World of Warcraft tråden!

Permalänk
Medlem

har det kommit fram några flera servers?

Visa signatur

[Abit KN8 SLi] [AMD64 Winchester 3200+@2400mhz] [2x512 KHX 2,5-3-3-7] [XFX 7800 GT@450/1100] [Tagan 480W] [X-fi XtremeMusic]

Permalänk
Medlem

Nu fungerar det igen, är inne på PVP 5.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk

det där var nog det roligaste på länge

Visa signatur

Live now! Die later!

Permalänk
Medlem

Vilken är den senaste versionen, jag kan inte patcha mitt. Har lagt in WoW-1.2.0-patch-enGB.exe men den vill ändå patcha mer... Sen går det inte att patcha för den väntar på att spelet ska stänga sig, går inte att reboota heller

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

ZzZzZzzzzZzZzZ....köjävel.......

Permalänk
Medlem

Något som skiljer Europe betan mot de andra?

Permalänk

Någon här som spelade CB? Kan ni komma åt era gamla chars?
För mig står det att jag inte har någon char på någon server alls! Har Blizzard tagit bort dom tro?

Visa signatur

ASUS A7N8X Deluxe nForce 2|AMD Athlon XP 2600+|2*256Mb TwinMOS WINBOND PC3200 DDR|120 Gb Maxtor 7200rpm ; 160Gb Seagate SATA ; 250Gb Seagate SATA|Sapphire ATI Radeon 9700 Pro|nVIDIA Soundstorm!|SAMTRON 19"|Windows XP Pro SP2 (SWE)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swe_hacker
Någon här som spelade CB? Kan ni komma åt era gamla chars?
För mig står det att jag inte har någon char på någon server alls! Har Blizzard tagit bort dom tro?

Allt jag vet var att vissa CB spelare kom åt sina chars till och från inatt. Kanske är samma sak nu.

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

Någon som kan hosta mig med patchen?

Permalänk

Ska den inte patcha själv?

Visa signatur

Live now! Die later!

Permalänk
Medlem

Snyft...sitter med en key men har inte tillgång till internet där jag bor jusst nu

Permalänk

Vad roligt! När pvp servrarna kommer upp så kommer jag inte in på den som jag har min Character...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m4ck3
Snyft...sitter med en key men har inte tillgång till internet där jag bor jusst nu

Sälj Keyn till mig då

Permalänk

Vilket realm ska man köra på ?

Visa signatur

ajabaja

Permalänk

citat ur wow-forumet:

I wouldn't bother waiting that 30 minutes if i were you. You'll get there and your character won't be there.

My theory is, every sunnava#@%$! who's been trolling these forums for the last 8 hours gave no thought to the consequence of every single one of them trying to join the CLOSED BETA server the minute it came up.

Suffice to say, there are now 3 million kiddies loitering around the character creation screen wondering what colour their hair should be.

Not to be elitist or anything (trying REALLY hard here) but GET YER OWN SERVER!!!!!

Tror han har helt rätt.. är säkert fullt med nya spelare på den gamla CB-servern fast dom borde ha väntat på att de tomma servrarna kom upp istället.
Nu kommer det ta så jäkla tid varje gång man ska in på server!

Visa signatur

ASUS A7N8X Deluxe nForce 2|AMD Athlon XP 2600+|2*256Mb TwinMOS WINBOND PC3200 DDR|120 Gb Maxtor 7200rpm ; 160Gb Seagate SATA ; 250Gb Seagate SATA|Sapphire ATI Radeon 9700 Pro|nVIDIA Soundstorm!|SAMTRON 19"|Windows XP Pro SP2 (SWE)

Permalänk
Medlem

Jag väntade då till de nya pvp servrarna dök upp, inte så sugen vara på en pvp server med lvl60 folk från början.

Permalänk
Avstängd

Vilken realm ska jag ta ? Normal, PVP, RP ? English eller other ?

Visa signatur

. C++
. PHP

Permalänk
Medlem

bah... hitta något skummt item, sen när jag skulle använda de fick jag ett error. Nu får det skit segt att connecta igen...

Visa signatur

[Abit KN8 SLi] [AMD64 Winchester 3200+@2400mhz] [2x512 KHX 2,5-3-3-7] [XFX 7800 GT@450/1100] [Tagan 480W] [X-fi XtremeMusic]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ashim
Vilken realm ska jag ta ? Normal, PVP, RP ? English eller other ?

Det beror ju helt på hur du vill lira.

Permalänk
Medlem

Laggade ur (pvp server 5) och nu sitter man i en 24-min kö för att få spela. WTG Blizzard.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem

fan, beställde betakit i onsdags men fick det självklart inte pga alla röda dagar. finns väl inget o göra än att sitta här o avundas alla er som kan spela nu ;P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kurre
fan, beställde betakit i onsdags men fick det självklart inte pga alla röda dagar. finns väl inget o göra än att sitta här o avundas alla er som kan spela nu ;P

Sitter i samma sits. Får nog mitt på måndag om allt går vägen. Kliar ju lite i fingrarna nu kan man säga, jag har inte lirar WoW alls ännu.

Permalänk
Medlem

Joinar server 8 Typ bra med 30min kö för att joina Det verkar som många svenskar ska in på server 8.

Vilka servrar är ni inne på?

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nect
Något som skiljer Europe betan mot de andra?

vi får lira detta beta inte som dom andra att vi lirar ändå...

Visa signatur

intel p4 3000 radeon 9700 1Gb ddr

Permalänk
Medlem

beta 1 vågar ju vakna i år...

Visa signatur

Durs - Tauren Shaman

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KniFF
Laggade ur (pvp server 5) och nu sitter man i en 24-min kö för att få spela. WTG Blizzard.

Jag har laggat ur den 2 ggr och båda gångerna var filen sound.mpq banditen

Visa signatur

[Abit KN8 SLi] [AMD64 Winchester 3200+@2400mhz] [2x512 KHX 2,5-3-3-7] [XFX 7800 GT@450/1100] [Tagan 480W] [X-fi XtremeMusic]

Permalänk
Avstängd

Position in queue: 393... JAG BLIR SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUR!!!

Visa signatur

E8200@3,3ghz |G.Skill F2-8000CL5 2x2gb |Gigabyte EP35-DS3| XFX HD5770| Samsung F3 500gb| Seagate 7200.7 200gb |Antec Sonata 1|

Permalänk
Medlem

Fan alltså hoppas inte det kommer vara så här segt i framtiden... inte kul alls.

Visa signatur

[Abit KN8 SLi] [AMD64 Winchester 3200+@2400mhz] [2x512 KHX 2,5-3-3-7] [XFX 7800 GT@450/1100] [Tagan 480W] [X-fi XtremeMusic]

Permalänk
Medlem

Alla som är nyfikna vilken Realm ni ska välja, får lite info här.

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=39743...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vilken server lirar ni på?
Jag har inte blivit satt i någon kö än

Edit: Var inget. 45 minuters väntetid. 450 pers före i kön =/