8st Begagnade grafikkort Nvidia RTX3090, RTX2080Ti, GTX1660Ti

Permalänk

8st Begagnade grafikkort Nvidia RTX3090, RTX2080Ti, GTX1660Ti

Begagnade grafikkort, felfria. inköpta på webhallen, kvitton finns.

Helt kompletta med allt som hör till i originalkartong.

1st Zotac Gaming GeForce RTX 3090 AMP EXTREME HOLO 19400kr

2st Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti Aorus Xtreme 11GB 9400kr/st

5st ASUS GeForce GTX 1660 Ti 6GB PHOENIX OC 2900kr/st

Jag kan skicka men rekommenderar att du hämtar så du kan verifiera funktion etc. Jag accepterar INGA RETURER om det ska skickas.

Finns i Stockholm/Västerort, maila mig på seanr22a@hotmail.com

Läs hela annonsen här

Permalänk

Bara undrar hur fick du tag i så många grafikkort?

Permalänk
Medlem
Skrivet av seanr22aa:

1st Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti Aorus Xtreme 11GB

2345:- + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falcon:

2345:- + frakt

Du skämtar va? sen kan jag tycka att 9400kr för ett är saftigt men dit bud är en förolämpning.

Visa signatur

Don't worry about what people think. They don't do it very often.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wheezymoon:

Du skämtar va? sen kan jag tycka att 9400kr för ett är saftigt men dit bud är en förolämpning.

Det kan jag hålla med om.
Men svaret precis under dig är " var fick du alla grafikkort" ifrån.

Då tänkte jag vara bättre och iaf ge ett bud...
Du kommer aldrig få 9400 för 2080Ti här på Swec, den tiden är förbi.
Jag uppar mitt bud;

3000 + frakt

Permalänk
Medlem

Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti

4k

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk

5000 för RTX2080Ti.

Permalänk
Medlem

10 500kr för båda 2080ti

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Edit:
Raderat ett par inlägg för att modererar mer rättvist.
Lägg bud, objektiv priskritik eller frågor till säljaren.

Annan form av kaffeprat kan ni köra i annan tråd.

/Mod

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Bara undrar vad korten använts till och ifall man borde oroa sig för skicket på korten något.

Permalänk

Rimligt är väl ca 5000 för kortet i alla fall, priserna sjunker som stenar nu på 1080 ti och 2080 ti på tradera.

Visa signatur

Jag är bäst på det som jag är bra på.

Permalänk

Hej! Kan tänka mig köpa de resterande 1660 Ti kort för 2750kr/st + frakt om du kan tänka dig använda blocketpaket eller Tradera. Hör av dig om de budet är intressant. Mvh Max

Permalänk

Priserna som står är det som gäller, naturligtvis kommer priserna sjunka ju äldre de blir så om tex 6 månader är det nått helt annat men vad det blir får vi se då men jag har inte bråttom. Alla korten är fortfarande i drift och kommer vara igång tills de är sålda

Skickar endast med postnord inrikes eller UPS utanför sverige men som sagt bättre att du hämtar, lägger upp dem på ebay också om ett tag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Urda:

Bara undrar vad korten använts till och ifall man borde oroa sig för skicket på korten något.

Klart de använts till mining. Sålänge temps varit OK så håller de fler år än man vill använda dem ändå. I värsta fall kan man behöva byta fläktar, thermal pads och kylpasta men det är inte rocket science. Däremot om korten plågats i extrema temperaturer så kan det finnas risk att kondensatorer ger upp tidigare än man hoppats på, men det är sällan miners gör något så dumt - det blir nämligen inte kostnadseffektivt så det är om man råkat hitta gratis el nånstans...

Permalänk

Kan tänka mig ett 1666 om du går ner lite som andra.

Dem säger priserna ska normaliserar till sommaren så då kan mablikvöl köpa ett nytt för de priset. 1650ti oc ultra kostade 1990kr för cirka ett år sedan så lite tråkigt du utnyttjar bristen på spelkkort samtidigt som du minar när vi vill spela med dem du. Kunde åtminstone sålt fair med tanke på du är en av dem som trisdsar upp priserna. Känns lite som en pungspark mot oss Gamers

My 5 cents

Permalänk
Medlem

Som Säljaren säger, Han har ej bråttom då de fortfarande är i drift och lönsamma, Sök På wish eller marketplace där hittar ni 2080ti etc för underpriser och förskotts swish ^^

Permalänk
Medlem

Budar 5000 för ett 2080ti

Permalänk

Nu var allt sålt, tack för intresset.

Permalänk

Annonsen är avslutad