Allmänna frågor: event, nattöppet, kampanjer med mera

Permalänk
Medlem

Jag blir inte riktigt klok på ert bonussystem. Jag har varit trogen medlem sedan 2001, alltså hela 13 år, och återkommit med med mer eller mindre jämna mellanrum under denna tid så fort jag behövt göra ett inköp. Den totala summan ligger på ca 44000 kronor. Så långt allt väl, men här om dagen så låg jag på guldnivån, samtidigt som trenden pekade uppåt. Jag gjorde då ett nytt inköp på 700 kronor. Då skulle man ju kunna vänta sig att om inte gå upp i rank, så åtminstone stanna ungefär där man är. Men tji fick jag, för nästan omedelbart efter detta inköp så gjorde jag istället en störtdykning ner till silvernivå. Bara någon timme efter bekräftelsen så gick trenden plötsligt från uppåt till neråt, och efter några timmar till så hade jag gått ner en rank. Det kändes ungefär som att bli bestraffad för att vara en återkommande kund.

Ja, ni har ett begränsat antal platser per rank och yadda yadda, men ni motiverar ju knappast mig att fortsätta vara lojal när något sånt här händer, och hur många kan det verkligen finnas som varit medlemmar så pass länge och fortfarande är aktiva? Oavsett vilket så borde inte systemet se ut som att det bestraffar dig för att du handlar, inte sant? Jag förutsätter att ni ser över detta och gör något åt det. Jag har hur som helst börjat fundera allvarligt på om lojaliteten verkligen är värd att behålla.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Darkseed:

Jag blir inte riktigt klok på ert bonussystem. Jag har varit trogen medlem sedan 2001, alltså hela 13 år, och återkommit med med mer eller mindre jämna mellanrum under denna tid så fort jag behövt göra ett inköp. Den totala summan ligger på ca 44000 kronor. Så långt allt väl, men här om dagen så låg jag på guldnivån, samtidigt som trenden pekade uppåt. Jag gjorde då ett nytt inköp på 700 kronor. Då skulle man ju kunna vänta sig att om inte gå upp i rank, så åtminstone stanna ungefär där man är. Men tji fick jag, för nästan omedelbart efter detta inköp så gjorde jag istället en störtdykning ner till silvernivå. Bara någon timme efter bekräftelsen så gick trenden plötsligt från uppåt till neråt, och efter några timmar till så hade jag gått ner en rank. Det kändes ungefär som att bli bestraffad för att vara en återkommande kund.

Ja, ni har ett begränsat antal platser per rank och yadda yadda, men ni motiverar ju knappast mig att fortsätta vara lojal när något sånt här händer, och hur många kan det verkligen finnas som varit medlemmar så pass länge och fortfarande är aktiva? Oavsett vilket så borde inte systemet se ut som att det bestraffar dig för att du handlar, inte sant? Jag förutsätter att ni ser över detta och gör något åt det. Jag har hur som helst börjat fundera allvarligt på om lojaliteten verkligen är värd att behålla.

Hej, tråkigt att höra. Jag vet på rak arm inte vad som kan orsaka det men jag tar upp det med grabbarna som kodar det på måndag, för precis som du säger låter det ju inte direkt som om det fungerat på ett motiverande sätt i ditt fall.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Hej, tråkigt att höra. Jag vet på rak arm inte vad som kan orsaka det men jag tar upp det med grabbarna som kodar det på måndag, för precis som du säger låter det ju inte direkt som om det fungerat på ett motiverande sätt i ditt fall.

Tack för ett snabbt svar. Jag har alltid uppskattat er support och snabba leveranser. Så det har ju funnits en anledning till min lojalitet, helt klart. Bonussystemet är en av de förhållandevis få saker som jag inte tycker fungerar tillfredsställande. Känner spontant att hur länge man faktiskt varit aktiv medlem borde värderas högre än det gör nu. Däremot det som hände nu med en störtdykning direkt efter köp måste väl ändå vara något fel i systemet? Kan omöjligt tänka mig att det är så det är tänkt att fungera.

Permalänk

Ang. Beställning butik-hem

Hej Webhallen,
Jag beställde ett grafikkort av er igår eftersom jag såg på prisjakt att ni hade det inne. Slarvigt nog kontrollerade jag inte lagersaldot på er hemsida, men noterade idag följande lagerstatus:
Postorder: 0 st
Leverantör: 0 st
Stockholm: 3 st
Sickla, Solna: 2 st
Sisjön, Malmö, Uppsala, Linköping, Västerås: 1 st
Göteborg: 0 st

Nu är det så att jag givetvis bor i Göteborg och därför ej heller har någon möjlighet att hämta ut det direkt i butik.

Min fråga är därför om ni skickar mellan butiker? Jag har ingen större lust att vänta i flera veckor på mitt grafikkort då resten av datorn redan är beställd och på väg. Försökte hitta information om detta på både er hemsida och nätet men utan framgång, det vore därför väldigt schysst om ni kunde klargöra detta för mig.
Om det ej är möjligt att skicka kortet från butik till mig så har jag definitivt även möjlighet att hämta på webhallens butik nere på stan.
Hoppas detta går att lösa så jag slipper avbeställa.

Mvh
Andersson9

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Andersson9:

Hej Webhallen,
Jag beställde ett grafikkort av er igår eftersom jag såg på prisjakt att ni hade det inne. Slarvigt nog kontrollerade jag inte lagersaldot på er hemsida, men noterade idag följande lagerstatus:
Postorder: 0 st
Leverantör: 0 st
Stockholm: 3 st
Sickla, Solna: 2 st
Sisjön, Malmö, Uppsala, Linköping, Västerås: 1 st
Göteborg: 0 st

Nu är det så att jag givetvis bor i Göteborg och därför ej heller har någon möjlighet att hämta ut det direkt i butik.

Min fråga är därför om ni skickar mellan butiker? Jag har ingen större lust att vänta i flera veckor på mitt grafikkort då resten av datorn redan är beställd och på väg. Försökte hitta information om detta på både er hemsida och nätet men utan framgång, det vore därför väldigt schysst om ni kunde klargöra detta för mig.
Om det ej är möjligt att skicka kortet från butik till mig så har jag definitivt även möjlighet att hämta på webhallens butik nere på stan.
Hoppas detta går att lösa så jag slipper avbeställa.

Mvh
Andersson9

Hej, vi skickar produkter mellan butiker på en daglig basis.
Men ibland kan t.ex. ett inköp "blockera" att en flytt görs.
T.ex. det finns 1 st i malmö, någon har beställt 1 st i GBG men vi har tidigare lagt in ett inköp direkt från en leverantör till göteborgsbutiken. Under sådana omständigheter kan en flytt mellan butikerna blockas. Hur det är just i ditt fall måste jag ha mer info om vilken produkt det är du pratar om för att kunna avgöra.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Skrivet av Webhallen:

Hej, vi skickar produkter mellan butiker på en daglig basis.
Men ibland kan t.ex. ett inköp "blockera" att en flytt görs.
T.ex. det finns 1 st i malmö, någon har beställt 1 st i GBG men vi har tidigare lagt in ett inköp direkt från en leverantör till göteborgsbutiken. Under sådana omständigheter kan en flytt mellan butikerna blockas. Hur det är just i ditt fall måste jag ha mer info om vilken produkt det är du pratar om för att kunna avgöra.

Hej, tack för ditt svar. Jag har varit i kontakt med er support. Det var visst en annan produkt på min order som blockade och blev restnoterad. Kortet är på väg till mig nu :).
Mvh
Andersson9

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hej, på produkten Qpad QH-85 Headset - Svart står det "LOGGA IN FÖR ATT SE DITT MEDLEMSPRIS!". Priset ändras dock inte när jag loggar in och texten finns fortfarande kvar (har testat med olika webbläsare).

Permalänk
Webhallen
Skrivet av scared:

Hej, på produkten Qpad QH-85 Headset - Svart står det "LOGGA IN FÖR ATT SE DITT MEDLEMSPRIS!". Priset ändras dock inte när jag loggar in och texten finns fortfarande kvar (har testat med olika webbläsare).

Vi hade råkat sätta fel slutdatum på specialpriserna, de ska vara aktiva nu igen.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk

Hej

I förrgårr (tror jag det var) så postade ni en 10 dagar lång kampanj för ASUS Geforce grafikkort till bra pris på er facebooksida, men jag hittar inte posten på facebook längre? Länken ligger kvar på er hemsida under "facebook" i menyn till vänster men länken är trasig och korten ligger ute till fullpris. Jag gick till butiken på Sveavägen men de visste ingenting om det här.

Vad händer?

Permalänk
Webhallen
Skrivet av knivboris:

Hej

I förrgårr (tror jag det var) så postade ni en 10 dagar lång kampanj för ASUS Geforce grafikkort till bra pris på er facebooksida, men jag hittar inte posten på facebook längre? Länken ligger kvar på er hemsida under "facebook" i menyn till vänster men länken är trasig och korten ligger ute till fullpris. Jag gick till butiken på Sveavägen men de visste ingenting om det här.

Vad händer?

Tjena, vi tog bort inlägget eftersom folk bara klagade på att det var för lite rabatt.
Kampanjen finns dock kvar:
http://www.webhallen.com/se-sv/datorkomponenter/kampanjer/asu...
(Borde vara massa banners över hela sweclockers som länkar till den också )

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Skrivet av Webhallen:

Tjena, vi tog bort inlägget eftersom folk bara klagade på att det var för lite rabatt.
Kampanjen finns dock kvar:
http://www.webhallen.com/se-sv/datorkomponenter/kampanjer/asu...
(Borde vara massa banners över hela sweclockers som länkar till den också )

Tack!

Permalänk
Medlem

Får man verkligen ändra på sweclockers "omdömmesloggor" sådär utan vidare? vad jag vet har sweclockers ingen logga som det står "outstanding" på!

Tänker på reklamen på sweclockers huvudsida.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro 16ACH6H: AMD Ryzen 7 5800H |16GB DDR4 @3200Mhz |GeForce RTX 3070 | NVMe: WD Blue 1TB + Samsung PM981 1TB | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Iwar:

Får man verkligen ändra på sweclockers "omdömmesloggor" sådär utan vidare? vad jag vet har sweclockers ingen logga som det står "outstanding" på!

Tänker på reklamen på sweclockers huvudsida.

Vad är det för banner du syftar på? Suttit och refreshat nu ett tag men hittar ingen där det står så?

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Webhallen:

Vad är det för banner du syftar på? Suttit och refreshat nu ett tag men hittar ingen där det står så?

Svarar mig själv:
Antar att du menar denna:
http://aka-cdn-ns.adtech.de/apps/317/Ad10266429St3Sz1643Sq105...

Det är ASUS som gjort den bannern, inte Webhallen.
Den översatta loggan har tillhandahållits av Sweclockers så det är inget som varken ASUS eller Webhallen ändrat.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk

Vad är era planer för Norge? Det är ju inte jättehemligt att ni har något på gång då www.webhallen.no säger "An awesome website is coming soon to this address!", dessutom så redirectas man till http://www.webhallen.com/no-no/ när man försöker besöka webhallen från Norge. Kommer ni öppna en fysisk butik i Oslo? Det skulle behövas!

Visa signatur

i7 2600K | 4x4 GB Corsair XMS3 Vengeance@1866 MHz | Corsair AX1200i | Corsair Carbide Air 540 | 2xAsus GTX 780 DCII | OCZ Vector 512GB | Asus VG278H | Kylning: EK 240 XT-RAD | EK 360 XT-RAD | 2x VPP645 | EK Supremacy | EK-FC780 GTX DCII | 6xAkasa Viper

Permalänk
Webhallen
Skrivet av fredrikstorm:

Vad är era planer för Norge? Det är ju inte jättehemligt att ni har något på gång då www.webhallen.no säger "An awesome website is coming soon to this address!", dessutom så redirectas man till http://www.webhallen.com/no-no/ när man försöker besöka webhallen från Norge. Kommer ni öppna en fysisk butik i Oslo? Det skulle behövas!

Kan inte avslöja något mer än vad du redan själv listat ut där

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Tjena! Såg er nyaste tävling nyss ni har på FB. En fråga. Hur kan ni veta att man inte tar någon annans resultat? Och borde man vänta tills tävlingen nästan är slut och skriva resultatet då då man hunnit surfa mer vid det laget? Ser även några som fuskat och intressant nog kollat 23k sidor nu idag efter tävlingen kom igång. Hahaha!

Svar uppskattas!

Visa signatur

Klicka på citera när du ska svara någon!

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Treant:

Tjena! Såg er nyaste tävling nyss ni har på FB. En fråga. Hur kan ni veta att man inte tar någon annans resultat? Och borde man vänta tills tävlingen nästan är slut och skriva resultatet då då man hunnit surfa mer vid det laget? Ser även några som fuskat och intressant nog kollat 23k sidor nu idag efter tävlingen kom igång. Hahaha!

Svar uppskattas!

Hej. Jag kan försöka luska ut lite svar.

Upplägget är något som nackademin arbetat fram och frågat om vi kunde sponsra och vi har (kanske något blåögt) inte gjort en närmare koll på hur tävlingen rent tekniskt skulle fungera.

Jag som sköter detta konto kommer vara bortrest för en rad möten under dagen så vågar inte lova att jag kan återkomma förrän på fredag. Vill du ha snabbare svar är det bäst om du hör avbida genom ett meddelande till vårt konto på Facebook där tävlingen hålls.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Skrivet av Treant:

Tjena! Såg er nyaste tävling nyss ni har på FB. En fråga. Hur kan ni veta att man inte tar någon annans resultat? Och borde man vänta tills tävlingen nästan är slut och skriva resultatet då då man hunnit surfa mer vid det laget? Ser även några som fuskat och intressant nog kollat 23k sidor nu idag efter tävlingen kom igång. Hahaha!

Svar uppskattas!

Skrivet av Webhallen:

Hej. Jag kan försöka luska ut lite svar.

Upplägget är något som nackademin arbetat fram och frågat om vi kunde sponsra och vi har (kanske något blåögt) inte gjort en närmare koll på hur tävlingen rent tekniskt skulle fungera.

Jag som sköter detta konto kommer vara bortrest för en rad möten under dagen så vågar inte lova att jag kan återkomma förrän på fredag. Vill du ha snabbare svar är det bäst om du hör avbida genom ett meddelande till vårt konto på Facebook där tävlingen hålls.

Tyvärr väldigt enkelt att fuska, samtidigt som man kan få det att se "legit" ut.
Man behöver bara lägga till lite i javascriptet som finns i tillägget...
Exempel:
http://surfkoll.se/min-vecka/?v=e21e8c5f1b

Vart är mina 300k Webhallen?

Permalänk
Medlem

Jag köpte denna skärm denna skärm http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/162450-asus_pb278q_27-5ms-hdmi-pls-2560x1440

Jag har fått orderbekräftelse. Betalade med bitcoin. Betalade 26/3, men det står "Under behandling"
Hur lång tid tar det innan ni skickar iväg det och att jag får kollid nr?

Visa signatur

i5 2500k @ 4.0Ghz | ASRock Z68 Extreme4 Gen 3 | Fractal Design R2 | Gigabyte 5870 CF | Fractal Design Tesla 650W 80+

Permalänk
Webhallen
Skrivet av ZippE-:

Jag köpte denna skärm denna skärm http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/162450-asus_pb278q_27-5ms-hdmi-pls-2560x1440

Jag har fått orderbekräftelse. Betalade med bitcoin. Betalade 26/3, men det står "Under behandling"
Hur lång tid tar det innan ni skickar iväg det och att jag får kollid nr?

hej, jag fick precis en notering om att vissa ordrar lagda med bitcoins fastnat i systemet i karantänprocessen men att det på alla sätt och vis ser ut som om de felaktigt fastnat (gäller 7-8 ordrar)

Vi fick precis reda på detta för en halvtimme sedan och ska fixa det direkt.

Jag ber verkligen om ursäkt för att du fått vänta. Detta ska lösas så att ordrarna släpps iväg idag.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Skrivet av Webhallen:

Hej. Jag kan försöka luska ut lite svar.

Upplägget är något som nackademin arbetat fram och frågat om vi kunde sponsra och vi har (kanske något blåögt) inte gjort en närmare koll på hur tävlingen rent tekniskt skulle fungera.

Jag som sköter detta konto kommer vara bortrest för en rad möten under dagen så vågar inte lova att jag kan återkomma förrän på fredag. Vill du ha snabbare svar är det bäst om du hör avbida genom ett meddelande till vårt konto på Facebook där tävlingen hålls.

Skickades från m.sweclockers.com

Om man använder Firefox eller Google Chrome får man vara med och tävla, annars är det bara att konstatera att man inte får installera tillägget som krävs för att vara med och tävla. Så verkar som tävlingen fungerar dåligt på mer än 1 sätt...

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk
Webhallen
Skrivet av gaminggirl:

Om man använder Firefox eller Google Chrome får man vara med och tävla, annars är det bara att konstatera att man inte får installera tillägget som krävs för att vara med och tävla. Så verkar som tävlingen fungerar dåligt på mer än 1 sätt...

