Permalänk
Medlem
Visa signatur

Asus P8Z68-V, Intel Core i5 2500K, 8 GB Corsair Vengance, ASUS 6870

Permalänk
Medlem

Bra grafik, i stil med Doom 3 och lite skoj med Spirit Walk. Men knappast ett spel man köper.

Edit. Multiplayer läget var kasst. Till och med sämre än Pariah!!

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 3900XT | Sapphire Pro Duo | Asus Prime X370-Pro | Asus BW-16D1HT | Corsair Vengeance LPX 3600MHz 2x8gb | Intel 600P 256GB | Intel 540 240GB | 2 x WD Blue SSD 500GB | EVGA Supernova G3 1000W | Noctua NH-DH14 | Dell Ultrasharp U3415w 34" | Corsair Obsidian 750D Airflow | Logitech Z-680 | Logitech G19 | Logitech MX518 | QPAD CT Medium Black | Win 10 Home |
*Det är synd om människorna* Strindberg

Permalänk
Avstängd

Äntligen. Detta spel har jag väntat på sen jag såg dom första screenshotsen :D..

Permalänk
Medlem

Introt var häftigt men nja, sen känns det inte riktigt lika spännande längre efter man testat "spirit walk" och gått upp och ner på väggarna. Det är inget skit spel men inte så pass bra så jag vill lägga mina pengar på det.

Visa signatur

Phanteks Enthoo EVOLV || MSI Z170A KRAIT GAMING 3X || Intel Core i5 6600K || Ballistix 16GB (2x8GB) DDR4 2666MHz CL16 || EVGA GeForce GTX 1080 SC 8GB || SSD 128GB Samsung 830-Series + 447GB TOSHIBA-TR150 || Corsair RM750X 750W

Permalänk
Medlem

Tyckte singelplayer va riktigt coolt. Inget nyskapande direkt, detta är en shooter i klass med quake 4 och doom 3 fast bättre grafik.

Visa signatur

Asus P8Z68-V, Intel Core i5 2500K, 8 GB Corsair Vengance, ASUS 6870

Permalänk

Jag tyckte det var rätt coolt och underhållande . Och till skilland från alla andra negativa personer här så är jag glad över att nån vågrar tillföra den stela fps genrenen någonting nytt . Doom3 och Quake4 var 2 bra spel men medförde knappast någonting speciellt men nu får vi äntligen se d3 motorn andvändas fullt ut

Visa signatur

Gigabyte GTX 560Ti 1GB OC+ |Intel Core i5 750 2,66GHz / 8MB | Corsair XMS3 4GB DDR3 PC3-12800 1600MHz | ASUS P7H55/USB3

Permalänk
Medlem

inte testat än men läst lite överallt att det är riktigt bra!
ska bli intressant

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Lika tråkigt som Doom 3 och Quake 4 men lite snyggare åtminstone.

Permalänk
Medlem

grymt skönt lir, någon som har koll på när det släpps?

Visa signatur

Athlon64 3400+ 1mb cache | 2*512mb Kingston | Asus K8N-E Deluxe | Leadtek Geforce6800GT@Ultra | Antec Sonata 380W True Power

Permalänk
Medlem

Någon som testat Xbox 360 versionen?

Permalänk
Medlem

den finns ju inte på live :S trodde den skulle komma 5 imorse...

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MatzoN
den finns ju inte på live :S trodde den skulle komma 5 imorse...

Trodde också det, det var därför jag frågade. Vad trist.....

Permalänk
Medlem

Var riktigt bra singelplay demo. Tänker inte lägga ut några pengar på detta, väntar på Duke Nukem Forever

Visa signatur

AMD FX(tm)-8120 Eight Core Processor. 6.00GB RAM, 64-bit OS
AMD Radeon HD 6900 Series

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av szhred
Var riktigt bra singelplay demo. Tänker inte lägga ut några pengar på detta, väntar på Duke Nukem Forever

Du hinner nog spara ganska många tusenlappar innan det spelet kommer

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk

Bara jag som blev sjukt yr när man lirade MP i full fart?

Permalänk
Medlem

Alltid kul med lita nya modeller till Doom3, synd att de inte hade råd med en större färgpallet bara. Kanske kan dyka upp i någon annan mod lite senare.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk

Jäkligt schysst spel!

Älskar när man hittar två "lådor" med teleport i och man ser sig själv genom den ena, så kan man hålla på och leka följa john med sig själv

Schysst koncept men frågan är om det håller i längden. Blir nog att köpa bara för att se.

Permalänk
Medlem

fan alla sevrar är överbelastade

Permalänk
Medlem

Jag ramlade ner i ett hål nyss när jag gick in i en låda. Någon som fattar hur jag ska ta mig vidare?

Hoppas screenshotsen hjälper:

Edit: Tack där nere, det funkade prima

Visa signatur

Phanteks Enthoo EVOLV || MSI Z170A KRAIT GAMING 3X || Intel Core i5 6600K || Ballistix 16GB (2x8GB) DDR4 2666MHz CL16 || EVGA GeForce GTX 1080 SC 8GB || SSD 128GB Samsung 830-Series + 447GB TOSHIBA-TR150 || Corsair RM750X 750W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dauwid
Jag ramlade ner i ett hål nyss när jag gick in i en låda. Någon som fattar hur jag ska ta mig vidare?

Hoppas screenshotsen hjälper:

http://img467.imageshack.us/img467/6315/shot000016ga.jpg

http://img315.imageshack.us/img315/7717/shot000022gb.jpg

Använd det stora vapnet (4) och skjut på den "triangeln" som på första bilden..ska finnas en likadan högre upp..då vänds hela skiten.

Visa signatur

Athlon64 3400+ 1mb cache | 2*512mb Kingston | Asus K8N-E Deluxe | Leadtek Geforce6800GT@Ultra | Antec Sonata 380W True Power

Permalänk
Medlem

börjar riktigt älska multiplayer delen av spelet

Permalänk
Medlem

Va ganska coolt spel Blev lite yr, men man vänjer sig väl efter ett tag också med denna spelstil.. Gillar kommentarerna. Skulle helst önska Duke Nukem Forever, men vette fan om det nånsin kommer släppas.. :/

Visa signatur

1 >> Intel i5-2500K | GA-P67A-UD5-B | Asus GTX 570 | G.SKILL 16Gb | Windows 7 pro | p183 v3 | LG L226WU-PF
2 >> AMD 64 x2 6400+ | Asus Crosshair | 8800GT 512Mb | Mushkin 4Gb | Vista 64 <> XP 32 | p182 | LG L226WU-PF
2 >> Fujitsu Lifebook | Intel i5-2450M | 4Gb | 300GB HD | GT 525M | Windows 7 pro

Permalänk
Medlem

Jäkligt bra spel faktiskt. Flyter på bra och är väldans snyggt. Motorn används bra och spelet är inte lika mörkt som Doom 3 som inte var spelbart på grund av det.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D / ASRock B650M PG Riptide / ASRock AMD Radeon RX 7900 XT Phantom Gaming 20GB OC / 32GB DDR5-6000Mhz Corsair Vengeance RGB EXPO / 2TB WD Black WDS200T3X0E / Corsair iCUE H150i Elite LCD XT / Corsair RM850x / Corsair 3000D RGB Airflow

Permalänk

Riktigt coolt och intressant spel måste jag säga. Detaljrikedomen är väldigt stor.

Rätt grymt i början, baren, det första jag hörde var "Heart - Barracuda", sedan Judas Priest.

Något som jag tyckte var väldigt skoj var också TVn som man kunde sätta på i baren. Grymt med rörlig film till skillnad från många andra spel där det bara är fem bilder som skiftar.

Spelet är även väldigt snyggt, några egna screens:

Intressant djur:

orginal storlek: http://files.upl.silentwhisper.net/upload8/sjuktdjur.jpg

Frysen:

orginal storlek: http://files.upl.silentwhisper.net/upload8/fryst.jpg

Intressanta toaletter:

orginal storlek: http://files.upl.silentwhisper.net/upload8/shot00002-obj.jpg

MVH Bon

Visa signatur

Den som spar han har

Permalänk
Medlem

joda.. hade inte trott detta om prey.

Det ser riktigt lovande ut faktiskt.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Precis kört igenom Singel Player demot. Härligt som fan:) Dock så verkar inte mp vara det bästa.

Permalänk
Medlem

Release datum är satt till den 14:e juli.

Annorlunda och roligt. Gillar inte huvudpersonens röst, saknar IMO helt inlevelse. Sen borde jag inte gnälla på grafikmotrn för jag gillar Doom3 och Quake 4 men den lämnar lite för tydliga spår och delar av spelen känns visuelt väldigt lika. Jaja hur som helst verkar det vara ett bra spel, får se om kassan tillåter köp.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Death
Använd det stora vapnet (4) och skjut på den "triangeln" som på första bilden..ska finnas en likadan högre upp..då vänds hela skiten.

Det vanliga fungerade också.

Verkar kunna bli något f.ö. Lite smått förvirrande när man springer i taket och har fiender lite överallt... Coolt!

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Inaktiv

väldigt kul demo, synd att den inte stödjer äkta widescreen lägen... hoppas hela spelet gör det

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pazu
väldigt kul demo, synd att den inte stödjer äkta widescreen lägen... hoppas hela spelet gör det

Då förlorar du synfält då spelet inte bara är horizontellt