Permalänk

wc3 banlist

Tjena! Jag ladda nyss ner wc3 balist och fattade nadda.. Har försökt och läst en del gånger nu.. Vill kunna pinga och se var alla spelare är från.. Någon som kan hjälpa?

MVH Alex

Visa signatur

~Hell Yeah~

Permalänk
Medlem

det viktiga är att du väljer det nätverkskort som du är ansluten till internet med (i första rutan där det står NIC) ... sen är det bara att du startar banlist innan wc3 och skriver /ping "namn" alternativt /pingall...

så kommer det efter att ha pingat ordentligt upp så det bara är att trycka ctrl+v för att få fram det

lite dålig förklaring men alla kommandon står i FAQ det viktiga är att välja nätverkskortet i början sen är det väldigt lätt att använda

=D my bad

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Al0X
det viktiga är att du väljer det grafik kort som du är ansluten till internet med (i första rutan där det står NIC) ...

Errr?!?!

Visa signatur

Desktop spel m.m.: Ryzen 9800X3D || MSI X870 Tomahawk Wifi || MSI Ventus 3x 5080 || Gskill FlareX 6000 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Arbetsstation: Ryzen 7945HX || Minisforum BD790i || Asus Proart 4070 Ti Super || Kingston Fury Impact 5600 65 GB || WD SN850 2TB || Samsung 990 Pro 2TB || Fractal Ridge
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

Tror han egentligen menade nätverkskort då han skrev det lite senare.

Permalänk
Medlem

Under Misc i menyn finns en lista på kommandon har jag för mig, /pingall och /fromall brukar jag använda. Svaret får du genom att trycka ctrl + v i chatten.

Permalänk
Medlem

haha =D ..... true rolig tabbe egentligen... aja för mycket kaffe eller något...

som senig sa så menade jag nätverkskortet.....