[WoW] SweC World of Warcraft guild-intresse?

Permalänk
Medlem

Tja dom flesta håller på och levlar upp sina gubbar och dom andra levlar alts Vi hjälper självklart till med levlandet så gott det går..

Permalänk
Medlem

Ok jag har börjat levla en alt till 10, o sedan loggat in då och då för och se om någon var online. Men det är aldrig någon när man /who Sweclockers .. Så blev lite orolig ^^

Visa signatur

Gaemer Addicted!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av we_man1
Ok jag har börjat levla en alt till 10, o sedan loggat in då och då för och se om någon var online. Men det är aldrig någon när man /who Sweclockers .. Så blev lite orolig ^^

Tjo.

Jag kommer att vara online fram till 24 idag iaf, så du kan antigen skicka en tell eller så kan du skriva ditt namn i tråden så addar jag dig.

namnet på mina chars står längre bak i tråden.

/ T

Permalänk
Geeks
SweClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Augustini
Skulle bara föreslå att nån av er "drivande" bör tala med nån inom SweC så det är ok att ta deras namn som guildnamn. Vet själv hur man skulle reagera ifall ett gäng randoms plötsligt tar ens organisationsnamn utan ens tillåtelse. Bara ett tips från coachen.

Herregud, kör på.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas D
Herregud, kör på.

Tack

Permalänk
Medlem

Såg just en av er i dalaran, blev rätt chockad. Visste inte att det fanns ett SweClockers guild ens.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Tänkte börja spela igen , köpa ett nytt gamecard

Lever guilden?
Hur många members?
Levels på de flesta?
Hur många brukar vara inne

Värt att börja spela igen?

MVH ,

Permalänk

Tjo!

Guilden finns inte kvar (sweclockers) pga att rp-nissarna inte gillade namnet.

Dock så finns medlemmarna kvar men vi gå nu under namnet "Dwarfs from north".

Normalt så är det 5-10 pers online och på helgerna är det mer folk aktiva.

Det fungerade inte att bara köra en ren swec guild då det inte fanns tillräckligt stort intresse så vi tar in annat folk också.

Det går bra att kontaka mig för invite (Dragaana, Hohner).

// T

Permalänk
Medlem

Jag tycker det är värt att börja lira igen om du är sugen, åtminstone prova en vända. Vet inte när du sluta spela, men jag hade inte spelat sen classic wow och det var en hel del nytt och kul nu.

Permalänk
Medlem

Ah slutade för 1 månad sen

Permalänk
Skrivet av Zithos:

Okay. Jag gjorde lite sökning:

Bloodfeather [PvP - Population; ~normal] - Alliance har en "upper hand".
Burning Legion [PvP - Population; ~full] - Ganska jämnt mellan Alliance & Horde.
Kazzak [PvP - Population; ~full] - Ganska jämnt, men skulle nog säga Horde.
Ravencrest [PvP - Population; ~full] - Skulle nog säga att Alliance har en "upper hand".

Hittade bara dessa, ska nog leta lite mera ikväll.

Peace - H & K

har spelat Alliance på Ravencrest ... sjukt mycket danskar som e 12 bast å ninjalooters
tröttna å gick över till Horde - Kazzak rätt mycket skandinaver men mycket från Uac, dubai, saudiarabien, å ingen av dom kan engelska så rätt trögt när man sitter i raid å nån jäv-el inte fattar va man snackar om för han kan inte engelska *suck*
har inte spelat på 1 år nu ... tröttna på att corps springa för att nåt pucko plötsligt bara skriver *me not speak english* mitt på nån boss

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Medlem

Man föredrar RP då man slipper många Ninja Looters och omogna spelare om detta blir aktuellt i Cataclysm slänger jag gärna över en gubbe om servern känns rätt.

Visa signatur

Stationär: i7 6700k, GTX1060, Xonar Essence STX, mm.
Laptop: Asus UX32vd, 10GB RAM & 250GB SSD.
Högtalare: Dynavoice Dynamite 12. Förstärkare: Atoll. Slutsteg: Atoll, Hörlurar: Sennheiser HD650, Sennheiser Momentum Wireless.
<<Amatör Audiofil // Musikälskare>>

Permalänk

låter kul:)
dock så pallar jag inte med att levla upp en till lvl 80 efter att ha levlat upp ett antal på kort tid,så jag skickar nog över en 80 från den server jag har mest 80 på.
bestäm er för en server och fixa guilden så joinar jag:)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer