Bilder på ditt senaste inköp (2024) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem
Skrivet av SnowgubbeN:

Blev en smidig hjälpreda för lite 'illustrativa' arbeten samt streaming under resor <Uppladdad bildlänk>

Hoppas du blir lika nöjd med din som jag med min köpte min för en månad sedan, 12gb/256gb. Vad blev det i din? Helt underbar platta även om det är förra släppets. Skönt med lite större yta än telefonen för mina 47 år gamla ögon använder intr ens Samsung DeX på den trots att jag varit ett fan av det förut. Typiskt har jag uppe en browser som tar upp 3/4 av skärmen tillsammans med Facebook eller Messenger som tar upp resterande 1/4, samt en minimerad Spotify som ligger som en liten ikon

Riktigt bra för streaming också.
Har det officiella Samsung Book Cover Keyboardet till den också. Men använder det sällan. Det är kasst konstruerat och går knappt att ha i knäet. Hade tidigare en Tab S7 FE med book cover keyboardet till den, det var mycket bättre konstruerat och det gick att ha den bekvämt och stabilt i knäet.

Visa signatur

Lenovo Legion Y540-17-IRH med: 17.3" 144Hz skärm | Intel I7 9750H | 32GB DDR4-2667 CL16 | GTX 1660TI 6GB | 2TB Crucial P2 NvME Boot + 2TB SSD Lagring

Permalänk
Medlem

Bytte aktivitetsband från Fitbit Charge 4 till Xiaomi Smart Band 8.
Första intrycken är den är skön att ha på armen och att jag hittills tycker bättre om mjukvaran och skärmen i Xiaomin.

Visa signatur

Dator: Ghost S1 * Corsair SF600 * Intel Core i5 7600K * Cryorig C7 * ASRock Fatal1ty Z270 Gaming * Kingston HyperX Predator DDR4 32GB * PowerColor Red Dragon Radeon™ RX 5700 XT * Samsung 960 EVO 500GB * HGST Travelstar 7K1000 1TB
Skärm: HP Pavilion 27 Quantum Dot
Ljud: Pro-ject Pre Box S2 Digital

Permalänk
Medlem
Skrivet av Llhweiir:

<Uppladdad bildlänk>

Ny telefon. Valde den till stor del för designen.

En plastbit med ett för hårt åtsittande hårband i metall?

(sorry, men såg väldigt mycket ut som det bakifrån, inte så stor skillnad egentligen från så många andra lurar..)

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

En för nöje

... och två för hälsan

Permalänk
Medlem

Tv bänken är det nya på första bilden xD
Två nya saker på en dag

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Medlem

Blev ett nytt armband till klockan.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adnerhill:

https://i.imgur.com/c1U6skC.jpeg
https://i.imgur.com/ZcJWu9G.jpeg

Tv bänken är det nya på första bilden xD
Två nya saker på en dag

Snygg bänk! Visst är den från Mio?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Owlbeast:

Snygg bänk! Visst är den från Mio?

Tack! Det stämmer, tror den heter Astrid! Var helt okej o bygga ihop. Lite bättre känsla än vad där är i IKEA modellerna.

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Medlem
Skrivet av aMp:

Blev ett nytt armband till klockan.

https://i.imgur.com/LUN9pmv.jpg

Var fick du tag i detta? Nuvarande bandet börjar ge upp

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Medlem
Skrivet av Peter77:

Hoppas du blir lika nöjd med din som jag med min köpte min för en månad sedan, 12gb/256gb. Vad blev det i din? Helt underbar platta även om det är förra släppets. Skönt med lite större yta än telefonen för mina 47 år gamla ögon använder intr ens Samsung DeX på den trots att jag varit ett fan av det förut. Typiskt har jag uppe en browser som tar upp 3/4 av skärmen tillsammans med Facebook eller Messenger som tar upp resterande 1/4, samt en minimerad Spotify som ligger som en liten ikon

Riktigt bra för streaming också.
Har det officiella Samsung Book Cover Keyboardet till den också. Men använder det sällan. Det är kasst konstruerat och går knappt att ha i knäet. Hade tidigare en Tab S7 FE med book cover keyboardet till den, det var mycket bättre konstruerat och det gick att ha den bekvämt och stabilt i knäet.

