Allmän Diablo II-LoD-tråd (skills, strategier, character builds, skryt m.m.)

Permalänk
Medlem

köper eller trade for en trang oul wing eller nat annat

Permalänk
Medlem

Vad tror ni, är den värd något?

425% ed och med en shael blir den lika snabb som en WF.

Permalänk
Avstängd

Ganska sorgligt (fast ändå lite roligt när man tänker efter) är att min LoD skiva blev pulveriserad inuti min cddrive.... fråga mig inte hur det gick till men nu har jag alltså ingen LoD skiva längre.

Någon som vet var man kan tanka en bra crack? Om ni har länkar eller dyl så bjud gärna på den

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gurkmeja
Ganska sorgligt (fast ändå lite roligt när man tänker efter) är att min LoD skiva blev pulveriserad inuti min cddrive.... fråga mig inte hur det gick till men nu har jag alltså ingen LoD skiva längre.

Någon som vet var man kan tanka en bra crack? Om ni har länkar eller dyl så bjud gärna på den

har för mig att man kan få en ny skiva av blizzard om man skickar tillbaka delarna av den andra cd:n.

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

qiwii nice bow. Högsta %ed jag sett Ska du uppgradera den eller? Tror inte den är värld speciellt mycket nu när det kommit fina runord till bågar, men jag kanske har fel.

Visa signatur

CPU: Intel i7 920 Moderkort: Asus P6T Deluxe
RAM: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3 6GB
GPU: ATi XFX HD4770

Permalänk

Ack nu är jag helt fast i Diablo2 igen :), min ama är nu lvl 74 med skräpuprustning :D. Men jag klagar inte eftersom jag piskar allt i nm och när jag fått tag i en 4socktad hydrabow så kommer jag förhoppningsvis piska i hell också. Just nu använder jag ''Edge'' runordet i en Edge bow :), tar inge vidare mycket men det är kul att springa omkring med lvl 15 thorns aura.
Aja ska fortsätta att expa min rogue mercenary till en hyffsad level sen när tiden är inne ska hon få den bågen jag använder nu :).

Cheers.

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Avstängd

Hur många gånger går det att uppgradera Rare utrustningar och vapen? inte för att jag kommer att hitta så många perfekta dödskallar innan spelet är slut, men jag jag bara undrar.

Det går en speldjävul i mig för tillfället, jag kommer inte till Baal i Nightmare level längre utan att dö. Det har jag utan större problem klarat förut :(. Jag har ju hunnit bli en bit över 40 så reaktionsförmågan har kanske blivit sämre. Men sluta spela tänker jag inte göra så länge jag har lust med spel

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem

Hur många gånger det går beror på om det är en normal, exceptional eller elite från början. Gäller på alla saker.

Visa signatur

CPU: Intel i7 920 Moderkort: Asus P6T Deluxe
RAM: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3 6GB
GPU: ATi XFX HD4770

Permalänk
Medlem

min 86 paladin har Hoto 33, Archon enigma 1375, 1 bk ring, 1 Raven.. Zaka, Um Shako.. Nårra pala boots och War traveler.. Magefists.. o arach... nåt bra??

Permalänk
Medlem

Enigma är väll det aldrig direkt fel på Resten är väll rätt så standard på hammerdin

Visa signatur

CPU: Intel i7 920 Moderkort: Asus P6T Deluxe
RAM: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3 6GB
GPU: ATi XFX HD4770

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DamN^it
min 86 paladin har Hoto 33, Archon enigma 1375, 1 bk ring, 1 Raven.. Zaka, Um Shako.. Nårra pala boots och War traveler.. Magefists.. o arach... nåt bra??

Min 87 paladin har Hoto 33, "snart enigma", 2soj, Zaka(UM), Shako(UM), Sandstorm terek, Magefist, o arach:)

Permalänk
Medlem

vendin kolla pm som jag har skickat till dig.

ang: Trang oul

Permalänk
Medlem

ahh börjar känna mig som en idiot som aldrig lyckas hitta en duglig rustning till min hammerdin, letar runt med min mf-sorc utan framsteg alls

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Avstängd

Vissa gånger har man bättre tur att hitta bra saker, andra är spelet ett rent helvete rakt genom, och så brukar man dö tidigare än vanligt bara för att man springer omkring med skitsaker

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Z3R0
vendin kolla pm som jag har skickat till dig.

ang: Trang oul

1. har inte fått något pm.
2. Har inte trang kvar....
3. ...?

Permalänk
Medlem

En fråga: kan en sak som är ethernal men som har replenish durability gå sönder när den når durability 0 eller kommer den att reparera sig själv?
t.ex. eth titan, om man råkar kasta bort den där sista...

tack på förhand

Visa signatur

Goose!

Permalänk

nje jag tror att den kommer reparera sig själv inom sin tid, men är lite osäker på titans eftersom jag aldrig har haft en.

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

om du kastar slut på eth titans så är dom slut för alltid, så stanna på 1 lilla du

Visa signatur

: AMD Ryzen 2600X : 32GB Corsair : Nvidia RTX 2070 :

Permalänk
Medlem

Ethereal replenishar sig själva, enda sättet att reparera ethereals.

Permalänk
Medlem

Fyfan,,,
nu är det nått som är ruggit fel... Har rätt acc och pass.. vet att ja har rätt... skrivit om fleeera gånger..
Gick inte o logga in idag... Fick dena ruta:
http://www.gavle.to/~jimmy.wendin/Bilder/namnl%f6sa.bmp

Bilden sepa ner sig när jag tar printscreen,,, Men kanske går att läsa iaf...

Permalänk

ditt account har ''gått ut'' så det finns inte längre. Synd för dig.

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

Jag var ju fan inn för en vecka sedan:S så det har inte gått ut!:'(

Permalänk

Login error.
That account does not exist. If you have not been on battlenet for 90 days with this account, Please select 'create new account' to choose a new name and password.

du har förmodligen skrivit fel någon stans.

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LecToR
om du kastar slut på eth titans så är dom slut för alltid, så stanna på 1 lilla du

Nej, Titans kan aldrig försvinna så som du tror, jag har kastat slut på både vanlig och ethereal. Unique och Rare kan inte försvinna, jag tror magic och normala försvinner men jag är inte säker, va ett tag sen jag spelade D2 på b.net.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JimBow
Nej, Titans kan aldrig försvinna så som du tror, jag har kastat slut på både vanlig och ethereal. Unique och Rare kan inte försvinna, jag tror magic och normala försvinner men jag är inte säker, va ett tag sen jag spelade D2 på b.net.

Ja du kan ju testa kasta slut på ett par eth titans..

Visa signatur

: AMD Ryzen 2600X : 32GB Corsair : Nvidia RTX 2070 :

Permalänk

grr, har letat skitlänge nu men inte hittat en 4socktad hydrabow :(. Om någon får för sig att hitta en så ger jag gärna en summoning skill charm (necro) för den.

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

Kör en cow där brukar man hitta socket saker lätt..
//Chrillan

Visa signatur

Asus A8N-SLI Premium 939, Amd 64 3700+, Evga 7800gt 470mhz(orginal), OCZ platinum 2048mb.

Permalänk
Medlem

ARGH! det är praktiskt taget omöjligt att få tag i en bra rustning, nog för att jag är lite av en newbie på diablo men ska det vara så svårt att hitta någon duglig rustning till min hammerdin med min mf. sorc?
snart ger jag upp och BETALAR för en

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

Hehe En vipermagic bör väll duga till dig? Och är inte speciellt svår att hitta heller.

Visa signatur

CPU: Intel i7 920 Moderkort: Asus P6T Deluxe
RAM: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3 6GB
GPU: ATi XFX HD4770

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av onix
Hehe En vipermagic bör väll duga till dig? Och är inte speciellt svår att hitta heller.

hur är en vipermagic? jo jag har ett jävla problem med att hitta något överhuvudtaget

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"