Dustin - Julklappstråden 2008

Permalänk

Nej, inte ännu, men har en känsla av att de ger sig på klapparna efter helgens beställningar ^^

Visa signatur

Lenovo Thinkpad Tablet > Android 4.03 > Tegra 2

Asus UX32VD-R4002V > Intel i7 3517U > Geforce GT 620 > 13,3" IPS @ 1920 x 1080

Permalänk
Medlem

Fick en fjärrkontroll o HP IPAQ. Tack Dustin

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LaAmig0s
fick du behålla den andra, ?

Nej, de tar den gamla tyvärr.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MiXXeRuZ
rök på vilket sätt?
min telefon funka helt perfekt! ända tills det inte gick att ansluta den till datorn via usb eller bluetooth, testade med 2 datorer också

Skickade in supportärende på HP inatt, fick svar nyss att de skulle komma med UPS och ge mig en ny Så kommer väl en ny idag eller imorrn

Detta problem uppstår när man har anslutit mer än två datorer till mobilen, ibland måste man hardreseta den för att den ska fungerar korrekt.
Är ett problem som ofta uppstår i WM6 enheter.

Permalänk
Medlem

0.7 kg, Logitech Harmony 525

Tack Dustin

Visa signatur

"The devil will find work for idle hands to do."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ant2000
Nån som fått sitt leveransbesked idag...?
Ingen ändring för min del, iaf...

(Detta gäller naturligtvis bara oss stackare som ej fått nån julklapp ännu...)

nej, samma här :/ det är väl för att det tar tid att skicka iväg Samsung 63"

Visa signatur

i5 750 @ 4.4GHZ || ASUS P7P55D || Gainward GTX 670 Phantom || 6 GB MUSHKIN DDR3 1600MHZ || A-C XTREME FREEZER REV.2 || FRACTAL DESIGN R3 || SCHYTHE 650W || 1TB SAMSUNG F1

Permalänk
Medlem

Sålde min iPAQ 614c +2GB minne för 2000:- Behövs ju till sparkassan. Och så blir det väl ett graffe här nån gång i vår också:)

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk

fick avi nu så ska hämta ett 0.5 kg paket vi 16:00 hoppas på en WD 160 GB eller nått annat skoj..

Visa signatur

Lian Li 354B, 60A 12v, Amd x6 4.1ghz, (4.6ghz turbo), AMD 5850 oc, 8GB ram 1600 mhz, Asus evo, 3 TB, Bluray, Samsung 23" + 160" projektor,

Permalänk
Medlem

Ett utav mina paket ligger under "antal för lev", men jag har inte fått något kollid eller dylikt. Får hoppas att det händer något med den statusen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zlim_zune
fick avi nu så ska hämta ett 0.5 kg paket vi 16:00 hoppas på en WD 160 GB eller nått annat skoj..

Du vet väl att om det står 16:00 så brukar man oftast kunna hämta direkt på morgonen? Så brukar det vara för mig iaf, spåra paketet på posten.se så får du se om det är framme...

Nu fick jag äntligen en sms-avi! Och ändå skickades julklappen för en hel vecka sedan... Man får leva med tre dagars leveranstid när man bor så här högt uppe i landet...
Mitt paket är bara 0,2kg, men det ska bli spännande iaf!

Permalänk
Medlem

Jag gillar min Harmony, använder ingen annan fjärr nu

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Greensea
Du vet väl att om det står 16:00 så brukar man oftast kunna hämta direkt på morgonen? Så brukar det vara för mig iaf, spåra paketet på posten.se så får du se om det är framme...

Nu fick jag äntligen en sms-avi! Och ändå skickades julklappen för en hel vecka sedan... Man får leva med tre dagars leveranstid när man bor så här högt uppe i landet...
Mitt paket är bara 0,2kg, men det ska bli spännande iaf!

De är väldigt petiga och tjuriga på hämta stället har försökt innan och de bara vägrar.. annas vet jag att det ligger där sedan 7:30 idag på morgonen.. men men vad gör en dag extra.. det är ju flickans paket för mitt är inte äns skickat ännu:( men som man säger den som väntar på nått gott...

Visa signatur

Lian Li 354B, 60A 12v, Amd x6 4.1ghz, (4.6ghz turbo), AMD 5850 oc, 8GB ram 1600 mhz, Asus evo, 3 TB, Bluray, Samsung 23" + 160" projektor,

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zlim_zune
De är väldigt petiga och tjuriga på hämta stället har försökt innan och de bara vägrar.. annas vet jag att det ligger där sedan 7:30 idag på morgonen.. men men vad gör en dag extra.. det är ju flickans paket för mitt är inte äns skickat ännu:( men som man säger den som väntar på nått gott...

De kan väl ändå inte vägra att lämna ut paketet om det står på posten.se att det ligger på servicestället, och du har en avi? Det låter väldigt konstigt...

Nu har jag i alla fall hämtat ut mitt paket på 0,2kg... Det blev ett USB-minne på 2GB.
Jag är ändå nöjd, hellre ett USB-minne som man har användning för än en Blu-Ray-film som man inte kan se...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Greensea
De kan väl ändå inte vägra att lämna ut paketet om det står på posten.se att det ligger på servicestället, och du har en avi? Det låter väldigt konstigt...

