Någon som handlat från Megastore?

Permalänk
Medlem

Någon som handlat från Megastore?

Sökt här på forumet men hittar inte direkt mycket om dom.
Dom har tydligen 24h leverans om man beställer innan kl 16:00, låter ju hur bra som helst!
Och dyra va dom inte, någon som har erfarenhet av dom?

Mvh

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

har handlat där och kan verkligen rekomendera dom!

Permalänk
Skrivet av gUrKhAn:

har handlat där och kan verkligen rekomendera dom!

Reggade du ett account bara för den där kommentaren? Seriöst, vet inte om man kan lita på dig.

EDIT*
OnT: Kom just på att det är ett ställe jag har köpt många saker när jag var yngre(4-5år yngre) och har alltid fått grejerna. Så det är ett ganska seriöst företag.

Visa signatur

>HAF 932 | XEON x5650@4GHz | | 12GB RAM@1600MHz | MSI GTX 1070 ARMOR OC@2050MHz | ASUS P6T Deluxe V2 | 2x1TB F1:s+Intel x25-V 40GB SSD+OCZ Trion 100 | HX850 | Corsair H50<

Laptop | G751JT | 1080P IPS@100Hz | GTX 970m | trasigt batteri.

Permalänk
Skrivet av Dr.Pepper:

Reggade du ett account bara för den där kommentaren? Seriöst, vet inte om man kan lita på dig.

Jag har handlat där inga problem och hyfsad snabb levernas...
tror tom att de har betala med faktura som ett betalningsalternativ om du är nojig..

Visa signatur

[Antec 1200][Xigmatek NRP-HC1001][Asus P6TD][Core i7 975; 4 GHz][Noctua NH-U12P][3x2GB Patriot Viper 1600MHz][EVGA GTX 570 SLI]

Permalänk
Medlem

Låter bra Tack för svar

Visa signatur

#framtiden

Permalänk

kan även intyga att jag har då fått allting jag har handlat därifrån på senast tiden, fast det var väl ca 6 mån sedan jag beställde senast. Inga problem alls med att handla där de gånger jag gjort det.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte B550 Aorus Elite CPU: AMD Ryzen 5600X Ram: 16GB Ballistix 3600MHz CL16 GPU: ASUS TUF Gaming 3070 SSD: Kingston KC2000 1TB, Crucial MX500 512GB, Seagate 600 SSD 480GB PSU: Seasonic Focus GX650W 80+Guld Chassi: Phanteks P400A

Permalänk
Medlem

Handlade där för bra många årsen, och då hade jag ingenting att klaga på. Smidigt och bra.
Så nog skulle jag kunna rekomendera dom allt.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr.Pepper:

lol nej reggade inte ett konto för att skriva det där >.< bara tillfällighet att jag såg den tråden först men skita i att svara nästa gång eller ?

Permalänk
Medlem

Har någon beställt från megastore.se på senaste ? i flertalet dagar (minns ej hur många ) men typ en vecka har ju fan inte hemsidan funkat ! har förhandsbeställt crysis2 å hoppas ja får det idag men man kan ju ej logga in å kolla om det är skickat som ja tror man kan om sidan hade funkat...
http://www.megastore.se/

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Medlem

Tjejens kille beställde en ps3 därifrån för 2 veckor sen som han förskottsbetalade. Den har han inte sett röken av än.

Visa signatur

ლ(ಠ益ಠ)ლ

Permalänk
Medlem

Väldigt varierande betyg, verkar vara lite som att spela på lotto.

http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?ftgid=1471

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem

Beställde en riktigt billig extern dvd-brännare. 189kr eller vad det var. En polare beställde samma och lite annat smått.
Statusen på orden uppdateras inte. På min var statusen "Order mottagen" eller något liknande. Det gick några dagar och jag mailade och frågade vad som händer. Innan de hann svara så fick jag den i brevlådan. Min polare däremot, han fick mail efter mail med makulerade ordrar. Han klagade förstås och fick en massa till godo som han sedan handlade för och det gick väl bra men det var innan systemet dog.

Permalänk
Medlem
Skrivet av drotz2000:

Tjejens kille beställde en ps3 därifrån för 2 veckor sen som han förskottsbetalade. Den har han inte sett röken av än.

Nu förstår jag inte?
Köpte din tjejs kille? alltså du en ps3:a som du aldrig fick?

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Medlem

Handla där 2008, beställde ett spel. Relativt dyrt och det tog sina två veckor, men sen dök det upp spelet var iofs. från usa ;p

Visa signatur

GTX 260 SC | GTX 280 SLI | GTX 280 Tri SLi | GTX 590 Quad SLi | GTX 980 ti | RTX 2080 Ti Strix OC | RTX 3090 Strix OC | RTX 4090 Strix OC
The Way It's Meant to be Played|NVIDIA

ASUS MAXIMUS Z790 APEX Encore | i9-14900KS (delidded/direct-die) | 2x24GB G.Skill 8000 M-die | Corsair AX1600i | Samsung 990 PRO 4TB | Corsair 7000D Airflow | 15x Corsair ML Pros (8x ML120 Pro, 7x ML140 Pro) | Rads 360+360+420 | LG C3 48" 120Hz

Permalänk
Medlem

Jag handlade ett spel till lillbrorsan där för några veckor sedan. Billigast på prisjakt och kom hem på en dag. Hade inget o klaga på. Men betygen varierar väl ser ja

Visa signatur

Citera för svar!
Har jag hjälpt dig? Klicka på Gilla!
[Galleri]XBMC på Raspberry Pi [GUIDE] XBMC på Raspberry Pi
i7 930 @ 4GHz, 6950, Asus P6X58D-E, Corsair HX750W, 2st Corsair SSD 60 gb

Permalänk
Medlem

Företaget verkar ha sina brister, glad att jag inte beställde nått därifrån

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

dem måste ju ha riksknas på sitt datorsystem :S kanske dags att byta ut deras 486:or & pentium3 .. dem skriver alltså "hemsidan funkar inte" i EN vecka inte en uppdatering om hur det är med ordrar,kundtjänst,paket osv ,hänvisar till en facebooksida där det inte står ett skvatt... nej dessa zigenare skall ja ta å PRYGLA tills röva blir röd på dom!!!!!!!!!

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf