hej jag ska köpa en ny data som pallar css

Permalänk

hej jag ska köpa en ny data som pallar css

tror ni den här pallar det ? utan lagg
http://www.komplett.se/k/ci.asp?sku=10208

Permalänk
Medlem

kul tråd, 12år?

Permalänk

seriöst ?

Permalänk

Denna kommer du galant klara high med flyt med:

http://www.komplett.se/k/shoplist.asp?mode=receive&si=402084&...

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem

Köpa data ???
Du menar att du ska köpa ny dator, eller ??

Visa signatur

Det ordnar sig nog med is, bara vi får tag på skridskor !

Permalänk

är det nå fel med att jag ska köpa den ?

Permalänk

Ska ni inte plocka ihop ngn conf? Isf kan du ju köra på min 8k, och klarar garanterat CS:S

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk

men jag vil inte att det ska lagga

Permalänk
Medlem

hahhahaha, jag skrattar så, CS kan köras med en dator för 500kr utan lagg, har en dator för 1000kr, CS funkar fint utan lagg hahaha.. CS HAHAHAHA.. Nemen lås tråden vafan.

svar på din fråga: Ja , den klarar garanterat av cs, destumed behöver du inte en QX6800 för att köra cs lol

Permalänk

men cs 1.6 då ?

Permalänk
Medlem

Köp en Mac Pro istället.

Visa signatur

Mina boktips: Clean codeHead First Design PatternsHead First Object-oriented Analysis and Design
Innovation distinguishes between a leader and a follower. — Steve Jobs

Permalänk

CS 1.6? Jamen ge dig, Till det måste du ha två GeForce 8800GTX, MINST!

-- Bara väntar på mod med hänglås

Visa signatur

SNART|ANTEC NINE HUNDRED|E6600|Sapphire X1950XT|2048MB|250 GB HDD 7200RPM

Permalänk
Medlem

seriöst....... har du kollat vilken grafik dom korten klarar...
min gamla 400Mhz skulle ha klarat 1.6 på högsta

Permalänk

vad är Mac Pro ?? .

Permalänk

Kom igen nu för i helvete! Om killen vill spela cs 1.6 med grym fps ge honom då tips på en dator som han kan köpa. Om det är så att man inte är lika hemma som ni är i datordelarnas värld så behöver ni ju inte idiotförklara en baraför det.!!!*arg*!

CalleofZero
Om du känner att cs inte flyter på på din dator som du vill så är det ett tecken på att den behöver uppgraderas alt. köpas ny. Finlandssvenskens förslag är riktigt bra och duger absolut till css 1.6. Om du inte kan/vill bygga själv så ragga upp någon polare/pappa som kan hjälpa till med det alt. tror jag man kan be komplett plocka ihop packetet åt en.

Sen igen, fan grabbar lite respekt till dem som inte är lika allsmäktiga som ni är!(som ni verkar tro att ni är iaf)

Visa signatur

---Under uppbyggnad----

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CallofZero
vad är Mac Pro ?? .

Läs här: http://www.apple.com/se/macpro/

Visa signatur

Mina boktips: Clean codeHead First Design PatternsHead First Object-oriented Analysis and Design
Innovation distinguishes between a leader and a follower. — Steve Jobs

Permalänk

Om komplett skriver så här "Vi presenterar stolt vår absolut kraftfullaste Gamer-dator hittills", så måste du väl förstå att den klarar CSS och definitivt CS.

Antingen fattar du noll om datorer och att en dator för 32000 kr bör du då inte ha. Om du nu inte är så rik att du inte vet vad du ska göra med pengarna. Men jag föreslår att du köper en för 12000 kr och ger bort 20000 kr till Rädda barnen.

Eller så driver du med allt och alla här och det är bara bra det, det är så många som blir så sura och så omogna då. Upp till bevis.

Visa signatur

MSI P67A-C45 B3|250GB SSD Samsung|115 GB, SSD Corsair|1TB Samsung F3|Intel Core i7 2600K 3,4GHz|Samsung SyncMaster 27" 1ms P2770FH| Corsair 16GB DDR3 1600Mhz|GeForce GTX 580 1536MB| Windows 8 Pro 64-bit

Permalänk

dåligt

Visa signatur

ASUS 8800GTS 640mb || Intel e6320 1,86Ghz @ 3,2Ghz|| Scythe Infinity || 4gb OCZ Platinum 800mhz || PSU - Hiper R 580W || Antec P182 || P5B-Deluxe || SuperPi 1MB - 14,8s || 3dMark06 -10761p

//CruZadeR

Permalänk
Medlem

Vi kan sammanfatta det såhär:

Kompletts extrempaket klarar _ALLA_ spel som finns på marknaden idag utan en tillstymmelse av lagg, i upplösningar långt högre än de flesta skärmar klarar.

Visa signatur

Workstation: i7 2600k | P8Z68-V Pro | 16 Gb RAM | MSI Radeon 390 | NEC PA241W
Portabelt: Surface Pro 3 | Samsung Galaxy S6 Edge
Fotoväska: Nikon D800E | Nikkor AF-S 24-70/2,8 G ED | Nikkor AF-S 85+50/1,8 G

Permalänk
Medlem

Det här var ju en rolig tråd =D. Jag undrar vad som är roligast, hans fråga eller att folk tar honom på allvar XD... och för er som inte inser det så drivar han bara med er

Visa signatur

citera!

Permalänk
Medlem

Märkligt hur många som tycks sitta på höga hästar, ett jävla tjaffsande.
Puckot som kläcker ur såg att du klarar att lira cs utan problem med en maskin för 500:- har verkligen ingen aning om vad det handlar om så denne kanske skulle hålla sig till annat än datorer.
Beträffande CS:S så kan jag garantera att du inte kan lira det smärtfritt på en kärra för 500:- så vänligen håll käften om ni inte har något vettigt att säga!

CallofZero, kika lite på Finlandssvenskens länk, den är hyffsat funkis, lite vassare grafikkort om du vill slippa de värsta fps droppsen i source.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XaaR
seriöst....... har du kollat vilken grafik dom korten klarar...
min gamla 400Mhz skulle ha klarat 1.6 på högsta

det kan jag lova dig att den inte gör. Min P3 700 + Geforce hade problem med 1.6 när jag hade den.. det är bra krävande.. Dock klarade den äldre CS 1.0 på högsta.. men 1.6 är så mycket mer krävande.

Sen skrev killen CS : S .. SOURCE .. Det bör inte bli ett hänglås på tråden.. det bör bli hänglås på t.ex XaaR och alla liknande.

Ont: om du är seriös att du ska köpa den datorn så kommer CS:S flyta så bra det kan göra iaf

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Hedersmedlem

Om ni inte har något seriöst och hjälpande svar, skriv inget alls.

Permalänk
Medlem

Datorn kommer fungera hur bra som hellst till CSS.

OffT:
1.6 kan jag köra på min 233:a utan problem.

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk

tack för hjälpen:D:D

Permalänk
Medlem

ta finlandssvenskens paket men tycker du ska kolla på ett http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=326957, en kompis har det maxar inställningar och inga fps drops. Och sluta med alla dumma kommentarer man har ju rätt att fråga, det är ju ett forum!!!

Permalänk

En liten fundering: är det stor skillnad mellan en Intel Pentium4 2.4ghz och en amd x2 5000+? Jag vet inte vad jag ska satsa på Jag har en Pentium4 2.4 ghz. Är den bra? är det någon som vill byta mot en amd x2 5000+?

Permalänk

ja tror nog ingen vill göra det bytet!

Visa signatur

Mind is a razor blade

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CallofZero
är det nå fel med att jag ska köpa den ?

Felet är väl möjligen att du inte ska köpa den

Visa signatur

Deltahead - Don't move to Finland

Permalänk

men varför ? jag har sparat i 3 år på en data som e as bra som pallar cs utan lagg!