Permalänk
Medlem

hmm, kanske dags att byta upp sig till denna från den gammla mx310an man har. Logitech 310 är lätt den bästa musen jag haft hittils, doch är den inte allt för fräsh efter alla dessa år.

Permalänk
Medlem

Skabbig, skulle vilja prova

Visa signatur

Varför får inte rika bli rikare? Varför är det så farligt att va rasist? Vad är vitsen med att ha minst en särskrivning per mening? Hur kan man med att ge sig själv ett oseriöst intryck genom att skriva dåligt? 100% av alla mac-ägare kan inte ha fel.

Permalänk
Hedersmedlem

När jag skulle köpa en ny G7:a så blev jag inte glad då jag fick reda på att dom inte görs längre och så släpper dom detta skärpet.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk

680 spänn (!)

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Den var inte vacker, men den är säkert bra!

Permalänk
Medlem

Tycker fortfarande att MX1000 är den bästa musen som de har gjort. Såg att den fortfarande säljs på vissa ställen. Man kanske skulle ta och köpa en och ha i reserv .

Visa signatur

Space is the place
-------------------------------
EVGA RTX 3080 FTW3 ULTRA│Ryzen 5950X│X570 Crosshair VIII Hero│32GB Dominator Platinum 3600MHz RAM│

Permalänk
Medlem

Bland det fulaste jag någonsin sett! Hoppas den är iaf är skön

Permalänk
Medlem

är den inte lite kort?

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem

Håller med om att den kanske inte var någon höjdare estetiskt...
Jag är även väldigt nyfiken/orolig om den där skalfunktionaliteten: kommer verkligen de där add-on skalen sitta berghårt solitt utan att det blir plastigt och knakigt? Tveksam till ergonomin oxå, men det är ju svårt att säga något innan man provat.

Nåja, min G5 funkar fint och kommer hålla kvar vid den ett bra tag till! (lasermöss funkar ypperligt för mig iallafall)

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr_Lazy
är den inte lite kort?

Det var min första tanke när jag såg den iaf...

Permalänk
Medlem

Mx518 är grymt bra skit. När min nuvarande går sönder blir det troligtvis en likadan.

Jag känner mig lite tveksam till den här musen, den är rätt dyr och så är den ful. Fast man ska ju inte döma på förhand, den kanske råkar vara extremt bra.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7700X // MB: ASRock X670E PG Lightning (AM5) // Chassi: Fractal Design Define S // PSU: Antec Truepower 650W // CPU-kylning: Noctua NH-U12A // GPU: ASUS Radeon RX 6800 XT TUF OC // RAM: Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL40 FURY Be // SSD: Intel 660p 1TB, Samsung 840 Evo 120GB // HDD: Seagate Barracuda 3TB // Monitor: Svive Pyx 34C801

Permalänk

Såg ju inte skön it för 5 öre... å sen färgval som får mig att gråta.. lampor å skit ovanpå som man ändå aldrig tittar på

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Gillar inte heller LEDs och sånt skit. Men va ren kylning beträffar.. är thermalright oslagbara på luft. Jag hade XP-90 innan i ren koppar. Den rockade fett. Och nu XP-120 EXTREME i förnicklad koppar. Givet köp för mig.

Visa signatur

²¹¹²º¹³²º²º²³³¹³º²¹²º²¹³º²³¹³º¹³³º²¹²²º²¹³º³²º³³¹
³¹¹²º³º³¹²º³¹³²º³³º³¹³¹³º²º³²º³¹²º³²¹³º²¹³º²

Permalänk
Medlem

Ser otroligt ful ut. Tänker dock ändå prova den, måste se om den är skön!

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kirkunit
Ser ut som en mus Darth Vader skulle använt. Nåja, nu när det är dags att byta ut G7:an pga trasig mittknapp så är detta förstahandsvalet för mig iaf.

"May the schwartz be with you" :D:D:D

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ^Tutan
Gillar inte heller LEDs och sånt skit. Men va ren kylning beträffar.. är thermalright oslagbara på luft. Jag hade XP-90 innan i ren koppar. Den rockade fett. Och nu XP-120 EXTREME i förnicklad koppar. Givet köp för mig.

w00t ??????? xD fel forum ftw!!!1!!1!11!!!one-one-eleven!!

Jag tycker faktiskt som dom flesta andra här att den där musen såg överjefligt ful ut, tacka vet jag gamla MX3000 (med MX700 musen) och nya versionen av G5:an.

Funktionen kan man ju däremot inte uttala sig om ännu eftersom ingen testat den ännu

Någon som vet något mer om vad dom har hittat på med mitt älskade G15 ??

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem

inget klår Intelimouse Explorer 3.0 d:

om man nu är en gamer, d:

Visa signatur

Zalman GT900 - Corsair 850W - ASUS H97-PLUS - Intel Core i5 4590 - Ballistix sport 1600MHz 16GB - Nvidia 970GTX OC -Crucial ssd256GB - x2 WD 1000GB

Permalänk
Medlem

Ush! den var inte fin.

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.

Permalänk

Jag blev sugen på att skaffa den här direkt, men jag lever på en G5:a och jag har alldrig haft någon skönare o bättre mus, så om jag ska köpa denna måste jag få prova den i någon butik först.

Visa signatur

I've... seen things

Permalänk

Ser ju ut som en riktigt skurkad fatal1ty mus.. dessutom har den samma funktioner som razer haft länge, usch nej detta är absolut inget för mig.

Krävs mycket mer än så från logitech för att jag ska bli imponerad ;p

Jag säger bara köp Razer för bövelen..

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jowy
Den ser ju härligt ergonomisk ut.

Kan väl knappast vara ergonomisk när den är fyrkantig som en gammal 240??

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alban
Kan väl knappast vara ergonomisk när den är fyrkantig som en gammal 240??

Tror du missade den osynliga [ironi][/ironi]

Permalänk
Medlem

Usch!
Ser ut som ngt från en hyperdålig sci-fi film från 60-talet.

Min G7 lever ett tag till, och vi har tre G7:or kvar i hyllan i butiken som ingen vill ha, så har väl bra mus i några år till!

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Medlem

Var det bara jag som lade märke till att mössen på bilderna inte är likadana?

Visa signatur

Zantzano - 70 Warlock - Twilight's Hammer EU -

Permalänk

Skalet ska tydligen gå att ta bort, iaf det svarta enligt vissa andra sajter.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

När dom släpper en trådlös variant på denna så ska jag nog uppdatera min g7'a. Tycker den ser jättefin ut

Permalänk
Medlem
Citat:

Utbytbara grepp: Använd de medföljande XL- och Precision-greppen för att få den spelkänsla som passar din spelstil bäst. Den satinliknande ytan och den större formen hos XL-greppet ger extra komfort, och DryGrip-teknologin och den kompakta formen hos Precision-greppet ger dig oöverträffad fingertoppskontroll.

Ska tydligen gå att få den mer ergonomisk? Kanske kommer tredjepartskal också..?

Permalänk
Medlem

Nya Logitech G15: Länk
Tror jag föredrar mitt gamla med fler G knappar även fast det nya inte ser för gräsligt ut.

Permalänk

musen påminner om creative fat1lity musen.

Visa signatur

| Antec Solowannabe | Corsair HX520W | Phenom X2 550 | Noctua NH-U12P | Asus M4N82 Deluxe | Zotac GT240 | Samsung 320GB | Crucial Ballistix 2x1024MB |

Permalänk
Medlem

Den ser lite skojj ut, man kanske ska ge den en chans ändå

Possan: Jag tycker det där luktar fejkat... Men man kan alltid hoppas, det var ju snyggt

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro