PGR3-funderingar och tips på andra bilspel till Xbox 360

Permalänk
Testpilot

PGR3-funderingar och tips på andra bilspel till Xbox 360

Halloj i stugan!

Köpte en ny leksak i torsdags, blev en sån här godbit: http://nexus404.com/Blog/wp-content/uploads2/2007/10/xbox-360...
Gillar egentligen inte Halo-spelen men tycker den gröna var mycket snyggare än den vita konsollen

Har inte köpt några spel själv än utan har lånat av en kompis, det jag spelar nu är PGR3 och det är riktigt skoj då det mest är på grund av bilspel jag köpte hela konsollen. Några saker har jag dock inte riktigt fattat i spelet och tänkte om nån expert kunde hjälp mig på traven.[list="1"][*]Vad menas med "wasted" och mätaren som räknar ner när man krockar i en vägg, jag förstår inte riktigt vad det är som "wasteas" när den inte räknar bort kudos utan verkar räkna tid eller nått.
[*]Hur skiljer sig dom olika svårighetsgraderna egentligen? blir motståndarna svårare eller är det bara att man inte behöver komma så högt upp på prispallen för att gå vidare som är själva svårigheten? Märker även att tiden på dom tidsbegränsade uppdragen skiljer sig åt beroende på vilken bil man har.
[*]Vad tjänar jag på ett köpa en bättre bil? trodde jag skulle köra ifrån alla skitlätt när jag tog alla min pengar och köpte en bil men vipps, då fick alla motståndare också bättre bilar. Hur ska jag tänka vid bilköp egentligen?
[/list=1]
Sen undrar jag lite över andra bilspel, hur är Forza 2 egentligen? kommer jag gilla det om jag gillade 1:an? Känner att det är spelet som jag vill köpa först.
Nått annat bilspel som kan rekomenderas?

Tack på förhand

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

PGR4 kanske?

Forza 2 kommer du gilla om du gillade 1:an defintivt.

Gillar du rejält snabb racing så e burnout paradise bara att rekomendera.

För Colin Mcr Dirt om du vill ha lite rally tajm.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Snusfri

Forza 2 är underbart (för det mesta) helt klart ett bra köp.
Brukar köra det online med lite polare istortsett varje kväll.

På fredagar brukar det bli långlopp på diverse banor (oftast 25varv).

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro