Permalänk

Playstation2 spel??

Hej, någon som vet internet butik som säljer PS2 spel? begagnade eller inte spelar ingen roll.
Har varit o kollat på "fyndlådor" i olika butiker idag utan framgång.

Det jag mest är intresserad av är Tekken 5 och Kingdom Hearts 2

Ska tilläggas att jag redan glott igenom Webhallen så dom vet jag iallafall om

MVH

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 1TB|

Permalänk

haha satt som en pungspark
Tackar så mycekt för snabbt o bra svar

Dock självklart; Tekken 5 Begagnad Playstation 2 Okänt Ej i lager

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dark_Widget:

haha satt som en pungspark
Tackar så mycekt för snabbt o bra svar

Dock självklart; Tekken 5 Begagnad Playstation 2 Okänt Ej i lager

Bara glad att man kan hjälpa

(Har en gammal dosa hemma, funderar på att köpa ett par klassiker )

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 1TB|

Permalänk

http://www.rustagames.se/Playstation-2

Det borde också fungera =). Dock skulle jag själv kolla retrospelbutiken i första hand =). Hoppas du hittar dom titlar du söker efter!

Visa signatur

CPU: i5-10600kf Stock
Minne: Corsair 4x8GB DDR4 2666MHZ GPU: MSI RTX 3070ti
Det där med citat är inte så dumt

Permalänk
Skrivet av BrutalSwede:

Bara glad att man kan hjälpa

Absolut
Tack igen, önskar dej och dina nära en glad fortsättning

Permalänk

Finns många på Gamestop-butiken här i stenungsund. Om det finns något i närheten av dig vet jag dock inte, men har du gamestop i närheten, så kanske de har något

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dark_Widget:

haha satt som en pungspark
Tackar så mycekt för snabbt o bra svar

Dock självklart; Tekken 5 Begagnad Playstation 2 Okänt Ej i lager

Jag har tekken 5 kanske kan sälja det då jag har bakåtkompatibelt ps3 samt så har jag tekken 5 dr på det så tekken 5 är inget som behövs utom till min samling får tänka på den!

Visa signatur

MOBO: ASUS B550-i                                    CPU: Ryzen 5900X
RAM: GTZN-3600MHZ-CL14                       GPU: EVGA 3080 XC3
BOX: Ncase m1 v6.1                                    PSU: Corsair SF750
AIO: Kraken z53                                           SSD: Samsung 980 PRO             

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dark_Widget:

Absolut
Tack igen, önskar dej och dina nära en glad fortsättning

Samma

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 1TB|

Permalänk
Skrivet av _MmattiasS_:

Finns många på Gamestop-butiken här i stenungsund. Om det finns något i närheten av dig vet jag dock inte, men har du gamestop i närheten, så kanske de har något

Tror vi ska ha dom nere på stan! Var dock inne på Game.. o dom halvskrek nästan att dom inte hade ett dugg begagnat o inget PS2 xD
Dom har alltid haft en sån trevlig "fyndlåda" med Xbox o PS2 spel

Skrivet av Grusburk:

Jag har tekken 5 kanske kan sälja det då jag har bakåtkompatibelt ps3 samt så har jag tekken 5 dr på det så tekken 5 är inget som behövs utom till min samling får tänka på den!

Det vore nice vetefan varför just Tekken5 är så förbannat svårt att få tag i!

Permalänk
Medlem

Ta en titt på traderas auktioner, galet vad man kan fynda där, dock ska man inte ha bråttom.
Finns nästan alltid spelet man vill ha där ute, men om samma spel finns i 3 upplagor på samma gång kan man nästan få det
för 50-100kr billigare, du kan säkert få båda dom spelen du sökte för något under 200:- med lite tur
annars blocket kanske?

Permalänk
Skrivet av EpicEra:

Ta en titt på traderas auktioner, galet vad man kan fynda där, dock ska man inte ha bråttom.
Finns nästan alltid spelet man vill ha där ute, men om samma spel finns i 3 upplagor på samma gång kan man nästan få det
för 50-100kr billigare, du kan säkert få båda dom spelen du sökte för något under 200:- med lite tur
annars blocket kanske?

Har inte tänk på Tradera! Tack!
Blocket är ingen idé då de endast är paketpris med PS2 som ingår

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dark_Widget:

Har inte tänk på Tradera! Tack!
Blocket är ingen idé då de endast är paketpris med PS2 som ingår

Håller inte med, tycker jag ofta ser annonser med en hel dröse PS2 spel som säljs för cirka 50 kr styck!

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Skrivet av wixia:

Håller inte med, tycker jag ofta ser annonser med en hel dröse PS2 spel som säljs för cirka 50 kr styck!

Kan isåfall vara för jag oftast bara kollat i mitt län, o dessutom aldrig kollat specifict efter endast PS2 spel, utan de enda som jag "sätt" som min blick fastnat på är PS2 konsol paket

Permalänk

Tradera är nog ett säkert kort, annars eBay i Storbritannien! http://www.ebay.co.uk - lär finnas mängder av spel i PAL-format som funkar på din maskin.

Visa signatur

Dator.

Permalänk
Medlem

Hittade ett helt nytt kingdom hearts 2 på överskottsbolaget för 149:- : D

Permalänk
Medlem

Gamestop i Väsby centrum körde alla PS2-spel för 39 kr/st i mellandagarna...

Visa signatur

| Tablet: | Samsung Galaxy Tab 2 7.0 | CyanogenMod 10 |
| Laptop: | HP Mini 2140 | Atom N270 1.6 GHz | 2 GB PC5300 | GMA 950 | 64 GB SSD | Xubuntu |
| HTPC: | P4 3.0 GHz | Zotac GF9300-I-E | 3 GB PC6400 | 320 GB HDD | Xubuntu |
| Server: | C2D E6750 2.66 GHz | 4 GB PC5300 | 160 GB + 160 GB + 1 TB HDD| Xubuntu