"Iphone 5 börjar säljas den 21 september"

Permalänk
Melding Plague

"Iphone 5 börjar säljas den 21 september"

Uppgifter från den amerikanska mobiloperatören Verizon prickar in säljstarten för Apples kommande mobiltelefon Iphone 5 till fredagen den 21 september.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Då är det bara att börja spara!

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem

Börjar dom allra mest hängivna fansen köa inatt mån tro?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batman:

Börjar dom allra mest hängivna fansen köa inatt mån tro?

De har redan köat sedan de första bilderna kom ut på den...

Visa signatur

C>++

Permalänk
Medlem

Vore jävligt gött att kunna utnyttja Mecenatrabatten innan den går ut 30 september

Måste bara bestämma om det blir iPhone 5, S3an eller om man ska vänta på nästa Nexus..

Permalänk
Skäggig legend

Ska man köa igen som jag gjorde i väntan på iPhone 4 iförd Luigi kostym? Ja, det är verkligen jag...

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Medlem

Najs, när den släpps så ska jag genast byta ut min Xperia Mini Pro!

Permalänk
Medlem

Jag tror att jag ska köpa 5an då
det blir min första smartphone då! (jag vet seg)

Permalänk
Medlem

Jag ska ha en!

Permalänk

Älskar min 3gs, samtidigt som jag hatar den! Vill ha en ny telefon men har aldrig riktigt förstått android, det känns så segt på något sätt... Detta stör mig något otroligt då jag är anti-apple :/

Visa signatur

Dator: OCZ Agility 3 60GB || Intel i7 3770k 4gHz || ASRock Z77 Extreme4 || 12GB Vengeance Ram
6 TB Hdd || Gigabyte 780 windforce || Corsair Carbide 500R|| Fatal1ty 500W PSU 80+ ||
Kamera: Sony Alpha A33

Permalänk
Medlem

Ännu en telefon jag inte behöver köpa

Visa signatur

Case: Hyte Y40 MoBo: Gigabyte Z790 Aorus Elite AX CPU: Intel Core i7 13700k Cooler: Arctic Liquid Freezer II 280mm GFX: Asus GTX 4070 Super Dual OC RAM: 64 GB Corsair Vengeance 6000 MHz SSD: WD Black SN850X 1 TB PSU: be quiet! Pure Power 12 M - ATX 3.0 - 850W Monitor: LG UltraGear 27GP850

Permalänk
Medlem

tråkigt bara om det stämmer med att anslutningen ändras!

Permalänk
Medlem

Ok, 21a september i USA. När kan den då, om detta stämmer, tänkas komma till kalla Sverige?

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Har en 3GS och haft den i snart 3år. Den har blivit duktigt misshandlad under åren. Skalet är sprucket pga att jag tappat den otalet gånger, skärmen har blivit repig, baksidan (den blanka delen) är helt förstörd. Volymknapparna har även lossnat på sidan. Men den är precis lika funktions duglig som dag 1, säga vad man vill om Apple men telefonerna dom gör håller (iallfall min).

Är 5an lika stryktålig så blir det nog en sådan.

Visa signatur

Ryzen 3600 | RX6800

Permalänk
Avstängd

Blir troligen en iPhone 5 för mig även om jag gillar Android JB Vanilla på min Nexus S.

Visa signatur

Asus Maximus IV Gene-Z - Intel Core i7 2600K - Corsair Vengeance 1866 MHz 4x4 GB - Asus GTX 670 DirectCU II
BenQ XL2410T - Zowie AM - Zowie Swift - Qpad MK-85

iPhone 5S - iPad Air

Permalänk
Medlem

Håller inte vidare koll på telefoner men är det någon som har "pålitliga" specs till luren?

EDIT* Nvm, hittade vad som såg ut att vara legit i alla fall... http://www.phonearena.com/phones/Apple-iPhone-5_id7378

Permalänk
Avstängd

Dags att bojkotta smartphones tycker jag, tills de allihopa fixar respektabla batteri-tider.

Permalänk
Medlem

hoppas jailbreak kommer ut snabbt efter den släpps bara!

