Helgsnack: Julklappstips för SweClockers-medlemmar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av GFriberg:

Ett par AKG K701 som ska kopplas till mitt "ASUS Xonar Essence STX".

Den bästa julklapp man kan tänka sig i mitt tycke!

Edit: Ett Filco Majestouch-tangentbord med bruna switchar blev min julklapp till mig själv - galet nöjd.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 2600 | Asus Prime B450-Plus | Corsair LPX 3000mhz 2x8gb | Asus Strix GTX 970 | Crucial MX500 500gb | Fractal Define C | Seasonic Focus+ Gold 550 | CM Hyper 212 Black | Dell Ultrasharp 2407wfp-hc | Argon 6340A | Logitech MX518

Permalänk
Medlem

Har inte köpt något elektronik/dator relaterat till någon i julklapp. Men har dock köpt 2st julklappar till mig själv
En cyborg R.A.T 7 och ett Logitec G35

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk

Brorsan får en ny mus, musmatta och tangentbord

Permalänk
Medlem

Humble Indie Bundle till mig och 3 släktingar

http://www.humblebundle.com/

Permalänk

Köpte Vin, kek, vitlök, oliver, ost och hela köret till mor min... Blev även då ett flak pilsner till mig själv, god jul Paratroper!

Visa signatur

Min E-penis:Chassi: Prodigy | CPU: I5-3570K | Grafikkort: Gigabyte 670 OC | MOBO: MSI Z77IA-E53 mITX | Nätagg: HX650 | Lagring:1x 840 256GB, 1x 520 120GB | RAM: G.skill 8GB 1866Mhz |Kylning: H100i, 230mm Bitfenix spectre, 1X 140 Fractal, 2x 120 Noctua |

Permalänk
Medlem

Netflix och biokväll till brorsan, det förtjänar han. Till farsan hade jag tänkt hjälpa honom att få igång 2 endurocyklar och 1 moped. Och morsan hade jag tänkt någon maträtt ifrån Per Morbergs kokbok(er) och kakor. Tycker det är roligare att göra något tillsammans än att inhandla massa dyra paket

Visa signatur

i5 6600k 4 Ghz , 8 GB DDR4-RAM , Asus Strix GTX980 , 1 TB HDD + 256 GB SSD , Asus moderkort av modell jag ej minns namn på, Corsair C70 Svart

Permalänk

Själv köpte jag en SSD och ett nytt tangentbord och ny mus till mig själv

Permalänk
Medlem

Jag köpte mig en dator! Ångrade att jag sålde min gamla goding, så satte undan lite pengar under hösten och införskaffade mig en helt okej burk lagom till jul!

Visa signatur

Genom en löjlig signatur får man inga vänner!

Permalänk
Medlem

Blev en ny htpc till mig själv

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kinnarps 8000

Permalänk

En stor, högupplöst IPS-skärm skulle ju inte sitta fel! Men det får vänta, plånboken är lite väl tom för tillfället

Permalänk
Medlem

Ett switch 810 och en Intel 520 120gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaihai123:

Ett till 7950 till mig själv.

God jul!

Jag med.

God jul till oss!

Permalänk
Medlem

Blev en del tekniska julklappar till familjen i år:
Mor får en Intel 120gb SSD och 2gb DDR3 uppgradering
Far och hans fru får Bluray spelare
Syster får extern hårddisk
Broder får ett chippat Xbox (han ville ha ett "nytt" då hans förra gått sönder)

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem

Blev inget teknik till mina föräldrar eller frugan i år. Men själv fick jag en tidig julklapp ny TV, ny slim Ps3 White Edition och en del BluRay filmer. Och sen övriga klappar som är oöppnad så hoppas man på det bästa XD

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Medlem

Pokemon black/white 2, ett till mig, ett till flickvännen. Gotta catch em all you know? Sen är jag sugen på en crucial v4 till min gamla bärbara.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i7 4770k @4.3GHz | Asus z87-pro | Asus 1080 | 16GB RAM | Samsung 840 Pro 256GB | 3TB HDD| Corsair RM850
Thinkpad x60 tablet | 3GB RAM | Crucial M4 128GB
Amiga 500+, Commodore 64/128D

Permalänk
99:e percentilen

SSD.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

GTX 660 men detta var en tidig julklapp åt mig själv.

Permalänk
Inaktiv

Har köpt GTA IV till min syster, och önskar inget annat än att ni laddar upp en ny fredagspanel, eller kanske är ni listiga nog att hålla på den lagom till nyårsskiftet, eller kanske uteblir den också?

Permalänk

Blev att önska sig ett nytt moderkort samt ett 3570k, den gamla 1156:an har kört sitt!
Så mitt julklappstips: en fyrkärnig processor, dubbel räcker inte till längre i dessa prestandakrävande dagar :S

Permalänk
Medlem
Skrivet av RzrTrek:

Varför uteblir ännu en fredagspanel? :'(

Ta't lungt, den brukar komma vid 6 tiden om jag inte missminner mig.

Annars så samlar vi ihop en pöbel av stockholmare och raidar swec kontoret!

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem

Det har blivit en electric imp och en fototransistor som jag ska läsa av elförbrukningen med och några usb minnen för att det är alltid bra att ha sedan har ju steam rean börjat så jag lär väl köpa några spel som jag inte har tid och spela

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Köpte en ny dator och satte ihop den... =D
Tjejen fick en jacka och släktens julklappar inhandlas i mellandagarna!

Visa signatur

| Fractal Design R | Corsairs 850W | Gigabyte Z270-P | i7 7700K OC 4.6GHz| Noctua NH-15D | Corsair Vengeance 16GB (2 x 8GB) DDR4 3000MHz | 750 GB SSD, 2 TB HDD| ASUS GTX 1080 Ti |

Permalänk
Medlem

Köpte mig själv en ny dator + mus, tangentbord.
Bland det bästa jag har ägt!

Visa signatur

4690K - H110 ¶ Fractal R5 ¶ MSI KRAIT SLI ¶ EVGA SC GTX970 ¶
Samsung 500GB EVO ssd ¶ WD 2TB ¶ HYPERX 16GB ¶ Be Quiet! 700W KRAFT ¶

AKG K272 HD ¶ M-Audio Fast track MkI

Permalänk
Medlem

Till alla lata sweclockare där ute kan jag tipsa om att gifta Spotify premium, Netflix, iTunes osv.
Så slipper man springa omkring på stan och leta klappar, detta går dessutom att printa ut på julafton, bara minuter innan tomten ska komma.

Visa signatur

Jag har inte alltid rätt, men när jag har rätt, så är det oftast ganska fel.
Projektloggar: | Macintosh SE mITX |

Permalänk
Medlem

Surfplatta, telefon och nytt tangentbord till mig själv (tf300t, galaxy s3 4g, mk-85). Till familjen? Shit... Har inte kommit så långt än.

Visa signatur

"Tråden får vara öppen så länge diskussionen hålls saklig och civiliserad. "
"... och där låser vi tråden. Tramspellar.
*Låst* "
Andreas D. ^^,
Citera för svar. =3

Permalänk
Medlem

Köpte till mig själv en Ducky shine 2 med röda brytare

Visa signatur

i5 2500k @ 4.0Ghz | ASRock Z68 Extreme4 Gen 3 | Fractal Design R2 | Gigabyte 5870 CF | Fractal Design Tesla 650W 80+

Permalänk

Har köpt 2 st 120mm led fläktar (blåa), blå led slinga i datorn( måste pynta datorn också) och arma 2 combined operations till mig själv

Permalänk
Medlem

Battlefield 3 premium samt datorn i sign till mig själv God jul på mig!

Permalänk
Medlem

Är lite besviken över att jag inte lyckats köpa några tekniska julklappar alls i år till någon. Årets bästa julklapp är dock att i år så firar jag och tjejen jul tillsammans utan massa familj/släkt och grejer. Så det är mat, pynt etc som pengarna går till i år.

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Medlem

Presentkortet är klassiskt. Man kan vara rolig och packa in kortet med en tegelsten så tror folk att det är något tungt och trevligt också. Eller om man vill ha prasseleffekten, ta en skokartong, fyll med bomull och några stenar i lagom storlek och lägg kortet utanför skokartongen i ett kuvert, de flesta kommer tänka "Oh skor, jag öppnar häsningen sen..."

Man måste älska jävelskap.

MEN! För att vara seriös. Jag skulle inget annat än rekommendera House of Marleys People get ready till folk på resan. Sjukt exklusiva hörlurar som inte kostar en förmögenhet.

Visa signatur