Det blev en 8gb/128gb + 512gb minneskort.

Hade enormt mycket poäng hos Samsung som jag ville handla upp, så det fanns dessvärre bara denna variant kvar att välja på.
Men kan inte klaga då jag fick betala under 6000:- !

Riktigt fin surfplatta och löjligt bra!

Har dock inte hunnit använda den mer än ett par dagar då jag väntar på ett fodral från Amazon, kände att Samsungs egna Cover var lite väl dyrt

Permalänk
Medlem

Inte sista riktigt och inte heller ny... Men har varit för upptagen för att hinna med att posta.

Ett smärre renoveringsprojekt, men det är ju inte helt fel.
Ignorera röran i bakgrunden, vårstädning på G.

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Medlem
Skrivet av roxkz:

Inte sista riktigt och inte heller ny... Men har varit för upptagen för att hinna med att posta.

Ett smärre renoveringsprojekt, men det är ju inte helt fel.
Ignorera röran i bakgrunden, vårstädning på G.

<Uppladdad bildlänk>

En sån hade jag i träslöjden när jag gick på högstadiet 😁

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Medlem

Skoda Superb style 2021.

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Fick bli lite nytt, första tangentbordet utan numpad för min del.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krilon:

Fick bli lite nytt, första tangentbordet utan numpad för min del.<Uppladdad bildlänk>

@Krilon

Trevligt, jag själv köpte ett Rog Strix scope nx tkl deluxe på Asus hemsida för 1039 inkl frakt nu när de har upp till 50% rea på vissa t-bord.

https://webshop.asus.com/se-se/tillbehoer/alla-produkter/tang...

Visa signatur

Asus Tuf Gaming X670E-Plus - Amd 7800X3D Noctua D15 Chromax Black - Corsair 6400MHz cl30 - Asus Tuf 7900xtx - Asus Rog Thor 850W 80+ Platinum - Sound Blaster AE-9 - Asus 26.5" ROG Swift PG27AQDM OLED 240Hz

Permalänk
Medlem

Lite olika metall delar. Min bil saknar bogser öglor fram då jag var tvungen att kapa dom när jag satte dit en stor IC. Fick ett litet missöde häromdagen som löste sig men blev nojig så nu bygger jag egna att sätta dit. Bilen är en veteranare och blir den stående vill man gärna att den kan bogseras utan att förstöras.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aMp:

Blev ett nytt armband till klockan.

https://i.imgur.com/LUN9pmv.jpg

Skrivet av Sjoooberg:

Var fick du tag i detta? Nuvarande bandet börjar ge upp

Lite sent svar, hoppas du inte hade allt för bråttom! Det är inget superspännande armband direkt om man säger så. För priset känns kvaliteten bra, med den erfarenheten jag har av klockarmband. Dess genomsnittsbetyg på 4,5/5 känns som att det stämmer bra än så länge, speciellt med tanke på priset.

https://www.amazon.se/dp/B09G9WCGL5?th=1&psc=1

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

Då kommer skrivaren i morgon

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Medlem
Skrivet av aMp:

Lite sent svar, hoppas du inte hade allt för bråttom! Det är inget superspännande armband direkt om man säger så. För priset känns kvaliteten bra, med den erfarenheten jag har av klockarmband. Dess genomsnittsbetyg på 4,5/5 känns som att det stämmer bra än så länge, speciellt med tanke på priset.

https://www.amazon.se/dp/B09G9WCGL5?th=1&psc=1

Är inte superkräsen, men nuvarande börjar ge upp lite haha. Tack!

