 idag... jag kommer aldrig installera eller sakna counterstrike <2 igen!

/fy fan vilken känsla/

Visa signatur

En själ som exploderar.
vrede ställd, mot livets nerv.
Kall eld.

Permalänk
Medlem

Välkommen till livet kompis

Visa signatur

Nuclear Winter

Permalänk
Medlem

Härligt.

Visa signatur

7 tycker jag.

Permalänk
Medlem

har gjort precis samma sak.. har inte spelat cs på flera veckor (? kanske en månad).. Mycke skönt att vara utan.. Nu spelar jag lite allt möjligt :> bf1942 är min favorit just nu..Fast lirar inte det som jag gjorde med CS , satt lixxom uppe hela dagen/natten o spela cs. Nu är CS helt ur mitt liv.. Det är fint det :DD

Visa signatur

** Intel Core 2 Duo @ 3Ghz ** 4Gb DDR2 @ 800Mhz ** Geforce 8800GTX 768mb **

Permalänk

Gå mot ljuset!

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

får väl se vad ni säger när cs2 kommer då

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MatzoN
får väl se vad ni säger när cs2 kommer då

Precis

Permalänk
Medlem

Bra gjort, du kommer inte att ångra det!

Permalänk
Medlem

Jag går till och från, men är mest från. Skönt att kunna behärska sig. Tycker egentligen inte om cs, men i brist på andra spel när man har det riktigt tråkigt så ja... då kan det hända att det ryker in. Just nu är det installerat pga. provsmakning av 1.6.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower