Bra/billigt 2.1 högtalare?

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Bra/billigt 2.1 högtalare?

Har absolut noll koll på högtalare, men är sugen på att upgradera från mina riktigt gamla Altec Lansing från typ 2001, vid högre ljudnivåer låter det ganska förjävligt. Vill gärna ha lite "dunka dunka" men ljudkvalité går före basen, sen är det aldrig fel med en design som är snygg och stilren

Max ca. 800kr handlar helst på www.inet.se

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Geeks
SweClockers

Logitech Z4 är riktigt prisvärda.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

Jag har Logitech Z4 själv, och dom fungerar jätte bra, otroligt prisvärda som Andreas sa! Dessutom är Z4 jätte snygga! ^_^

/Mike

Visa signatur

Intel E5200 4.1Ghz -|- Radeon HD4850 -|- A-Data 2x2GB PC6400 -|- MSI P43 Neo-F -|- Western Digital Caviar 320GB -|- Coolermaster Elite 333 -|- Corsair 650W
Razer Diamondback 3G
Samsung 2032BW

Permalänk

Jag kan bara hålla med ovanstående!
De sopar mattan med det mesta i sin prisklass.
Köper du dem från Dustin så får du dem för 744kr inkl. frakt
Hos inet kostar de 893 inkl. frakt

Visa signatur

Main Fractal Design Define R2. Gigabyte GA-P67A-UD3. Intel Core i5 2500K. Asus GTX760-DC2OC. Samsung 840 PRO 128GB. 2x SpinPoint F4 320GB. Samsung SpinPoint 500GB. WD Green 1TB. Corsair CMPSU-620HX 620W.
HTPC Lian Li PC-V351B. MSI K9AGM2-FIH. AMD Athlon 64 X2 5600+. XFX HD4850 1GB. Samsung SpinPoint 250GB. WD Green 1TB. Corsair CMPSU-520HX 520W.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Jaha då var saken biff ^^

Tack för hjälpen.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Acoustic Energy - Aego M

Sopar mattan med allt i och under - en del över - 2000kr-prisklassen!

Permalänk
Inaktiv

Harman Kardon/ JBL SoundSticks II visserligen så får du lägga på 500 men det är det helt klart värt