Tråden om Nintendo Switch och Switch Lite

Permalänk
Medlem

Har du kvittot kvar fixar bergsala kontrollen åt dig även om garantin gått ut här jag för mig. Kolla med dom.

Permalänk
Konsolgrävare
Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Hej

Har precis införskaffat mig ett switch 2022 modellen blev det, fick ett bra pris begagnat 😀
Fick hem de igår

Har några frågor som vore uppskattat om jag kunde få hjälp med

Vi har ett xbox series x där vi spelat Fifa 2022 på
Men de är också de enda den används för
Så tänkte sälja xboxet då det för sällan används
Känns onödigt ha dubbla konsoler bara för att

Vi är rätt vana vid xbox kontrollern
Vilket är bästa alternativet för switch när de kommer till trådlös handhållen kontroll för att påminna om xbox kontrollern så mkt som möjligt?
Eller är de dumt att bara utgå från det i val av bästa kontrollern för switch

Är de generellt sätt bättre att satsa på sådana kontroller kontra joy cons överlag?

Blir nog spel som Fifa, Mariokart sports mm

Tacksam för lite tips 😀

Permalänk
Medlem
Skrivet av maddush:

Hej

Har precis införskaffat mig ett switch 2022 modellen blev det, fick ett bra pris begagnat 😀
Fick hem de igår

Har några frågor som vore uppskattat om jag kunde få hjälp med

Vi har ett xbox series x där vi spelat Fifa 2022 på
Men de är också de enda den används för
Så tänkte sälja xboxet då det för sällan används
Känns onödigt ha dubbla konsoler bara för att

Vi är rätt vana vid xbox kontrollern
Vilket är bästa alternativet för switch när de kommer till trådlös handhållen kontroll för att påminna om xbox kontrollern så mkt som möjligt?
Eller är de dumt att bara utgå från det i val av bästa kontrollern för switch

Är de generellt sätt bättre att satsa på sådana kontroller kontra joy cons överlag?

Blir nog spel som Fifa, Mariokart sports mm

Tacksam för lite tips 😀

Jag har en original switch pro controller, den är överlägsen joycons på alla sätt förutom i vissa marioparty som inte stödjer den.

Den är dyr men värd varenda krona, i alla fall den första man köper.

Visa signatur

| R7 5800X3D @-30 i PBO2 + Noctua NH-U12s | ROG Strix B450-F | 32GB HyperX Fury Black 3200MHz | RTX 3080 TUF OC | Define R4 + Noctua NF-A14 (x2) & NF-S12A + Noctua NA-FC1 | Corsair RM 850X v2 | Samsung 970 Evo Plus 1TB + Crucial MX300 2TB | LG 27GL850

Permalänk
Medlem
Skrivet av maddush:

Hej

Har precis införskaffat mig ett switch 2022 modellen blev det, fick ett bra pris begagnat 😀
Fick hem de igår

Har några frågor som vore uppskattat om jag kunde få hjälp med

Vi har ett xbox series x där vi spelat Fifa 2022 på
Men de är också de enda den används för
Så tänkte sälja xboxet då det för sällan används
Känns onödigt ha dubbla konsoler bara för att

Vi är rätt vana vid xbox kontrollern
Vilket är bästa alternativet för switch när de kommer till trådlös handhållen kontroll för att påminna om xbox kontrollern så mkt som möjligt?
Eller är de dumt att bara utgå från det i val av bästa kontrollern för switch

Är de generellt sätt bättre att satsa på sådana kontroller kontra joy cons överlag?

Blir nog spel som Fifa, Mariokart sports mm

Tacksam för lite tips 😀

Som sagt finns det några få spel som kräver joycons, Super Mario Party t ex. Men förutom i dessa fall så är en vanlig handkontroll bättre på nästan allt. Det finns ju den officiella "Pro" men även andra märken som kan vara okej alternativ. Har inget specifikt tips där dock förutom att den officiella är väldigt skön.

Vill man ha just Mario Party så finns Mario Party Superstars som inte använder joycon-specifika funktioner och funkar med alla handkontroller.

Permalänk
Medlem

Testade OLED-modellen idag för första gången. Jag visste ju att jag skulle älska den men den var ändå ännu finare än jag trott faktiskt. Så jäkla klar och fin bild jämfört med min.

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Squallie:

Testade OLED-modellen idag för första gången. Jag visste ju att jag skulle älska den men den var ändå ännu finare än jag trott faktiskt. Så jäkla klar och fin bild jämfört med min.

Visst! Oled gör verkligen stor skillnad

Hoppas på att Steam Deck 2 kommer köra med en Oled skärm också. Blivit bortskämd med min Switch hehe.

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av klirre:

Jag har en original switch pro controller, den är överlägsen joycons på alla sätt förutom i vissa marioparty som inte stödjer den.

Den är dyr men värd varenda krona, i alla fall den första man köper.

Skrivet av Squallie:

Som sagt finns det några få spel som kräver joycons, Super Mario Party t ex. Men förutom i dessa fall så är en vanlig handkontroll bättre på nästan allt. Det finns ju den officiella "Pro" men även andra märken som kan vara okej alternativ. Har inget specifikt tips där dock förutom att den officiella är väldigt skön.

Vill man ha just Mario Party så finns Mario Party Superstars som inte använder joycon-specifika funktioner och funkar med alla handkontroller.

Tack

Har förstått att många föredrar pro modellen
Behöver köpa 2 st, men frågan är hur ofta jag kommer spela, Xboxen bara samla damm mest , hade ju varit toppen om man kom ner runt 500 kr per st
Kanske kan hitta beg i ju för sig
Borde kanske känna mig in lite först och känna på switch lite mer först innan köper så pass dyra kontroller
Men man är ju allitd ivrig i början 😜

Permalänk
Medlem
Skrivet av maddush:

Tack

Har förstått att många föredrar pro modellen
Behöver köpa 2 st, men frågan är hur ofta jag kommer spela, Xboxen bara samla damm mest , hade ju varit toppen om man kom ner runt 500 kr per st
Kanske kan hitta beg i ju för sig
Borde kanske känna mig in lite först och känna på switch lite mer först innan köper så pass dyra kontroller
Men man är ju allitd ivrig i början 😜

Kan också bara chippa in med att Switch Pro är min absoluta favorit-kontroll oavsett plattform, den är väldigt trevlig på alla sätt.

Jag har dock fått drift på min vänsterspak. Svårt att helt skylla på Nintendo dock, det är samma ALPS-brytare som alla tillverkare använder i den. Kommer till Zelda: Tears of the Kingdom satsa på att köpa en 8bitdo Ultimate och se om det är något att ha istället.

Vill du komma ner i pris och det är ett alternativ köra med sladd så finns det ju en del från PowerA bland annat som säkert duger alldeles utmärkt, de är ju betydligt billigare.

Visa signatur

"Kom inte hit och trassla till saker med fakta"

Permalänk
Medlem
Skrivet av maddush:

Hej

Har precis införskaffat mig ett switch 2022 modellen blev det, fick ett bra pris begagnat 😀
Fick hem de igår

Har några frågor som vore uppskattat om jag kunde få hjälp med

Vi har ett xbox series x där vi spelat Fifa 2022 på
Men de är också de enda den används för
Så tänkte sälja xboxet då det för sällan används
Känns onödigt ha dubbla konsoler bara för att

Vi är rätt vana vid xbox kontrollern
Vilket är bästa alternativet för switch när de kommer till trådlös handhållen kontroll för att påminna om xbox kontrollern så mkt som möjligt?
Eller är de dumt att bara utgå från det i val av bästa kontrollern för switch

Är de generellt sätt bättre att satsa på sådana kontroller kontra joy cons överlag?

Blir nog spel som Fifa, Mariokart sports mm

Tacksam för lite tips 😀

Du kan skaffa en 8BitDo adapter 2 och ansluta din Xbox-kontroll till Switchen. Då kan du använda din favoritkontroll och komma undan billigt!
https://www.8bitdo.com/usb-wireless-adapter-2/
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5181325

Permalänk
Medlem

Funderar på en switch, ser att det finns ett antal versioner.
Vilken är det man helst vill ha och varför?

