Headset/hörlurar trådlösa?

Permalänk
Medlem

Headset/hörlurar trådlösa?

Hej! vet inte ifall det är rätt ställe på forumet att skriva denna tråd men ni får väl flytta den isåfall.

Nämligen så att som mina andra 20 hörlurar så har de senaste paret börjat glappa i vänstra hörluran. Så nu letar jag efter ett nytt headset eller liknanade. Därför behöver jag råd om något bra alternartiv som inte kostar skjortan.

Mina krav är: Helst trådlöst då jag vill gå runt med hörlurarna i lägenheten och kunna lyssna på musik utan att ha massa sladdar ivägen. Lägenheten är inte stor så jag behöver inte fantstiskt långa meter räckvidd. Helst vill jag ha microfon på den då jag skypar ändel samt ventrilo och det skulle underlätta ifall någon ringde mig så jag kan gå omkring i lägenheten.
hörlurara ska inte kosta allt för mycket.

Har ni några bra förslag? letat som en tok!

tacksamm för svar

Visa signatur

EP45-DS3P | Quad 6600 @ 3.0 GHz | 4gb DDR2 | HD4850 512mb | Thermalright Ultra-120 Extreme | 1,5TB |

Permalänk
Medlem

Letar efter precis samma sak, så har ni tips, shoot!

Permalänk
Medlem

Är det inte farlig strålning från trådlösa hörlurar?

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ninotramp
Är det inte farlig strålning från trådlösa hörlurar?

Haha, strålning är det men det är väl inte bevisat om den är farlig? Allting elektroniskt strålar ju på ett eller annat sätt, beware of your PC.

Permalänk
Medlem

Själv kommer jag inhandla Plantronics Audio 990.
Skönt med bluetooth eftersom det går att använda dom till både min dator och telefon.

Visa signatur

Tack och lov för internetsladden i hårddisken.

Permalänk
Medlem

Någon som har koll på detta? Är sjukt less på sladd speciellt till hörlurarna.

Sökt forumet men verkar inte vara någon som har koll på om det finns några bra som går att jämnföra med hyffsade sladd hörlurar.

Visa signatur

MVH Henrik

Permalänk

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=445663
Inte världens billigaste kanske håller dom längre än dina sladdhörlurar kan det ju vara värt skillnaden..