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Medlem

Tipi-Tält till hunden.
White’s Semi Dress Boots
Oni Denim 122s Moca

Vart rätt nyfiken på de här japanska selvedge jeansen med stretch. Selvedge och stretch är ju annars sina motsatser. Men första intrycket är ändå positivt. Inte lika intressanta kanske som Oni’s vanliga jeans men känns absolut välgjorda, och framförallt bekväma 😅

Visa signatur

Dator: 7800x3d | RTX 4090 | 32gb ram | 1tb ssd
Simrig: NLR Elite | Simucube 2 Pro | Ascher F64 V3 | Heusinkveld
Monitorer: Samsung Neo G9 | Alienware AW2723DF
Ljud: Røde NTH-100M | Roland Bridge Cast
Media: Zidoo Z2000 Pro | Apple TV | PS5

Permalänk
Medlem

Blev en bok! Vet inte hur bekant denna är för de flesta men det är inspiration till blandannat Stalker-spelserien. Har tänkt läsa denna ända sedan jag spelade första Stalker-spelet runt lanseringen 2007 men aldrig blivit av. Men nu så.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Roadside_Picnic#Adaptations_a...

Visa signatur

Huvuddator: 7800X3D, 2x16GB G.Skill Flare X5 6000MHz CL30, Asus B650E-F, KFA2 RTX 4090 SG, 6TB NVMe/SATA SSD, 42" LG OLED C3 Evo

Never fade away...

Folda för Sweclockers! https://www.sweclockers.com/forum/trad/1348460-faq-kom-igang-...

Permalänk
Gallerikonnässör
Skrivet av anders190:

<Uppladdad bildlänk>

Blev en bok! Vet inte hur bekant denna är för de flesta men det är inspiration till blandannat Stalker-spelserien. Har tänkt läsa denna ända sedan jag spelade första Stalker-spelet runt lanseringen 2007 men aldrig blivit av. Men nu så.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Roadside_Picnic#Adaptations_a...

Bra bok det där! Man kanske borde läsa om den på semestern i sommar..

Mitt senaste inköp är nya skosnören. Katten skulle bestämt hjälpa till med snörningen.

Visa signatur

Ryzen 5 5600X | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | ASRock B550M-ITX/ac | Noctua NH-L12S 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Permalänk
Medlem
Skrivet av FLAXMANNEN:

Bra bok det där! Man kanske borde läsa om den på semestern i sommar..

<Uppladdad bildlänk>
Mitt senaste inköp är nya skosnören. Katten skulle bestämt hjälpa till med snörningen.

Så sugen på att sätt igång med den redan nu idag men har två böcker igång redan så blir att sätta igång när någon av dessa är klar. Samtidigt är denna inte jättelång... får se hur det blir.

Fin katt!

Visa signatur

Huvuddator: 7800X3D, 2x16GB G.Skill Flare X5 6000MHz CL30, Asus B650E-F, KFA2 RTX 4090 SG, 6TB NVMe/SATA SSD, 42" LG OLED C3 Evo

Never fade away...

Folda för Sweclockers! https://www.sweclockers.com/forum/trad/1348460-faq-kom-igang-...

Permalänk
Medlem

Speedpaint 2.0 - ska pröva mig på figurmålningshobbyn ihop med äldsta grabben. Mest troligt testar vi lite först med Siege of the Citadel och går det bra ger vi oss på heroes of might and magic 3-brädspelet.

Visa signatur

Ryzen 7 7800x3d | MSI 650 Tomahawk Wifi | Corsair Vengeance RGB 2 × 16 GB 6000 MHz | GWD GeForce RTX 4090 Phantom GS | 3x SSD 256+512+512GB | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | Corsair 7000D Airflow | Samsung Neo G9 240Hz HDR/LG 27GN950 4k 140Hz | Oculus Quest 2

Permalänk
Rekordmedlem

Svarade på en kontaktannons och så satt jag helt plötsligt hemma med denna skönhet. Det här är hennes vackra kontaktsökande sida.

Och här är den tämligen tråkiga och oviktiga framsidan men hon har i alla fall fina rattar.

