Permalänk
Avstängd

high res cs:s film!

http://www.fileshack.com/file.x?fid=5181

håller på att tanka atm. får se om det är nåe att ha

Visa signatur

p4 3.0 ghz 800 mhz fsb | 2048 mb dual 400 mhz ddr | ati radeon 9800 pro 128 mb | 21" trinitron | wd 200 gb | creative audigy 2

Permalänk
Medlem

Spegel någon?

Permalänk
Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem

Kollade nyss. Såg ju helfräckt ut Vattnet och allt . . . mmm

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk
Medlem

Länktar!! Hur snabbt tror ni det kommer släppas? efter att hl2 släppts då alltså.

Permalänk
Medlem

Släpps det inte samtidigt som HL2?

Visa signatur

Signatur

Permalänk
Medlem

polygon du kan ju köpa cz och köra betan som ska koma om nån månad lr nåt tror jag

Permalänk
Medlem

Ska inte CS-Source säljas separat ? Har för mig att jag läst det någonstans . . .

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk
Medlem

separat och med hl2

ops separat*

Permalänk
Medlem

Tur att man får CS:CZ med när man köper sitt grafikkort

Inte för att jag tänker spela det, men ändå

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Avstängd

Det kommer islutet av sommaren.
Man måste ha CS:CZ
Ev. Skulle jag tror att det kommer med HL2 en riktig version

Visa signatur

Abit NF7-S 2.0 |AMD Athlon 2500+ | TwinMos PC3200 2x256mb Dual Channel | Maxtor 120gb + IBM 20 gb sys.disk | GeForce 2 MX 32 mb <-- haha

[color="green"]MSN: Per_87@hotmail.com[/color]

Permalänk
Korsordsguru

CS:S kommer att finnas med HL2 när man köper det är jag ganska säker på. CS2 däremot kommer nog inte följa med.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

De har sagt att den följer med fullversionen och deluxeutgåvan av HL2 och kommer antagligen säljas separat också.

Permalänk
Medlem

En fråga angående filmen: Är detta renderat med ens eget system? Eller är det en film? Det ser ju ut som ingame lixom..

Visa signatur

Asus Strix Rog B550-F gaming | AMD Ryzen 7 5800x | 2x16GB Ballistix 3600MHz CL16 | ASUS TUF RTX 3080 |Gigabyte AORUS FI27Q-X 27" 1440p 240hz IPS + AOC 27" 1440p 144hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daniz
En fråga angående filmen: Är detta renderat med ens eget system? Eller är det en film? Det ser ju ut som ingame lixom..

Det är en film i hög kvalitet bara.

Mycket bra de där Bink-filmerna, man får verkligen ett bra hum om hur det kommer vara att spela spelet själv.

Permalänk
Medlem

Eh man måste inte ha CS:CZ för att kunna spela CS:S? Det är väl bara för att vara betatestare?

Hur mkt tror ni det kommer kosta med HL2 + CS:S tillsammans + kommer det DVD - Version?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VesslaN
Eh man måste inte ha CS:CZ för att kunna spela CS:S? Det är väl bara för att vara betatestare?

Hur mkt tror ni det kommer kosta med HL2 + CS:S tillsammans + kommer det DVD - Version?

Ja det är bara för att vara betatestare.

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem

Fan vad fult det var =/

Visa signatur

: AMD Ryzen 2600X : 32GB Corsair : Nvidia RTX 2070 :

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaLys
CS:S kommer att finnas med HL2 när man köper det är jag ganska säker på. CS2 däremot kommer nog inte följa med.

Vadå CS:S och CS2

Är inte CS:S CS2?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Höglund
Vadå CS:S och CS2

Är inte CS:S CS2?

Nej, man tycker inte det då CS:S (Counter-strike: Source) är en ren konvertering från vanliga CS. Alltså samma vapen, samma banor och samma lag. Förutom några mindre förändringar på banorna då. Ska det vara en uppföljare med en 2a efter så måste det vara något nytt i spelet förutom grafiken.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Okej då förstår jag men det är väl ändå inte sagt att det kommer ett CS2.. eller?

Permalänk
Avstängd

jag tror att det kommer att äga! Tur att man snodde CS:CZ av en kompis

Visa signatur

Abit NF7-S 2.0 |AMD Athlon 2500+ | TwinMos PC3200 2x256mb Dual Channel | Maxtor 120gb + IBM 20 gb sys.disk | GeForce 2 MX 32 mb <-- haha

[color="green"]MSN: Per_87@hotmail.com[/color]

Permalänk
Medlem

Är det någon som kan slänga upp en annan mirror?
Jag lyckas inte få ner den med någon av dem båda länkarna =/

Permalänk
Medlem

Trodde det skulle vara snyggare, men men. Snyggare än CS 1.6 iaf. Får väl skaffa pengar till ett uppgraderingskit så man kan köra skiten.

Visa signatur

Death is just a lame excuse to lay still and do nothing.

Permalänk
Medlem

men vad finns det för mening det är juj endå samma banna/ samma dåliga uttforming
vad är meningen med deta?

Visa signatur

i7.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oooo
men vad finns det för mening det är juj endå samma banna/ samma dåliga uttforming
vad är meningen med deta?

Pengar såklart. Varenda 11-12-13-14-åring kommer be mammsen om pengar till HL2/CS:S. Mjölka ut så mycket det går innan communityn dör - samt hypa upp HL2 ännu mer, om det nu går

Lockar med upphottad grafik men i grund och botten är det exakt samma sak som CS 1.6 förutom att man kan panga sönder möbler (eller?).

Är iaf snyggare. Alltid något.

Visa signatur

If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.

Permalänk
Medlem

men endå hur länge har hl 1 funits nu 6 ÅR?

edit: är det ingen ennan en jag som längtar efter det försenade dukenuken?

Visa signatur

i7.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flaskis
Är det någon som kan slänga upp en annan mirror?
Jag lyckas inte få ner den med någon av dem båda länkarna =/

http://www.vitoc.se/downloads/CS_Source_1024_Q01.exe

Max 8 users på en gång!

Permalänk

Shit va sugen jag blev nu, efter att ha sett denna...
Pallar inte med CS längre för det är så buggigt, hoppas CS:S blir BÄTTRE

Visa signatur

[color="red"]om du INTE citerar mig, hittar jag INTE tebax hit...[/color]
[color="red"]om du INTE citerar mig, hittar jag INTE tebax hit...[/color]
[color="red"]om du INTE citerar mig, hittar jag INTE tebax hit...[/color]

Permalänk
Medlem

Bra, men vad tror ni c:a priset blir för HL2 + CS:S tillsammans? + kommer de i DVD - Utgåva?