Följ Black Week på SweClockers

Erbjudanden på Steam

Permalänk
Medlem

Inte Steam men w/e.
Darksiders 2, 25% off i ca 15 timmar till. 265 spänn för ett icke-släppt spel, aktiveras på Steam.

http://www.greenmangaming.com/

Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Skrivet av zelxi:

Så fort ett spel i en franchise hamnar på någon del av deals så får de andra spelen också samma % rea har jag märkt, t.ex. när Oblivion var -75% var också Morrowind :), lite sneaky alltså.

Samma med Dawn of War II Retribution, där dem andra DoW var också -75%
Sneaky indeed
Missade Morrowind tyvärr, får la ta det någon annan gång

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Skrivet av NoArmsButCookies:

Jag har inte kört Bioshock 2, är det nåt att ha eller? Tycker det verkar sådär men det kanske är bra?

Jag har Bioshock I/II och tycker båda är ganska underhållande spel med både hel och halvgalna karaktärer i en helgalen undervattensstad med 50-tals atmosfär saltad med intensiva strider :D. På vissa ställen får man verkligen tänka till, lägga ut "trap-rivets" och kämpa som ett djur för att överleva.

Kolla några youtube klipp i hd för säkerhets skull eftersom även om jag gillar dom så kanske du tycker dom är öken.

Visa signatur

Bärbar: Dell G7 17-7790, i7-9750H, RTX2060, 144Hz ips
Mobil: Samsung Galaxy A71
Mediaspelare: Apple TV 4K 32GB

Permalänk

Okej jag har köpt
Skyrim
Tropico 4 + Modern times
Fable 3
Och Rockstar Packet
(Max Payne 3, L.A Noire, GTA IV, GTA IV Episodes)
Bra rea men vissa spel har jag sett är billigare på t.ex webhallen och så. Nya datorn kommer imorgon sen blire åka av.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aluminium:

Jag vann Train Simulator på steamgifts.com. Anno vann jag på ett annat ställe.

Kan inte vara lätt att vinna sånt?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av frozrr:

Jo då, det händer Men tanken är ju att man ska ge tillbaka också.

Skrivet av David1988:

Okej jag har köpt
Skyrim
Tropico 4 + Modern times
Fable 3
Och Rockstar Packet
(Max Payne 3, L.A Noire, GTA IV, GTA IV Episodes)
Bra rea men vissa spel har jag sett är billigare på t.ex webhallen och så. Nya datorn kommer imorgon sen blire åka av.

Ser bra ut!

Permalänk
Medlem
Skrivet av frozrr:

Har vunnit Dota 2 och Dwarfs därifrån, svårt men det händer någon gång.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

Call of Duty: Modern Warfare 3
17.49 euro

http://store.steampowered.com/sub/12216/

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av bananfiS:

Call of Duty: Modern Warfare 3
17.49 euro

http://store.steampowered.com/sub/12216/

Din länk tar mig till ett paket med MW3 + guide..? :S
http://imm.io/xzEV

Hur som, för mig står det att det kostar 29,99€, inte för att jag någonsin tänker köpa det men ändå, vart ser du 17,49€?

Visa signatur

CPU: Intel i5-4670K MB: Asus Maximus VI Gene RAM: Patriot Viper3 16GB 2133MHz CL11 GPU: Zotac GeForce GTX 780 PSU: Corsair AX860 Chassi: Silverstone Temjin TJ08-E Kylning: Corsair H80i Lagring: 1x Samsung 840 Pro 256GB, 2x Seagate Barracuda 3TB (döda efter 3,5 år), 1x Seagate Firecuda 2TB, 1x Seagate Barracuda 2TB

Permalänk

blev ett mw3 köp efter mycket om o men

Visa signatur

EVGA 980 GTX SC | AMD Ryzen 2600 | ASUS B450-F | 16Gb Corsair 3000Mhz CL16 | Corsair 850w | Corsair 600T

Permalänk

Ser ut som sista erbjudandena är uppe nu, jag har ioförsig en flash deal som "inte är tillgänglig I mitt område" eftersom jag är utomlands som jag inte kan se om den kommer hinna bytas ut. Men på det stora hela verkar det vara över. Lite skoj fick man med sig i varje fall.

Permalänk

Trots sjukt många nya Steamspel sitter jag ändå o spelar wow/bf3 hehe

Visa signatur

EVGA 980 GTX SC | AMD Ryzen 2600 | ASUS B450-F | 16Gb Corsair 3000Mhz CL16 | Corsair 850w | Corsair 600T

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av whiskerer:

Ser ut som sista erbjudandena är uppe nu, jag har ioförsig en flash deal som "inte är tillgänglig I mitt område" eftersom jag är utomlands som jag inte kan se om den kommer hinna bytas ut. Men på det stora hela verkar det vara över. Lite skoj fick man med sig i varje fall.