Den som klurar ut vad det är inser nog att hon inte heller trivs ensam så det kommer kanske bilder på fler familjemedlemmar senare.
Och nej, det finns inga trådlösa ljudlimpor i familjeplanerna...

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Lite blandat:
En liten Porsche 911 GT2 RS-modell till Porsche-samlingen.
Ett Zelda: Tears of the Kingdom pussel. Halvt impuls, halvt att nå upp till 600kr för 120kr rabatt på Amazon. Samt att jag var sugen på ett till pussel.
Lite småflummigt kanske men kunde inte låta bli. The Tibetan Book of the Dead.
3st Pocket-sizeade Moleskine block. En räcker, en Frixion-penna intill för att visa storleken. Perfekt att ha i fickan, behöver ofta anteckna saker så jag inte glömmer...
Samt en Zelda Heat change mugg. Ska handdiskas strax och premiäras med lite kaffe.

Postad i Lego-tråden men hör ju hemma även här.

Ett av de sista Seinfeld-setten på Webhallen. Den har gått ur produktion vilket jag missat så blev ett köp medans de fortfarande gick att köpa för någorlunda rimliga priser. En av mina favoritserier under åren, kommer stå fint bredvid Friends Central Perk-settet jag haft något år.

Lite klon-Lego från Amazon. Klassisk Link samt Zelda och Link från Breath of the Wild. Kunde inte låta bli... blir att bygga medans jag sörplar på mitt kaffe.

Beklagar lite stök i bakgrunden!

Visa signatur

Huvuddator: 7800X3D, 2x16GB G.Skill Flare X5 6000MHz CL30, Asus B650E-F, KFA2 RTX 4090 SG, 6TB NVMe/SATA SSD, 42" LG OLED C3 Evo

Never fade away...

Folda för Sweclockers! https://www.sweclockers.com/forum/trad/1348460-faq-kom-igang-...

Permalänk
Medlem
Skrivet av TotalF:

Speedpaint 2.0 - ska pröva mig på figurmålningshobbyn ihop med äldsta grabben. Mest troligt testar vi lite först med Siege of the Citadel och går det bra ger vi oss på heroes of might and magic 3-brädspelet.

Bra pris någonstans?

Permalänk
Medlem

Kunde till slut inte hålla mig när Webhallen (för ovanlighetens skull) gav lite medlemsrabatt för nivå ”Black”>

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

Bra pris någonstans?

En som sålde på norska Blocket för 60% av nypris och det var bara öppnat och testat så slog till för 800 norska olje dollars, klart värt. Nypris är väl runt 1200 från onlinebutiker

Ska vara ett bra nybörjar-set.

Visa signatur

Ryzen 7 7800x3d | MSI 650 Tomahawk Wifi | Corsair Vengeance RGB 2 × 16 GB 6000 MHz | GWD GeForce RTX 4090 Phantom GS | 3x SSD 256+512+512GB | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | Corsair 7000D Airflow | Samsung Neo G9 240Hz HDR/LG 27GN950 4k 140Hz | Oculus Quest 2

Permalänk
Medlem

Senaste numret av Retro Gamer. Gillar att det är lite GBA-fokus i denna. Inte hunnit läsa men snabbläddrat lite smått.
Sista numret i min 3-nummersprenumeration, upp till denna att avgöra om det blir fler eller inte. Lite väl brittisk-fokuserad för min smak, även om just denna tidning förstås är brittisk. Men kryllar ju inte direkt av tidningar med spelfokus i dagsläget förstås, tacksam att denna finns.

Visa signatur

Huvuddator: 7800X3D, 2x16GB G.Skill Flare X5 6000MHz CL30, Asus B650E-F, KFA2 RTX 4090 SG, 6TB NVMe/SATA SSD, 42" LG OLED C3 Evo

Never fade away...

Folda för Sweclockers! https://www.sweclockers.com/forum/trad/1348460-faq-kom-igang-...