Permalänk
Medlem

högtalare och hörlurar

hejsan jag undrar om jag kan koppla in högtalare och hörlurar på detta ljudkort vill mixxa musik ... om det inte går vad för ljudkort behöver jag köpa ?

kolla på bilden ::

Permalänk

Ja, det går att koppla in hörlurar. Högtalare måste kopplas via en förstärkare, om de inte är aktiva (typ datorhögtalare).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Razor-SWE
Ja, det går att koppla in hörlurar. Högtalare måste kopplas via en förstärkare, om de inte är aktiva (typ datorhögtalare).

Okej men kan man koppla dom på någotvis så att det kommer ljud från högtalarna och hörlurarna på samma gång ?

vill ha ljudet som jag mixar med i högtalarna det andra vill jag höra i hörlurarna

Permalänk

http://www.kjell.com/content/templates/shop_main_details.aspx... Om det inte sitter nån anslutning för hörlurar på högtalarna/förstärkaren.

Visa signatur

I7 4770K, MSI Z87-GD65, Gainward GTX770 SLI, 32 Gb Kingston CL11 2400Mhz XMP Beast , Corsair 750D, 2x Seagate Barracuda 3TB Raid 1, Sandisk Extreeme II 240 GB, be quiet! Dark Power Pro10 850W, Logitech G510+G400+G930+Z680

Permalänk
Medlem

Okej ska testa tackar #Tai Mai Shu

det finns en ingång fast då kommer det inte ljud ifrån högtalaren bara hörlurarna