Har ni fått erat D3 ännu?

Permalänk
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Och varför har inte jag hört talas om det tidigare? jag hade ju fan sålt min själ för det priset.

Du glömde söka på prisjakt.se ;PPP trodde knappt det var sant , när de stog 799kr, så slog till direkt innan det blev fullbokat

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem

Ni som redan har fått Diablo 3 CE, är det så att man får en cd-key för själva spelet och en cd-key för CE (extra grejerna in-game osv) eller finns det bara en cd-key för både CE och själva spelet? Eftersom att jag kommer få mitt exemplar av Diablo 3 CE på tisdagen någon gång så funderade jag på att köpa en standard edition och sedan i efterhand uppgradera till CE. Någon som vet något om detta?

Permalänk
Skrivet av MrDumle:

Ni som redan har fått Diablo 3 CE, är det så att man får en cd-key för själva spelet och en cd-key för CE (extra grejerna in-game osv) eller finns det bara en cd-key för både CE och själva spelet? Eftersom att jag kommer få mitt exemplar av Diablo 3 CE på tisdagen någon gång så funderade jag på att köpa en standard edition och sedan i efterhand uppgradera till CE. Någon som vet något om detta?

Funderar också på denna...

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Medlem

USH jag hoppas VERKLIGEN att spelbutiken skickar i tid nu... är galet nervös, ska nog spamma dem på chatten imorgon!

Visa signatur

Censorship is for the weak
----------------------------------
i5 6600K @ 4.7 | MSI GeForce GTX 980 Ti 6GB Gaming | ASUS Z170 PRO GAMING | 16GB 2400mhz | 850 EVO 250GB SSD | 2+1+1TB HDD | NH-U12P SE2 | Define S | XL2411Z 144Hz |

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrDumle:

Ni som redan har fått Diablo 3 CE, är det så att man får en cd-key för själva spelet och en cd-key för CE (extra grejerna in-game osv) eller finns det bara en cd-key för både CE och själva spelet? Eftersom att jag kommer få mitt exemplar av Diablo 3 CE på tisdagen någon gång så funderade jag på att köpa en standard edition och sedan i efterhand uppgradera till CE. Någon som vet något om detta?

Det är en enda nyckel.

Permalänk
Medlem

Ursäkta mig Ers Majonäs, men du kanske borde sätta en spoilertagg eller iaf varna innan du ska länka en unboxing på CE?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Kan ju tillägga också för et som har CE boxen redan, var försiktig med vad ni läser och tittar på i denna box. Det ä stora spoilers överallt!

Visa signatur

Citera om ni vill något!

Permalänk
Medlem
Skrivet av fnikanor:

Kan ju tillägga också för et som har CE boxen redan, var försiktig med vad ni läser och tittar på i denna box. Det ä stora spoilers överallt!

Ja men det säger väl sig självt att man inte tittar på behind the scenes dokumentären och artbook innan man klarat spelet. Kommer inte ens lyssna på soundtracket innan jag spelat genom normal.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Ursäkta mig Ers Majonäs, men du kanske borde sätta en spoilertagg eller iaf varna innan du ska länka en unboxing på CE?

Och vad är det som hindrar dig att läsa? eller lyssna på va de säger?

Inte så att de visar något alls innanför boxen tills 2:06. då öppnar dem den.

De har boxen i bild vid 0:13, har du inte alls tänkt på alls vad du har tryckt på innan den stunden?

Att den heter "Yogscast - Diablo III: Collector's Edition Unboxing" fick dig att tro att det var något annat? eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jyyhan:

Och vad är det som hindrar dig att läsa? eller lyssna på va de säger?

Inte så att de visar något alls innanför boxen tills 2:06. då öppnar dem den.

De har boxen i bild vid 0:13, har du inte alls tänkt på alls vad du har tryckt på innan den stunden?

Att den heter "Yogscast - Diablo III: Collector's Edition Unboxing" fick dig att tro att det var något annat? eller?

Dock är det aldrig bra att folk ska behöva klicka på en länk för att se vad det är för något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kevlarheart:

Du glömde söka på prisjakt.se ;PPP trodde knappt det var sant , när de stog 799kr, så slog till direkt innan det blev fullbokat

Förvisso har jag redan D3 nedladdat ( blizzard ), tog och köpte Annual pass. Dock har man haft tankar på CE edition sedan i höstas men inte tyckt 1500kr+ varit värt det. För 799 hade jag slutat WoW HELT och kört på det lätt som en plätt. Men nu är det för sent

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jyyhan:

Inte så att de visar något alls innanför boxen tills 2:06. då öppnar dem den.

Och hur skulle jag kunna veta det?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Nix nu avbeställde jag skiten från webbhallen, vill inte ha mitt spel en dag "försenat" gentemot andra som köpt från hemmakväll och maxfps. Jag köper mitt direkt från battle.net istället.

Tur att det inte var en CE.

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk

tror ni att det är smart att komma EFTER 00.00 på midnattsöppningen? alla lär ju komma vid ca 22-23... men sen när försäljningen drar igång full fart så lär det ju vara färre ca kl 00.40-01.00 än vad det är mellan 23.00-00.00

eller vad tror ni?

Permalänk
Medlem
Skrivet av constipation:

tror ni att det är smart att komma EFTER 00.00 på midnattsöppningen? alla lär ju komma vid ca 22-23... men sen när försäljningen drar igång full fart så lär det ju vara färre ca kl 00.40-01.00 än vad det är mellan 23.00-00.00

eller vad tror ni?

När CATA släpptes så var det redan mkt folk runt 22, kl 00,30 var det ÄNNU fler..

Så jag skulle nog satsa på att komma till 22-23 tiden.

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Skrivet av fue:

När CATA släpptes så var det redan mkt folk runt 22, kl 00,30 var det ÄNNU fler..

Så jag skulle nog satsa på att komma till 22-23 tiden.

hur lång tid efter midnatt brukar det ta innan man får spelet om vi säger att 150 pers står framför en... en "lång" kö, 3 kassor, snabbt arbete.

Permalänk
Medlem

Mitt från CDON stod som 'packas' för några timmar sedan, nu har det ingen status alls..

Permalänk
Medlem
Skrivet av MB76:

Mitt från CDON stod som 'packas' för några timmar sedan, nu har det ingen status alls..

Samma för mig.

Permalänk
Medlem

Har beställt från CDON men inte sett någon 'packas' status, står inget för tillfället..

Vore ju trevligt med en 'packad' status iallfall

Visa signatur

CPU: Intel i7 920 Moderkort: Asus P6T Deluxe
RAM: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3 6GB
GPU: ATi XFX HD4770

Permalänk
Medlem
Skrivet av onix:

Har beställt från CDON men inte sett någon 'packas' status, står inget för tillfället..

Vore ju trevligt med en 'packad' status iallfall

Cdon är notoriskt dåliga på att uppdatera status i sitt system. Har hänt ett flertal gånger att jag fått prylarna därifrån innan statusen ändrats till skickad. Så räkna inte med besked därifrån...

Visa signatur

Asus X550J, Core i5-4200H, 8GB ram, GTX 850M 2GB gddr3, Windows 8.1 64-bit
LG Nexus 5 (Android 5 Lollipop)

Permalänk
Medlem
Skrivet av rinosaur:

Nix nu avbeställde jag skiten från webbhallen, vill inte ha mitt spel en dag "försenat" gentemot andra som köpt från hemmakväll och maxfps. Jag köper mitt direkt från battle.net istället.

Tur att det inte var en CE.

Förköpte också digitalt från Blizzard...Men sitter fortfarande och svär över priset som jag tycker känns på gränsen till kriminellt för en digital kopia. Och butikerna får räkna med avbeställningar om de inte kan leverera i tid. Vems felet är kan ju kvitta... Synd att det inte blev någon låda.

Permalänk
Medlem

Någon som har fått sitt från Webhallen än? Upptäckte att mitt har status "skickat" nu, så förhoppningsvis här på måndag (?)

Permalänk
Medlem
Skrivet av ost486:

Någon som har fått sitt från Webhallen än? Upptäckte att mitt har status "skickat" nu, så förhoppningsvis här på måndag (?)

Använd ditt kolli.id för att se var ditt paket är.
Mitt har stått som 'skickat' sen igår men det har inte lämnat webhallen ännu.
Jag tror de håller på dem så att vi får de på tisdag.

Permalänk
Medlem

jag bor i norra norrbotten och på min webhallenprofil står det skickad 2012-05-10 (dvs i torsdags), trots att det är skickat har jag inte fått nå kolli ID alls.. så de som säljer spelen sköter sina "utskick" ok, det är ju posten vi ska gnälla på (vid eventuell försening utav leverans)

ska bli kul att se hur det går lite otur att det är direkt efter en helg som release sker ist för tex på en torsdag.

Visa signatur

MSI 2080TI
9900k Noctua NH-D15
Asus ROG Swift PG278Q | Sony A9G 65"
IFI ZenDac + Audeze LCD 2 Classic / Sennheiser HD 650 HK 970 + Heco Music Style 900
Seasonic PRIME 850W Gold

Permalänk
Medlem
Skrivet av undrande:

jag bor i norra norrbotten och på min webhallenprofil står det skickad 2012-05-10 (dvs i torsdags), trots att det är skickat har jag inte fått nå kolli ID alls.. så de som säljer spelen sköter sina "utskick" ok, det är ju posten vi ska gnälla på (vid eventuell försening utav leverans)

ska bli kul att se hur det går lite otur att det är direkt efter en helg som release sker ist för tex på en torsdag.

Är det den vanliga versionen (inte CE) så skickas det med brev och inget kolli-id för det

Permalänk
Medlem
Skrivet av ingulf:

Är det den vanliga versionen (inte CE) så skickas det med brev och inget kolli-id för det

underligt... jag betsällde från spelbutiken, dem hävdar att dem skickat spelet (igår?) och jag har inget kolli-id, jag fick inget <.<

nu blev jag nervös... meh

Visa signatur

Censorship is for the weak
----------------------------------
i5 6600K @ 4.7 | MSI GeForce GTX 980 Ti 6GB Gaming | ASUS Z170 PRO GAMING | 16GB 2400mhz | 850 EVO 250GB SSD | 2+1+1TB HDD | NH-U12P SE2 | Define S | XL2411Z 144Hz |

Permalänk
Medlem

På cdon står det att varorna packas. Hoppas att jag får mitt DIII CE som jag bokade redan den 28 oktober 2011

Permalänk
Medlem

Så länge som det står att det är skickat och förhandsinformation till posten är mottagen så betyder det inte att spelet är på väg i leverans. Det betyder bara att posten har fått information om och när dom ska hämta upp leveransen.

Visa signatur

Meh

Permalänk
Medlem

Hoppas Webhallen inte höll för länge på det, kommer det inte fram tid för att posten strular så köper jag digitalt på tisdag och returnerar det andra till webhallen. Vill inte missa launchen pga poststrul.

Visa signatur

Case-Labs Mercury S8 - ASUS Rampage V-10 / 6850K@4.1GHz / 2x MSI GTX1080 OC SLI | ASUS Z-170A / 6700K@4.2GHz / MSI 980Ti OC | Synology NAS DS2419+ 80TB | NVIDIA Shield TV | AppleTV 4 | Amiga 500+ & 1200 (030) | C64 | Atari STE (4Mb) | Mac Mini (i5 - oct-12) - NES | NES Mini | N64 | GC | PS4-Pro | Xbox One X

Permalänk
Medlem

På bilderna på postvagnarna från deras blogg stod det ju skickas måndag.

Visa signatur

Meh