Permalänk
Medlem

Nyare Crosspel?

Ja, då man varvat motocross madness 2 ännu en gång så e man ju riktigt sugen på lite fler crosspel. Inte kört på länge (riktig då) så man får ta o ladda upp.

Vilka nyare spel finns det till PC? Ska helst vara bra känsla och nice grafik i det.

Permalänk
Medlem

Det enda jag känner till är MTX Mototrax, men det är varken snyggt eller har känsla :/
Sen finns det ju Motoracer 3, men det är väl lika gamalt som mm2...

Visa signatur

...Gurgel

Permalänk
Medlem

mr3 funkar inte på datan:(

Visa signatur

fx 593 . 234954y9 gb raptor raid 32489.
tagan 328295kw. 23932 gb ram 23984 mhz. gefore 392849gtggzggt

Permalänk
Medlem

tyvärr får du söka dig till konsol om du vill spela nya cross-spel

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem

Håller med Plupp. Det finns ett spel som är rätt schysst till Xbox. MX Unleashed tror jag det heter.
Tyckte jag var skoj iaf.

Permalänk
Medlem

Lirat ut både Mx Unleashed och det lite äldre Mx... På xbox då.

och mtx mototrax gillade jag inte alls när jag testade det...

Permalänk

Om det är motorcykel du är taggad på, och inte enbart cross kan jag rekommendera Moto GP2 (trots att 3an finns)...

Visa signatur

3700+ 64 San Diego: Gainward 7800GTX: Asus A8N-E: 4x512 Corsair Vs: DiamondMax 200gb: Sonata II:

Permalänk
Medlem

spelat motogp också

fast jag är inresserad av Crosspel.

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur man kan få igång Moto Racer 3 på XP? om det ens är möjligt?

btw, jag får inte igång mitt "Edgar torrenteras Extreme Biker", datorn säger att cd'n inte är i fast den är det :S någon som vet hur man kan fixa detta?

Permalänk
Medlem

Har du köpt spelet. Gå till butiken och visa kvitto/spel och få en ny skiva. Har du tankat det så får jag inte hjälpa dig här,

Visa signatur

4 8 15 16 23 42
Workstation: 2.8 Ghz Prescott | CLUB 3D ATI 9800 PRO | 1024 MB DDRRAM | 120+200+200 GB HDD
En polygon kan aldrig bli snyggare än en pixel.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nevva
Har du köpt spelet. Gå till butiken och visa kvitto/spel och få en ny skiva. Har du tankat det så får jag inte hjälpa dig här,

Visa kvitto på ett typ 4 år gammalt spel? Smart hörru. Det är nog inga problem att få ett nytt...

Visa signatur

Argaste

Permalänk
Medlem

Freestyle Metal X till xbox är det bästa jag lirat.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mjum
Håller med Plupp. Det finns ett spel som är rätt schysst till Xbox. MX Unleashed tror jag det heter.
Tyckte jag var skoj iaf.

Japp, om man tänker efter när man spelar så märker man att det är samma spel motor från motocross madness spelen, men rejält upphottad.
Det känns iaf precis som man spelar mcm

Visa signatur

[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem

Gta Sa finns lite cross där iaf

Visa signatur

I5 2500k@4,6ghz 8gb ram, 6950 Asus Directcu II Fractal design define r3, Corsair h60.
Microsoft sidewinder 4, Logitech mx518, Benq 24", Beats by dr.dre Studio edition.
PSN: Sazern

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Plupp
Japp, om man tänker efter när man spelar så märker man att det är samma spel motor från motocross madness spelen, men rejält upphottad.
Det känns iaf precis som man spelar mcm

Har jag inte tänkt på. Men jag diggar verkligen känslan i de

Permalänk
Medlem

Du får lira stunt på MCM2 tills det kommer ut ett bättre

Stunt är det roligaste i MCM2 tycker jag dårå.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mjum
Har jag inte tänkt på. Men jag diggar verkligen känslan i de

Hojen beter sig nästan likadant som i mcm2, tänk på det nästa gång du spelar så märker du det

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det här inte ett corss spel men med motorcykel http://www.webhallen.com/prod.php?id=40487 finns demo

Permalänk
Medlem

Extreme Biker tycker jag är skönt. Fast det är inte så värst nytt, men det duger gott ändå. Askul att köra lite halvtrial med motorcross på Badlands.

Permalänk
Medlem

Någon som vet något typ..trial spel då? finns det något annat än mr3's trial läge?