Ja, som sagt: det är Nackademin som designat både tävling, regler och plugins etc
Vi borde ha kontrollerat det mer noggrant.

Vi jobbar med dem nu för att snygga till det här. Däremot tror jag inte de kommer lägga tid på att koda plugins till fler browsers, både Chrome och firefox är trots allt gratis och multi-plattform.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

hej, jag fick precis en notering om att vissa ordrar lagda med bitcoins fastnat i systemet i karantänprocessen men att det på alla sätt och vis ser ut som om de felaktigt fastnat (gäller 7-8 ordrar)

Vi fick precis reda på detta för en halvtimme sedan och ska fixa det direkt.

Jag ber verkligen om ursäkt för att du fått vänta. Detta ska lösas så att ordrarna släpps iväg idag.

Vill bara säkerställa att min beställning ingår i den listan.. den las 2014-03-26 22:17 och är just nu under behandling.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Jishuku:

Vill bara säkerställa att min beställning ingår i den listan.. den las 2014-03-26 22:17 och är just nu under behandling.

Det gäller alla ordrar med Bitcoin som fastnat.
(Hittade din order, den är packad och kommer scannas och skickas med postupphämtningen som kommer i eftermiddag.

Jag ber om ursäkt för dröjsmålet.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Darkseed:

Jag blir inte riktigt klok på ert bonussystem. Jag har varit trogen medlem sedan 2001, alltså hela 13 år, och återkommit med med mer eller mindre jämna mellanrum under denna tid så fort jag behövt göra ett inköp. Den totala summan ligger på ca 44000 kronor. Så långt allt väl, men här om dagen så låg jag på guldnivån, samtidigt som trenden pekade uppåt. Jag gjorde då ett nytt inköp på 700 kronor. Då skulle man ju kunna vänta sig att om inte gå upp i rank, så åtminstone stanna ungefär där man är. Men tji fick jag, för nästan omedelbart efter detta inköp så gjorde jag istället en störtdykning ner till silvernivå. Bara någon timme efter bekräftelsen så gick trenden plötsligt från uppåt till neråt, och efter några timmar till så hade jag gått ner en rank. Det kändes ungefär som att bli bestraffad för att vara en återkommande kund.

Ja, ni har ett begränsat antal platser per rank och yadda yadda, men ni motiverar ju knappast mig att fortsätta vara lojal när något sånt här händer, och hur många kan det verkligen finnas som varit medlemmar så pass länge och fortfarande är aktiva? Oavsett vilket så borde inte systemet se ut som att det bestraffar dig för att du handlar, inte sant? Jag förutsätter att ni ser över detta och gör något åt det. Jag har hur som helst börjat fundera allvarligt på om lojaliteten verkligen är värd att behålla.

Förstår inte heller. Ligger själv på Guldrank sedan evigheter. Är uppe kring 110 000 kakor...på några år.

Hade hellre sett att de i så fall visade "hur mycket det är kvar tills du når X-rank, samtidigt som du puttar ut någon annan som inte handlar alls"

Nu irrar alla omkring i blindo...

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Ja, som sagt: det är Nackademin som designat både tävling, regler och plugins etc
Vi borde ha kontrollerat det mer noggrant.

Vi jobbar med dem nu för att snygga till det här. Däremot tror jag inte de kommer lägga tid på att koda plugins till fler browsers, både Chrome och firefox är trots allt gratis och multi-plattform.

Det låter bra! Mitt förslag är att ni endast går på motiveringarna så att alla har chans att vinna.

Visa signatur

Klicka på citera när du ska svara någon!

Permalänk
Medlem

Hej!
Vad är det som gäller angående Seagate 600 240 GB?
Den tas bort ur ert sortiment lite då och då.
Om man har köpt den under erbjudande på 989:-, kommer man få den och i så fall, när?

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Rydisen:

Hej!
Vad är det som gäller angående Seagate 600 240 GB?
Den tas bort ur ert sortiment lite då och då.
Om man har köpt den under erbjudande på 989:-, kommer man få den och i så fall, när?

Den tas bort för att den är fullbokad/slut, sen avbokar folk och då dyker den upp igen.
Kan vi leverera några så får du det priset som står på din order förstås.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Den tas bort för att den är fullbokad/slut, sen avbokar folk och då dyker den upp igen.
Kan vi leverera några så får du det priset som står på din order förstås.

Har ni någon ETA på när ni får in den?

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H