Permalänk
Medlem

KnightOnline!

Tjena!

Är det någon mer på SweC som lirar detta underbara spel?
Är helt fast och kan/vill inte sluta spela!

www.knightonlineworld.com - HELT gratis.

Permalänk
Medlem

nä tyckte det var skit

Permalänk
Medlem

Tyckte också det var skit

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Fastnade för det, försökte ignonera alla turkar som skickade turkiska medelanden, och alla "PAARRRTTTYYYY PPLZZZZZ" när folk såg att man hade hög level, och "n00b" när man hade låg level..

Skit är det och dom flesta spelarna är skit.

Permalänk
Medlem

Jag spelar det.

Det är väldigt bra för att vara gratis! Kanske inte den bästa grafiken men det e ju gratis!!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vi var en hel del swecare som lirade förut, typ 1-1.5 år sedan? Var väl helt okej o så, men inte mycket mer.

Kul tidsfördriv om man inte har något bättre för sig. Men nu vet jag inte hur spelet ser ut idag heller.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

jag var en av dom som lirade. var helt ok men senare blev det som china skrev

Permalänk

Jag har lirat det litegrann, men det blev lite repetivt, det enda man gjorde var att hitta en annan spelare och grinda i sinne. Det gick fort att gå upp i level, men det var inget för mig
Men jag spelade bara några dar, så jag skrapade väl bara på ytan av spelet ...

Det värsta var nog alla turkar(Jag vill inte låta rasistisk, men majoriteten av alla spelare var turkar som knappt kunde skriva)

Visa signatur

Konstigt

Permalänk
Medlem

jag kan inte registera mig.. det är något fel säkert, har varit så för mig hela tiden.. Kan inte skriva i fälten där jag bor

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem

Jag lirade det , torskade totalt , tror inte jag har spelat något så länge som det ... men det tar att ligga på top

Visa signatur

Amd Athlon xp 2600+ | 512 DDRam | 9800pro 128 mb

Permalänk
Medlem

nämen playboy det var ett tag sen