Passa på om ni vill ha webhotll..

Permalänk
Medlem

Passa på om ni vill ha webhotll..

Tjena.
Tänkte bara tipsa om att loopia har sänkt priserna igen på webhotellen. Privat 20:-/mån, företag 34:-/mån.

De har även billiga domäner: .se/.nu 99:-
.com/.net/.org 29:-

Hoppas att ni fått nytta utav min info

Ledsen om jag postat på fel ställe

Visa signatur

xciso

Permalänk
Medlem

I <3 Loopia.

Edit : Internet - Uppkoppling - Nätverk

Visa signatur

http://www.eccore.com/ #Eccore - #Habitgamer At IRC / Quakenet

Permalänk
Medlem

kom en tråd för 2-3 dagar sen i internet avdelningen.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk

Det är lite jävligt för jag köpte ett års webbhotell på Loopia förra året för 5kr. Men man var tydligen tvungen att säga till x antal månader innan att man inte ville ha kvar det så nu får jag punga upp dryga 1000kr för ett år till. Lite tråkigt när sånnahär sänkningar kommer också.

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."

Permalänk

Trodde du dom var snälla eller?

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CorneliusT
Trodde du dom var snälla eller?

Ja. Det var dom ju egentligen om man hade varit vaksam och avbeställt det i tid. Grejen var att jag tänkte ha kvar det men jag trodde de skulle dra pengarna i varje månad men de tog visst klumpsumma.

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."

Permalänk
Medlem

Tycker Loopia är väldigt snälla
De lät mig vinna en SonyEricsson K750i plus ett SanDisk Memory Stick Pro Duo på en gig. Tyvärr la det sistnämnda ner efter tio minuter :\ Får göra något åt det

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KentRoyal
Det är lite jävligt för jag köpte ett års webbhotell på Loopia förra året för 5kr. Men man var tydligen tvungen att säga till x antal månader innan att man inte ville ha kvar det så nu får jag punga upp dryga 1000kr för ett år till. Lite tråkigt när sånnahär sänkningar kommer också.

Gjorde exakt samma sak och fick en räkning på 1000 spänn efter första året på 5kr. Jag skickade ett mail till dom och sa att jag hade missat hur det fungerade och att jag ville säga upp mitt abonemang för att slippa samma problem nästa år.
Då skickade dom tillbaka ett mail och sa att dom kunde göra ett undantag bara för att jag beställde under 5kr-perioden. Så jag slapp betala dom är bra snälla

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Hade också min sida där, och missade den här uppsägningstiden med nån vecka om jag inte minns fel.
Skickade också mail och slapp betala, fast webbhotellsabbonemanget var uppsagt fungerade sidan dock så länge som 3-4 månader efter

Visa signatur

Lian-Li V600, Intel Core2 Duo E6400 2,13GHz, Asrock ConroeXFIRE-ESATA2, 1GB DDR2, nVidia 7600GS 256MB, Samsung Syncmaster 172X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KentRoyal
Det är lite jävligt för jag köpte ett års webbhotell på Loopia förra året för 5kr. Men man var tydligen tvungen att säga till x antal månader innan att man inte ville ha kvar det så nu får jag punga upp dryga 1000kr för ett år till. Lite tråkigt när sånnahär sänkningar kommer också.

Så blev det för mig också, då mejlade jag de och sa att jag inte ville fortsätta.
De sa OK, de gjorde undantag för att jag tecknade under 5kr erbjudandet.

EDIT: aldrig får man vara först...

Visa signatur

» Medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare
» Mac mini, G4 1,42GHz, 512MB ram

Permalänk
Medlem

Var det bara jag som hann säga upp i tid eller?

Visa signatur

ERx -> Alltid Trött IWill KK400-RS | Athlon Xp 2000+ | 256mb ddr | 48x cdrw | Samsung dvd | Nec ND-1300A DVD+-RW | GF4Mx440 128mb | Wd 80GB + Ibm/Hitachi 120Gb | Tvkort
"Fascism är den enda ideologin som fungerar" - Koffe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ERx
Var det bara jag som hann säga upp i tid eller?

Nee, jag oxå

Visa signatur

xciso

Permalänk
Medlem

Med risk för att bli rullad i olja och doppad i ett badkar med fjädrar så rekommenderar jag Scorpiondata.com, väldigt trevlig support, efter det extrema krånglet för några månader sedan har de inte haft någon downtime.

Billigt som fasen och helt okej laddningstid på sidorna...

Permalänk
Medlem

Jag han inte i tid, dock så gnälde jag på dom ett tag så dom sa att dom kunde göra ett undantag ^^

Permalänk

Jaha, mitt ex vägrade de dock göra undantag för dom jävlarna!
Nåja, det är ett bra webbhotell och värt pengarna om man är lite mer seriös. Tråkigt att man kunde fått det billigare bara.

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."