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av laukan82:

Funderar på en switch, ser att det finns ett antal versioner.
Vilken är det man helst vill ha och varför?

V1 unpatched om du vill skaffa CFW. (Går att få på 2019 och oled också men kostar rätt mycket pengar eller så måste du vara duktig med soldering)

2019 om du bara kör på tvn.

OLED om du också vill köra handheld/portable gaming.

Lite om du vill ha en mindre/billigare switch och bara kör handheld.

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

<Uppladdad bildlänk>

Call of Duty på Switch alltså. Att Nintendo signar ett sådant avtal får mig nästan att börja tro att nästa konsol skulle kunna utrustas med bra grafik. Begär inte PS5-nivå, men strax därefter hade varit magiskt.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SpiikeN^:

Call of Duty på Switch alltså. Att Nintendo signar ett sådant avtal får mig nästan att börja tro att nästa konsol skulle kunna utrustas med bra grafik. Begär inte PS5-nivå, men strax därefter hade varit magiskt.

Eftersom det är så många år sedan Switchen släpptes så lär ju nästa bli bra mycket snabbare.

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaleid:

Eftersom det är så många år sedan Switchen släpptes så lär ju nästa bli bra mycket snabbare.

Med snabbare så syftar du på processor och inte grafik, eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

V1 unpatched om du vill skaffa CFW. (Går att få på 2019 och oled också men kostar rätt mycket pengar eller så måste du vara duktig med soldering)

2019 om du bara kör på tvn.

OLED om du också vill köra handheld/portable gaming.

Lite om du vill ha en mindre/billigare switch och bara kör handheld.

påtal om det, har du testat custom firmware? antar du har minst en release version av switchen

jag funderar på om jag vill testa detta eller ej.
Har nyligen moddat min gamla PS Vita, och köra custom firmware, blev extremt lyckat och är mycket nöjd
nu är ju det rätt lätt numera, har en gammal OLED version, fungerar riktigt bra att köra retroarch på, samt att den har bra native stöd för psp/ps1 games genom Adrenaline, och tydligen fungerar även N64 hyfsat om man kör standalone emulator, men inte testat det än.

Visa signatur

They say a little knowledge is a dangerous thing, but it's not one half so bad as a lot of ignorance
- Terry Pratchett
_____________________________

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Cove:

påtal om det, har du testat custom firmware? antar du har minst en release version av switchen

jag funderar på om jag vill testa detta eller ej.
Har nyligen moddat min gamla PS Vita, och köra custom firmware, blev extremt lyckat och är mycket nöjd
nu är ju det rätt lätt numera, har en gammal OLED version, fungerar riktigt bra att köra retroarch på, samt att den har bra native stöd för psp/ps1 games genom Adrenaline, och tydligen fungerar även N64 hyfsat om man kör standalone emulator, men inte testat det än.

Gillar att fixa och trixa med mina prylar så har CFW på nästan alla mina konsoler, har kvar min v1 för just det 😀

Det som jag gillar mest med Switch Atmosphère (CFW) är programmet sys-clk som gör så man kan överclocka enheten. Gör så fler spel får mindre fps drops. Rekommenderas stark

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SpiikeN^:

Med snabbare så syftar du på processor och inte grafik, eller?

Bägge. Allt har ju blivit bättre.

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

Gillar att fixa och trixa med mina prylar så har CFW på nästan alla mina konsoler, har kvar min v1 för just det 😀

https://external-preview.redd.it/X-teR_se0cpWryDQtxiEQpcsDvdCW2FUlhPrsmRfZ5I.jpg?auto=webp&v=enabled&s=1481e5817202c27451939153ac03fcd75488024d

Det som jag gillar mest med Switch Atmosphère (CFW) är programmet sys-clk som gör så man kan överclocka enheten. Gör så fler spel får mindre fps drops. Rekommenderas stark

Tack får kolla in switch moddning framåt då
Vad var det för enhet du hade ovan vitan? antar översta är en custom portal emulator, sett ett gäng av lite olika tillverkare på just sådana enheter.

Visa signatur

They say a little knowledge is a dangerous thing, but it's not one half so bad as a lot of ignorance
- Terry Pratchett
_____________________________

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Cove:

Tack får kolla in switch moddning framåt då
Vad var det för enhet du hade ovan vitan? antar översta är en custom portal emulator, sett ett gäng av lite olika tillverkare på just sådana enheter.

Ovan vitan är en New Nintendo 3DS. Översta är en Analogue Pocket, en FPGA-handheld. Är som en portabel MiSTer. Hardware emulator istället för software. Så spelen körs näst intill lika accurate som original konsolerna

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaleid:

Bägge. Allt har ju blivit bättre.

Ja, alltså det säger ju sig självt att en produktuppdatering kommer innebära förbättringar av produkten. Men framtida spel kommer såklart och ställa högre krav på konsolen.

Nintendo har ju aldrig fokuserat på grafik utan andra värden, vilket de gjort helt rätt i. Det är därför man kunnat bygga upp så klassiska spel och starka varumärken som exempelvis Mario. Men tyvärr gör det att när man vill spela andra titlar som exempelvis PGA Tour 2k21 på Nintendo Switch så ser det verkligen bedrövligt ut.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SpiikeN^:

Ja, alltså det säger ju sig självt att en produktuppdatering kommer innebära förbättringar av produkten. Men framtida spel kommer såklart och ställa högre krav på konsolen.

Nintendo har ju aldrig fokuserat på grafik utan andra värden, vilket de gjort helt rätt i. Det är därför man kunnat bygga upp så klassiska spel och starka varumärken som exempelvis Mario. Men tyvärr gör det att när man vill spela andra titlar som exempelvis PGA Tour 2k21 på Nintendo Switch så ser det verkligen bedrövligt ut.

Nja, t.ex. SNES med superFX chipet var långt bättre än man fick från konkurrenterna. N64 var inte tokigt heller, speciellt med extra RAM:et.
Just nu så är Switchen för seg för att vissa spel ens kan göras till den, och allt oftare så möter man folk som klagar på detta. Från utvecklarnas synpunkt så måste det vara lite av ett helvete att optimera till så gammal hårdvara. Det borde vara dags för något kraftfullare, och även om de släpper bärbart igen så kan man fixa betydligt snabbare vad gäller RAM, CPU, GPU, lagring än nuvarande..

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaleid:

Nja, t.ex. SNES med superFX chipet var långt bättre än man fick från konkurrenterna. N64 var inte tokigt heller, speciellt med extra RAM:et.
Just nu så är Switchen för seg för att vissa spel ens kan göras till den, och allt oftare så möter man folk som klagar på detta. Från utvecklarnas synpunkt så måste det vara lite av ett helvete att optimera till så gammal hårdvara. Det borde vara dags för något kraftfullare, och även om de släpper bärbart igen så kan man fixa betydligt snabbare vad gäller RAM, CPU, GPU, lagring än nuvarande..

Nintendo var ju med i hårdvaruracet hela vägen till GameCube som sålde dåligt, och där och då verkar de ha bestämt sig för att ta en annan väg. SEGA föll bort, PS2 sålde som smör och Microsoft med sin ekonomi hade precis gett sig in i matchen.

Jag bryr mig personligen inte om att de saknar grafiskt snyggare tredjepartstitlar, jag kan köpa Xbox eller PS också, och Nintendo lyckas ju göra otroligt mycket med den grafik de har. Men det här är faktiskt första gången på länge jag tycker att det är lite trist att t.ex. Zelda: Tears of the Kingdom och sen Metroid Prime 4 ska behöva släppas på så klen hårdvara. Det hade verkligen suttit fint med en uppdaterad variant av Switch inför de släppen.

Metroid Prime på sin tid var ju ett snyggt spel, inte bara ett snyggt spel för Nintendo. Jag är lite tveksam till att det blir samma grej om Metroid Prime 4 ska köra på en nästan 10 år gammal mobilplattform.

Visa signatur

"Kom inte hit och trassla till saker med fakta"

Permalänk
Avstängd

Liten heads up igen att om man har Mario Kart DLC så släpptes 8 nya banor under veckan

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem

Om någon är i behov av att byta fläkt på sin switch så tar Bergsala 450:- för det. Tyckte det kändes rätt billigt. En fläkt från ifixit som är begagnad kostar över 200:-, till det tillkommer ev. verktyg och kylpasta samt risken att det blir något fel.

Visa signatur

Desktop Intel Q6600 | Gigabyte P35-DS4 | Corsair XMS2-6400 2x2048MB | Leadtek 8800 GTS(G92) | Corsair HX-520W | Thermalright Ultra-120 eXtreme | Intel X25-M G2 80GB | HP w2207 | Antec P182 |
HTPC Athlon X2 250 | Gigabyte 785GMT-UD2H | Corsair XMS3-12800 2x2048 | Antec Earthwatts 380W | Antec NSK2480 | Scythe Ninja Mini Rev B

Permalänk
Medlem
Skrivet av ElZoido:

Om någon är i behov av att byta fläkt på sin switch så tar Bergsala 450:- för det. Tyckte det kändes rätt billigt. En fläkt från ifixit som är begagnad kostar över 200:-, till det tillkommer ev. verktyg och kylpasta samt risken att det blir något fel.

Min började låta lite illa för typ 1-2år sedan men den rullar ändå på bra och det har inte blivit värre så är nog för snål för att fixa den haha.

Men bra tips!

Permalänk
Konsolgrävare

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom 10 min Gameplay imorgon (28 Mars) 16:00

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av ElZoido:

Om någon är i behov av att byta fläkt på sin switch så tar Bergsala 450:- för det. Tyckte det kändes rätt billigt. En fläkt från ifixit som är begagnad kostar över 200:-, till det tillkommer ev. verktyg och kylpasta samt risken att det blir något fel.

Tack för tipset! Hur går jag tillväga för att skapa ett ärende hos Bergsala? Vet du också om utbyte av fläkt innebär återställning av enheten?

Permalänk
Medlem
Skrivet av RAPAPPA:

Tack för tipset! Hur går jag tillväga för att skapa ett ärende hos Bergsala? Vet du också om utbyte av fläkt innebär återställning av enheten?

https://bgroup-files.com/images/garanti/garanti_se.pdf
Jag fyllde i dokumentet (finns på nintendo.se under support) länkat ovan och skickade med paketet. Fyll i 450:- på kostnadsförslag och bocka i att du accepterar kostnadsförslaget.
Min enhet blev inte återställd utan var likadan som jag skickade den. Skickade endast konsollen, plockade ur spel, minneskort och joycons.
Bergsala stod för returfrakten men frakten till dom tillkommer (60:- i mitt fall med Postnord).

Visa signatur

Desktop Intel Q6600 | Gigabyte P35-DS4 | Corsair XMS2-6400 2x2048MB | Leadtek 8800 GTS(G92) | Corsair HX-520W | Thermalright Ultra-120 eXtreme | Intel X25-M G2 80GB | HP w2207 | Antec P182 |
HTPC Athlon X2 250 | Gigabyte 785GMT-UD2H | Corsair XMS3-12800 2x2048 | Antec Earthwatts 380W | Antec NSK2480 | Scythe Ninja Mini Rev B

Permalänk
Medlem
Skrivet av ElZoido:

https://bgroup-files.com/images/garanti/garanti_se.pdf
Jag fyllde i dokumentet (finns på nintendo.se under support) länkat ovan och skickade med paketet. Fyll i 450:- på kostnadsförslag och bocka i att du accepterar kostnadsförslaget.
Min enhet blev inte återställd utan var likadan som jag skickade den. Skickade endast konsollen, plockade ur spel, minneskort och joycons.
Bergsala stod för returfrakten men frakten till dom tillkommer (60:- i mitt fall med Postnord).

Awesome, stort tack för det utförliga svaret!