Visa signatur

Intel i7 2600k @ 4,4 Ghz | GTX 780 DirectCU II | H60 V.2| Maximus IV Gene | TJ08-E | Vengeance 16gig 1600MHz | 840 pro 256GB | Corsair HX 1050W

Gratis frakt Inet

Permalänk

Jag är inte så van vid dessa lanseringar. Kan någon vänligen förklara för mig:
Kommer jag kunna beställa en vid lansering i Sverige eller dröjer det innan man ens får det alternativet?
Beror det på operatör? (Inte för att Halebop borde uteslutas då dom uppenbarligen satsar på köpsugna, trendiga ungdomar med sina mongoreklamer som ingen förstår)

Jag har väntat länge på denna telefon så jag kan byta glas själv.
4an var man tvungen att plocka isär bakifrån så den blev aldrig intressant. Sitter fortfarande på min 3GS som börjat spöka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av scienta:

Ok, 21a september i USA. När kan den då, om detta stämmer, tänkas komma till kalla Sverige?

De senaste produkterna (som iPhone 4S, iPad2/3) har kommit till Sverige två veckor efter de släppts i USA. Så gissningsvis är det samma sak med iPhone 5.

Permalänk
Avstängd

Måste ärligt talat säga att jag som en trogen Android-användare faktiskt överväger att köpa en iPhone sålänge prestandan är ok. Varför? Jag är så trött på att det bara finns dockor och tillbehör till iphones... Trist, men faktum är att Android-tillverkare aldrig kommer komma fram till en standard för att kunna tillverka universala dock-tillbehör...

Permalänk
Medlem
Skrivet av XHI:

Ska man köa igen som jag gjorde i väntan på iPhone 4 iförd Luigi kostym? Ja, det är verkligen jag...

http://static.feber.se/article_images/14/59/42/145942.jpg

Kostymen var ju bra i alla fall

Permalänk
Medlem

Så lång tid kvar

Visa signatur

Windows: [ NCASE M1 | i7 6700K 4C/8T | 16GB DDR4 | 1080Ti | 1.5TB SSD ]
macOS: [ Mac mini | i5 8500B 6C/6T | 16GB DDR4 | 256GB SSD ],
                        [ MBP 13" | i5 1038NG7 4C/8T | 16GB LPDDR4X | 512GB SSD ]
ESXi: [ Intel NUC | i7 10710U 6C/12T | 32GB DDR4 | 500GB SSD ]

Permalänk
Medlem

Säg till när det kommer en lur som bräcker 3310...

Visa signatur

GTX 670 - 3570K - 8GB CORSAIR LP

Permalänk
Avstängd

iPhone suger, tappar man den i golvet så spricker den direkt.

Min Sony Ericsson använder jag utan något skydd och jag har inte en enda repa. Jag har tappat den över 20 gånger i golvet.

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

Känner att min iphone 4 behöver en ny ägare ( sambon ), IOS 5 känns relativt segt på den här luren. Möjligt att den bara behöver uppdateras till IOS6 då jag sett lite rapporter om att den ska göra telefonen lite snabbare iaf.

Man undrar lite om de ska hitta på för nytt med iphone "5", förutom skärm och bättre prestanda

Permalänk
Avstängd
Skrivet av AnnoyingIB:

De har redan köat sedan de första bilderna kom ut på den...

...och de första bilderna har inte ens visats, bara spekulationer och antaganden av hur den kommer se ut, Apple har inte visat något officiellt, intressant

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av wankeer:

Säg till när det kommer en lur som bräcker 3310...

Nu ska vi inte va så bakåtsträvande!

Visa signatur

Better to have and not need, than to need and not have.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rektor:

iPhone suger, tappar man den i golvet så spricker den direkt.

Min Sony Ericsson använder jag utan något skydd och jag har inte en enda repa. Jag har tappat den över 20 gånger i golvet.

Allt beror på hur du tappar den. Min gamla iPhone (kör android nu) tappades mängder av gånger i båda asfalt och klinkers men inte en ända spricka.
Så håll ditt "random märke suger" för dig själv istället. Ingen har ork att dra upp en Apple vs Världen diskussion igen.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Svj0hn:

Ännu en telefon jag inte behöver köpa

Ännu en kommentar som inte hade behövts skrivas

Skickades från m.sweclockers.com