Permalänk
Medlem

Nya ramminnen från lokal butik

Tänkte köpa en till sticka 512mb ram minne, men jag är inte så insatt i ram minnen just nu så jag undrar om ni skulle kunna hjälpa mig att plocka ut ett.. Budgeten är vid tusen lappen.

Problemet är att jag ska köpa det från en butik här i staden. Svenska dator. www.svenskadator.se ,kan någon surfa in på http://www.svenskadator.se/wbshp/index.htm och försöka välja ut ett minne åt mig? Ni behöver inte logga in fast det står logga in, tryck bara på logga in ikonen.

Tänkte mig pc3200 dual channel?

Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Tjena josef. Har du tänkt klocka? Varför köpa det här i jönköping? Köp online istället, väldigt mycket billigare.

Ska du inte klocka så köp ett Corsair value 3200 från datorbutiken, billigt och funkar bra.

Visa signatur

Om du svarar på mitt inlägg, citera, tack!

Permalänk
Medlem

Ska inte klocka, fick nog av det från förra datorn =)..Men intresset kommer väl igen. Grejjen är att jag behöver minnena nu. Av vissa speciella anledningar. Vore schysst om ni kunde peka ut nånting.

Edit: vad tycks om: 64 BIT DIMM 512 MB DDR 400 PC3200 M-TEC , för 584,13 kr?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nu var det visst så att de inte hade några ram minnen i lager i jkpg utan bara i Linköping. Så jag ska beställa ifrån webhallen, en moderator kan låsa tråden

Permalänk
Medlem

Köp isåfall corsair value.

Visa signatur