Alla går ut samtidigt, så that's it.
De fyra flash-deals som är nu är följande:
Saints Row: The Third
Max Payne 3
TES: Skyrim
The Walking Dead

D.v.s. bara grejer som redan varit uppe.

Skrivet av Lon Höppö:

Det brukar bli så ja...

Visa signatur

CPU: Intel i5-4670K MB: Asus Maximus VI Gene RAM: Patriot Viper3 16GB 2133MHz CL11 GPU: Zotac GeForce GTX 780 PSU: Corsair AX860 Chassi: Silverstone Temjin TJ08-E Kylning: Corsair H80i Lagring: 1x Samsung 840 Pro 256GB, 2x Seagate Barracuda 3TB (döda efter 3,5 år), 1x Seagate Firecuda 2TB, 1x Seagate Barracuda 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lon Höppö:

Jag har inte ens hunnit spela de jag köpte förra rean. Sen köper jag lite spel jag tyckte var bra som bara "råkades laddas ner, installeras och spelas" i yngre dar.

Visa signatur

Fractal Design Tesla 650W 80+ > Asus P8Z77-I Deluxe > BitFenix Prodigy (Vit) > Intel Core i7 2700K > Crucial 16GB 1600MHz > Scythe Mugen III > Gigabyte GTX 660 > 640GB WDB > 120GB OCZ Agility 3

Permalänk
Medlem

Funderar på två spel nu, Splinter Cell conviction & Saints Row 2.

Splinter cell verkar ju ha en jävla massa spel i sin serie, har de någon sammanhängande story så att man inte bara "vill" köra ett av de eller missar man inget på att plocka random spel o lira? Har aldrig lirat något av deras spel tidigare.

Och det blir alltså inga fler nya erbjudanden nu?

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Phukkitt:

Din länk tar mig till ett paket med MW3 + guide..? :S
http://imm.io/xzEV

Hur som, för mig står det att det kostar 29,99€, inte för att jag någonsin tänker köpa det men ändå, vart ser du 17,49€?
http://i.imgur.com/lGuVj.jpg

Ja, det stämmer. Steam tabbade sig, de hade MW3 + quide för 17.59 euro (dvs -75%) och bara MW3 för 29.99 euro (-50%)
Det låg väl uppe i max 15 minuter tills steam själva märkte sitt misstag, vet inte om någon hann köpa det billiga

Permalänk
Medlem

There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance.

Nån annan som får det / eller nåt som vet nåt man kan göra ?

Visa signatur

Svart-röd dator med på och av knapp , har massa usb intag och andra saker. går fint fint

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av anguuar:

There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance.

Whiskerer skrev ett par sidor bak att han får samma, vet dock inte om det löst sig för honom:

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av anguuar:

Jag började få samma meddelanden, tillsammans med "unexpected error", på fredag. Först kunde jag inte få in pengar i steam wallet, sedan kunde jag inte använda pengarna i steam wallet. Nu (måndag) har jag fått ett mail från support:

"Do not spam your failed purchases in the future.

I have removed the lock on your account; you will be able to make one more purchase.

Your account is currently on an alert status due to the excessive failed purchase attempts. Any unsuccessful purchase attempts will cause your account to be locked again. Your account will automatically be removed from the alert list after a while."

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

Permalänk
Medlem

Är Saints Row dlcs nåt att ha eller ska man bara köpa spelet?

Visa signatur

CPU: i5 3570K | GPU: GTX 670 DirectCUII Top | PSU: Corsair AX 850W | Moderkort: Asus Sabertooth Z77 | RAM: Corsair Vengeance 16GB | HDD: WD Caviar Black 1,5TB | SSD: A-Data Premier Pro SP900 128GB | Chassi: Corsair Obsidian 550D | CPU Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO | Fläktar: Corsair AF120 Quiet Edition x6

Permalänk
Medlem
Skrivet av Patienten:

Jag började få samma meddelanden, tillsammans med "unexpected error", på fredag. Först kunde jag inte få in pengar i steam wallet, sedan kunde jag inte använda pengarna i steam wallet. Nu (måndag) har jag fått ett mail från support:

"Do not spam your failed purchases in the future.

I have removed the lock on your account; you will be able to make one more purchase.

Your account is currently on an alert status due to the excessive failed purchase attempts. Any unsuccessful purchase attempts will cause your account to be locked again. Your account will automatically be removed from the alert list after a while."