Nu har jag i alla fall hämtat ut mitt paket på 0,2kg... Det blev ett USB-minne på 2GB.
Jag är ändå nöjd, hellre ett USB-minne som man har användning för än en Blu-Ray-film som man inte kan se...

'

De är riktigt puckade där nere.. är en liten privat kiosk som de verkar göra som de vill i ´( inte skaffa kunder iallafall )

Får gratulera, sj hade jag gärna tatt en bluray film eftersom jag har spelare men inte köpt någon film än.. vet inte vad som hänt??

Visa signatur

Lian Li 354B, 60A 12v, Amd x6 4.1ghz, (4.6ghz turbo), AMD 5850 oc, 8GB ram 1600 mhz, Asus evo, 3 TB, Bluray, Samsung 23" + 160" projektor,

Permalänk

Farsan fick en HP IPAQ, men lite för avancerad för honom så jag får den

(0.8KG)

Min har inte skickats ännu..

Brorsans har skickats men ingen vikt ännu..

Visa signatur

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS

Permalänk

Flickan fick norton 360 v2 med 3 licenser på 0.5 kg, de behövs ju verkligen eftersom jag har 3 datorer och inte vet vad antivirus är på dem:P:P

Tack Dustin

Visa signatur

Lian Li 354B, 60A 12v, Amd x6 4.1ghz, (4.6ghz turbo), AMD 5850 oc, 8GB ram 1600 mhz, Asus evo, 3 TB, Bluray, Samsung 23" + 160" projektor,

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zlim_zune
Flickan fick norton 360 v2 med 3 licenser på 0.5 kg, de behövs ju verkligen eftersom jag har 3 datorer och inte vet vad antivirus är på dem:P:P

Tack Dustin

Fick samma på ett paket som gick på 0,4kg. Totalt värdelöst för mig så jag blev mest bara arg, hade hellre fått något som faktiskt fungerat som brasved i alla fall

Permalänk
Avstängd

Fortfarande restnoterad, segt värre...

En sådan fjärr hade ju inte vart fel så man slipper ha 5 olika...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av msl
Fick samma på ett paket som gick på 0,4kg. Totalt värdelöst för mig så jag blev mest bara arg, hade hellre fått något som faktiskt fungerat som brasved i alla fall

Om du missade parodin i det hela så hade jag med gärna tagit något annat eftersom jag har redan antivirus och brandvägg.

men de är gratis så man får ju inte klaga, har ju ändå ett paket till som jag hoppas på det bästa med... fortfarande resn.. så man får väll se

Visa signatur

Lian Li 354B, 60A 12v, Amd x6 4.1ghz, (4.6ghz turbo), AMD 5850 oc, 8GB ram 1600 mhz, Asus evo, 3 TB, Bluray, Samsung 23" + 160" projektor,

Permalänk
Medlem

Har ochså ett paket kvar, men jag har inte fått någon orderbekräftelse:S

Permalänk
Medlem

Mitt är också fortfarande restat
JAG VILL HA EN IPAQ, mitt kundnummer är 63534.

Ge mig dustinhome!

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LaAmig0s
Har ochså ett paket kvar, men jag har inte fått någon orderbekräftelse:S

Hoppas du inte får nån heller.
Även de kanske tycker det räcker med dom fyra du redan fått.

Permalänk
Medlem

vadå fyra?

Permalänk
Medlem

Hämtade ut mitt nyss 0.8kg, var en IPAQ

Visa signatur

<Insert datorsystem here when you have strength to do it>

Permalänk

Hm min touchscreen slutade funka efter jag satte på plastskyddet. Vad ska man göra? På Ipaq alltså

Visa signatur

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS

Permalänk

var det skärmen lr touchen som upphörde att fungera?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sandstorm
Hm min touchscreen slutade funka efter jag satte på plastskyddet. Vad ska man göra? På Ipaq alltså

Fasen vad du verkar vara otursförföljd alltså!

Först pajar du Benq'n på Nyårsfesten och nu funkar inte mobilen heller hehe

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Avstängd

Ingen leverans idag och imorn jobbar inte posten (och antagligen inte dustin heller)

SUCK

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joakim Ågren
Fasen vad du verkar vara otursförföljd alltså!

Först pajar du Benq'n på Nyårsfesten och nu funkar inte mobilen heller hehe

Du glömde att jag pajjade min mobil också, w910i

Tog av skyddsplasten och då funkade touchscreenen igen, jävla märkligt fel. Någon annan som fått samma problem?

edit:

"var det skärmen lr touchen som upphörde att fungera?"

Knapparna fungerar i övrigt, och utan skyddsplasten fungerar touchscreenen. Har provat resetta den men det är ju inte själva felet..

Visa signatur

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS

Permalänk
Medlem

Det är väl inte meningen att du ska ha skyddsplasten på heller? Det verkar vara en väldigt simpel lösning på det "felet".

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Corsair AX860 | Asus X99-A | Intel Core i7 5820K 3,3 GHz | Noctua NH-D15 | Corsair Vengeance LPX 2666 MHz 32GB (4x8GB) | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 | Intel SSD 750-series 400 GB | 3 x WD Black 6+1+1 TB | LG GGW-H20L | Asus Xonar Essence STX | Windows 10 Pro | Xiaomi 34" | B&W MM-1 | Ducky Shine 5 | Logitech G Pro