Ursprungligen inskrivet av toker!!!
lever på att spela online poker, gjort de seriöst i 2år nu i dec.
angående rigg som du talar om, ja jag tror de förekommer, ta tex svenska spel där jag lirar. där är de mer regel än undantag att man missar öppetfärgstegedrag- 15outs medans tex inside 4outs sitter betyligt oftare.
varför?
så här tror jag de ligger till: de måste se till att de dåliga spelarna vinner med sina dåliga kort så de stannar kvar å genererar rake, skulle inte de dåliga spelarna få vinna på ren tur och tycka oj de här är ju roligt så skulle väldigt stor del av deras kundbas försvinna och kvar skulle de bli ett gäng grinders , vilket skulle resultera i mindre spelare mindre bord öppna, alltså mindre rake till svenska spel.
deras motsvar man får från support när man komenterar de med öppetfärgstegedrag är vi tar bara 20kr maxrake och skulle inte tjäna nåt på de. helt jävla ologiskt.
och nej ni behöver inte idiotförklara mig, spela ca 60tusen händer månaden på svenska spel och har spelat där sen starten. så snack om varians och likande funkar inte när de gäller öppet färg+stegdrag samma sak med polarn som jag bor med han lirar lika mycke och även för han är de näst intill omöjligt sätta dom.