Så deras lösning på att sidan är över belastad är att blockera kunder från att handla. Låter ju smart :S

Visa signatur

Fractal Design Tesla 650W 80+ > Asus P8Z77-I Deluxe > BitFenix Prodigy (Vit) > Intel Core i7 2700K > Crucial 16GB 1600MHz > Scythe Mugen III > Gigabyte GTX 660 > 640GB WDB > 120GB OCZ Agility 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av ReverzZe:

Jag nöjde mig med season pass, resten av deras DLC verkar vara vapen/fordon.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av illusi0n:

Funderar på två spel nu, Splinter Cell conviction & Saints Row 2.

Splinter cell verkar ju ha en jävla massa spel i sin serie, har de någon sammanhängande story så att man inte bara "vill" köra ett av de eller missar man inget på att plocka random spel o lira? Har aldrig lirat något av deras spel tidigare.

Och det blir alltså inga fler nya erbjudanden nu?

Du är samma person i alla spelen och kan känna igen några ansikten från tidigare spel, förutom det så har spelen inte mycket med varandra att göra.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Dahle86:

Så deras lösning på att sidan är över belastad är att blockera kunder från att handla. Låter ju smart :S

Om någon "spammar" failed purchases så kan det ju röra sig om bedrägeriförsök, inte konstigt att de spärrar om någon håller på extremt mycket.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Blev följande köp under denna rean.
Splinter Cell Conviction €3,74
Max Payne 3 €24,99
Need For Speed: Hot Pursuit €4,99
Bioshock Franchise Pack (1:an och 2:an) €9,98
Sanctum + alla DLC €4,99
Mirror's Edge €2,48
Hitman Collection (Alla spel i serien) 8,98
Trine Bundle + En extra gift av Trine 2 som en polare ska få. €3,9 + €3,24

Köpte alltså 12spel för €67,29. Är väldigt nöjd med mina köp, nu ska man bara hitta tid till att kunna spela dem.

Visa signatur

7700k delid @ 5Ghz ~ Z270 MSI SLI Plus ~ RTX 3070

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av ReverzZe:

Season pass får du ju flera story-dlc av, övriga är som tidigare sagts vapen/fordon. Jag har dock köpt på mig allt jag vill ha, t.ex. tycker jag shotgunnet som skjuter fiskrens så att den man skjuter blir uppäten av en haj är sjukt underhållande.

Flera DLCs finns bundlade med varann i Saints Purple Ops Pack samt Maximum Pleasure Pack, så om du vill ha ALLT så billigt som möjligt så ska du följa denna inköpslista:
http://img402.imageshack.us/img402/42/shoppingcartb.jpg

Jag avråder dock starkt från Bloodsucker-DLCn då den byter ut nackvridet till att suga blod från folk istället och det går inte att byta tillbaks, och jag ser ingen poäng med Z-Style och Penthouse packen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av aml417:

Du är samma person i alla spelen och kan känna igen några ansikten från tidigare spel, förutom det så har spelen inte mycket med varandra att göra.

Grymt!

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Om någon "spammar" failed purchases så kan det ju röra sig om bedrägeriförsök, inte konstigt att de spärrar om någon håller på extremt mycket.

Det konstiga var att de alls tog emot pengarna.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Phukkitt:

Season pass får du ju flera story-dlc av, övriga är som tidigare sagts vapen/fordon. Jag har dock köpt på mig allt jag vill ha, t.ex. tycker jag shotgunnet som skjuter fiskrens så att den man skjuter blir uppäten av en haj är sjukt underhållande.

Flera DLCs finns bundlade med varann i Saints Purple Ops Pack samt Maximum Pleasure Pack, så om du vill ha ALLT så billigt som möjligt så ska du följa denna inköpslista:
http://img402.imageshack.us/img402/42/shoppingcartb.jpg

Jag avråder dock starkt från Bloodsucker-DLCn då den byter ut nackvridet till att suga blod från folk istället och det går inte att byta tillbaks, och jag ser ingen poäng med Z-Style och Penthouse packen.

Tack!
Det blev alla dlcs förutom Bloodsucker och Z-Style

Visa signatur

CPU: i5 3570K | GPU: GTX 670 DirectCUII Top | PSU: Corsair AX 850W | Moderkort: Asus Sabertooth Z77 | RAM: Corsair Vengeance 16GB | HDD: WD Caviar Black 1,5TB | SSD: A-Data Premier Pro SP900 128GB | Chassi: Corsair Obsidian 550D | CPU Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO | Fläktar: Corsair AF120 Quiet Edition x6

Permalänk
Medlem

Saints Row 3rd med 0 DLC's, missar man mycket då, eller är DLC bara lite extra godis?

Visa signatur

Mjo